پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۰۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۶

به گزارش دریافتی کازرون نما، جلسه پرداخت تسهیلات خرید و توزیع کودهای شیمیایی در محل جهادکشاورزی برگزار گردید. در این جلسه با حضور مدیر جهادکشاورزی شهرستان و نماینده تعاون روستایی ، عاملان توزیع کودهای شیمیایی سطح شهرستان و کارشناسان مدیریت برگزار گردید .

در ابتدای جلسه آقای مهندس قائمی ضمن عرض سلام از حضور اعضاء حاضر در جلسه تشکر نمودند . در ادامه ایشان ضرورت تشکیل جلسه را نزدیکی فصل کاشت محصولات شتوی و بویژه گندم دانسته و لزوم تامین نهاده های کشاورزی و دسترسی به موقع بهره برداران به این نهاده ها را از اهداف جاری مدیریت جهادکشاورزی شهرستان اعلام نمودند . ایشان با بیان اینکه هدف سازمان در سال زراعی جاری افزایش تولید در واحد سطح می باشد لزوم نیل به آن را استفاده از بذور گواهی شده و مصرف به موقع و صحیح کودهای شیمیایی دانستند .

در ادامه با بیان اینکه تامین بذر گندم مورد نیاز شهر ستان از طریق تعاون روستایی شهرستان در حال پیگیری بوده و مقدار قابل توجهی بذر نیز تاکنون به شهرستان حمل شده است دغدغه موجود را تامین کود شیمیایی مورد نیاز  بهره برداران در زمان مناسب دانستند. نامبرده با توجه به افزایش کارمزد عاملین فروش کودهای شیمیایی و نیز مکاتبات و پیگیری انجام گرفته برای پرداخت معوقات آنان خواستار فعالیت و تلاش بیشتر آنان درخصوص خرید و توزیع به موقع کودهای شیمیایی سهمیه شهرستان شدند

ایشان در همین راستا از تخصیص اعتبار سرمایه در گردش برای این عاملین از طرف سازمان جهت افزایش قدرت خرید آنها با توجه به افزایش قیمت کودهای شیمیایی خبر داده و ضمن اعلام مبلغ قابل توجهی سهمیه شهرستان در این خصوص  تخصیص انجام شده برای کارگزاران را به اطلاع آنها رسانید.

در ادامه اعضاء حاضر به بیان مشکلات ومسائل موجود در خصوص روند خرید ، حمل و توزیع کودهای شیمیایی در شهرستان پرداختند که در این خصوص بحث و تبادل نظر و ارائه راه کارهای عملی مورد بررسی قرار گرفت.در پایان آقای مهندس قائمی ضمن تشکر مجدد از حضور اعضاء حاضر در جلسه لزوم رعایت قیمت های مصوب کودهای شیمیایی برای عاملین فروش را الزامی دانسته و از معرفی متخلفین به مراجع ذی صلاح در صورت تخلف خبر دادند


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹