پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۰۸۷۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۵
مدير عامل آب فارس:
به گزارش درخشنده خبرنگار کازرون نما، در بازديد مدير عامل سازمان آب منطقه اي فارس ، نماينده مردم و مديران ارشد شهرستان كازرون از روند اجرايي سد نرگسي ، مهندس حميد رضا دهقاني حضور نمايندگان در طرحهاي عمراني را يكي از موجبات دلگرمي و ايجاد انگيزه در سرعت و دقت اجراي طرحها دانست.

مدير عامل سازمان آب منطقه اي فارس گفت : به رغم تنگناهاي مالي كارگاه سد نرگسي با اشتغال حدود ۲۵۰ نفر و به كار گيري حدود ۱۱۰ دستگاه ماشين آلات با پيشرفت مطلوب در شهرستان كازرون در حال فعاليت است.

به گزارش درخشنده خبرنگار کازرون نما، در بازديد مدير عامل سازمان آب منطقه اي فارس ، نماينده مردم و مديران ارشد شهرستان كازرون از روند اجرايي سد نرگسي ، مهندس حميد رضا دهقاني حضور نمايندگان در طرحهاي عمراني را يكي از موجبات دلگرمي و ايجاد انگيزه در سرعت و دقت اجراي طرحها دانست.

او از نمايندگان خواست تا با تلاش خود در خصوص تامين منابع مالي، مديران و كاركنان طرحهاي تامين آب را ياري نمايند.

مهندس دهقاني از مسئولين محلي و نماينده كازرون درخواست كرد كه همچنان در حل مسايل محلي اين طرح شامل تملك اراضي و تامين سوخت در جهت پيشرفت پروژه و كارگاه مساعدت نمايند.

اين مقام مسوول با بيان اينكه سد نرگسي با هدف كنترل و مهار سيلاب و تامين آب كشاورزي اراضي پايين دست سد ايجاد شده است افزود: تامين آب شرب و صنعت كازرون، فراشبند و منطقه صنعتي زاگرس جنوبي، همچنين تامين آب زيست محيطي و تالاب پريشان و توليد انرژي برقابي به ميزان سالانه ۵۰ گيگاوات ساعت از ديگر اهداف اين سد است.

مدير عامل آب فارس طول تاج سد كه از نوع خاكي است را ۶۰۰ متر عنوان نمود و در خصوص ساير ويژگيهاي فني سد خاطرنشان كرد: ارتفاع سد از بستر رودخانه ۵/۷۷ متر با قابليت تنظيم سالانه ۲۲۶ ميليون متر مكعب است.

دكتر شاهين محمدصادقي نماينده كازرون در مجلس نيز در اين مراسم با كاركنان كارگاه اين سد سخن گفت و ابراز اميدواري كرد اين روند همچنان با سعي و تلاش مسئولين اجرايي طرح ادامه يابد.

وي در ادامه با اشاره به كمبود بارندگي و خشكسالي هاي اخير در استان، مديريت صحيح و حفظ منابع آب را در كنترل اين روند موثر برشمرد و به بررسي مشكلات آب شرب، كشاورزي و صنعت كازرون پرداخت.

نماينده مردم كازرون به كاركنان و مديران سد نرگسي قول داد تا در تامين منابع مالي و حل مسايل محلي اين طرح به سهم خود پيگيري نمايد.

فرماندار كازرون نيز ضمن ابراز رضايت و قدرداني از روند اجراي پروژه، بر تامين امنيت نيروهاي اين طرح در منطقه تاكيد و ابراز اميدواري كرد : با تعامل و همكاري بيشتر ميان مردم منطقه و اجراكنندگان طرح، روند اجراي عمليات سد نرگسي تسريع يابد.

مهندس عبدالصاحب موسوي نماينده مجري اين طرح نيز با بيان اينكه حجم مخزن سد ۱۱۳ ميليون مترمكعب است گفت : علاوه بر تجهيز كارگاه تا كنون بيش از ۵۰۰ هزار متر مكعب خاكريزي، ۹۰۰ هزار متر مكعب خاكبرداري و سنگبرداري، ۱۹ هزار متر مكعب بتن ريزي و ۴۰۰ تن آرماتوربندي انجام شده است.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
2
3
سلام بر همه كساني كه تلاش ميكنند اين پروژه حياتي را براي شهرستان كازرون وبخش عمده ايي از احتياجات منطقه به اتمام برسانند. درود بر كليه دست اندر كاراني كه اين مهم را اطلاع رساني مينمايند بخصوص همكاران سايت كازرون نما، اينجانب از سايت محترم كازرون نما درخواست مينمايم چنانچه مقدور باشد بخش مستقلي از سايت كازرون نما به اخبار اين پروژه اختصاص يابد و گزارش پيشرفت پروژه بصورت مصور و ماهانه به اطلاع عموم مردم رسانده شود. ميدانم تقاضاي خارج از عرفي است ولي استدعا دارم كمك نماييد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
1
2
درود بر خبرنگار محترم لطفا چنانچه از پروژه عكسي گرفته ايد آنرا منعكس نماييد.
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۹
1
1
جوانی هستم از روستای پل آبگینه.از کلیه مسئولان شهرستان کازرون تقاضا میکنم که هرچه سریعتر سد نرگسی را تکمیل نمایند.مردم منطقه ما به سختی زندگی میکنند.09386411341
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
0
0
آقای درخشنده سلام لطفا اگر امکانش باشد عکسی از پروژه بگذارید لطفا عکستان جدید باشد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
0
2
سلام . لطفا پیشرفت مطلوب را به صورت درصد (چند درصد) و شفاف بامستندات ارائه نمایید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۵
اذان صبح
۰۴:۵۰:۴۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۸:۰۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۳۷
غروب آفتاب
۱۹:۴۲:۲۲
اذان مغرب
۱۹:۵۹:۲۴