پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۰۸۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۷
محور دشت ارژن ـ كازرون، حدفاصل كيلومتر 16 الي 56 ، بدليل عمليات راهسازي، تا 26 مهرماه 92، ساعت 8 الي 16 ، تردد با محدوديت و رعايت جوانب احتياط انجام مي شود.

به گزارش کازرون‌نما به نقل از مرکز مدیریت راه‌های کشور، امروز یکشنبه 14 مهرماه 92 براساس تصاوير دريافتي از دوربين‌هاي نظارت تصويري‏، سامانه‌های هوشمند ترافیک‌شمار برخط و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر، به‌استثناي محورهاي مسدود و ممنوع،‌ مابقي محورهاي مواصلاتي كشور باز بوده و تردد در آنها به‌روال عادي در جريان است.

محدوديت تردد بدليل عمليات كارگاه جاده‌اي:

محور دشت ارژن ـ كازرون، حدفاصل كيلومتر 16 الي 56 ، بدليل عمليات راهسازي، تا 26 مهرماه 92، ساعت 8 الي 16 ، تردد با محدوديت و رعايت جوانب احتياط انجام مي شود.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
رامین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
0
1
سلام با تشکر از زحمات مسئولین به عنوان یک توریست که سالی یکبار به فارس و مخصوصا کازرون سر میزنم از جاده بسیار بد کازرون ناراضی هستم امنیت در این جاده بسیار کم است ولی زیبایی مناظر بسیار زیاد لطفا امنیت جاده ها را بالاتر ببرید جاده یک شهر به این بزرگی که نباید انقدر نا امن باشد و از همه مهمتر دوری مسیر به دلیل پیچ بسیار زیاد لطفا جاده شیراز کازرون را نصف این مسافت کنید من در نقشه بررسی کردم و امکان آن نیز به راحتی میباشد فقط سرمایه گزار خصوصی و کمی همت موفق باشید عزیزان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۵
اذان صبح
۰۴:۴۱:۰۳
طلوع افتاب
۰۶:۱۰:۵۵
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۵
غروب آفتاب
۱۹:۴۸:۴۳
اذان مغرب
۲۰:۰۶:۰۷