پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۰۸۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۳
مدیر فرهنگی دانشگاه سلمان فارسی مطرح کرد:
به گزارش کازرون‌نما به نقل از روابط عمومی دانشگاه سلمان فارسی؛ مدیر فرهنگی دانشگاه سلمان فارسی کازرون از برگزاری اردوی دور روزه ویژه دانشجویان جدیدالورود 92، تحت عنوان «زندگی به توان 3» در موضوعات فرهنگ، پویایی و سلامت خبر داد.

ابراهیم آروند با اشاره به برگزاری اردوی دو روزه تحت عنوان «زندگی به توان 3» برای دانشجویان جدیدالورود، بیان داشت: «زندگی به توان 3» ، اردوی دو روزه ی فرهنگی، معنوی، تفریحی و ورزشی است که در روزهای شنبه و یکشنبه 13 و 14 مهرماه از سوی معاونت فرهنگی دانشگاهدر اردوگاه الغدیر واقع در 30 کیلومتری شهرستان کازرون برگزار می شود.

اروند هدف از برگزاری این کارگاهها راآموزش مهارت های مورد نیاز برای مرحله گذر مناسب از دوره ی دانش آموزی به دانشجویی، کاهش اسیب های اجتماعی دانشجویان و زمینه های پرخطر محیط های اموزشی از طریق توانمند سازی فرهنگی و اموزش های پیشگیرانه، افزایش سطح دانش و اگاهی دانشجویان نسبت به خطرات و عوارض مصرف مواد مخدر و افزایش نقش حمایتی محیط دانشگاهی در زمینه پرهیز و امساک از سوء مصرف مواد مخدر و روانگردان ها می باشد.

مدیر امور فرهنگی در خصوص بعد آموزشی این طرح گفت: در این طرح کارگاه های آموزشی با موضوعات اموزش مهارت های زندگی، مدیریت استرس، اموزش ارتباط موثر فردی و اجتماعی با تأکید بر مهارت جرأت ورزی و اموزش پیشگیری از اعتیاد با حضوراساتید مجرب برگزار می گردد و به تمامی دانشجویان شرکت کننده در کارگاه ها گواهی حضور داده می شود.

ایشان برگزاری مسابقات ورزشی در رشته های والیبال، تیراندازی، شطرنج، دو سرعت و دومینو و اهدا جوایز به نفرات برگزیده را از جمله برنامه های پیش بینی شده در بعد ورزشی این طرح دانست.

به گفته این مسئول با توجه به اینکه دانشجویان جدیدالورود در حال گذار از مرحله دانش آموزی به مرحله دانشجویی هستند، لازم و ضروری است از همان بدو ورود این دانشجویان را نسبت به زندگی دانشجویی آشنا کرد و این دوره به آن ها کمک می کند تا این مرحله را با موفقیت پشت سر بگذارند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
0
0
حالا نتیجه این وقت کشیها چی بوده؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳