پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۰۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۱
به گزارش دریافتی کازرون نما،مراسم جشن عاطفه ها با حضور مدیر آموزش و پرورش کازرون، رئیس کمیته امداد امام خمینی، دانش آموزان و اولیاء محترم مدرسه و تعدادی از مسئولین ادارات و نهادها در محلآموزشگاه برگزار شد.

جشن عاطفه ها با شعار «مهر در انتظار مهر حماسی» در آموزشگاه شاهید شهید ارسالبرگزار شد.

به گزارش دریافتی کازرون نما،مراسم جشن عاطفه ها با حضور مدیر آموزش و پرورش کازرون، رئیس کمیته امداد امام خمینی، دانش آموزان و اولیاء محترم مدرسه و تعدادی از مسئولین ادارات و نهادها در محلآموزشگاه برگزار شد.

در این جشن مسئول دفتر امام جمعه، حاج آقا شریفی، راجع به هدف از برگزاری این جشن که همانا نوع دوستی و مهرورزی می باشد برای دانش آموزان سخنرانی کردند.

در همین رابطه پرویز شفیعی، رئیس کمیته امداد امام خمینی، گفت: پس از جمع آوری مبالغ دریافتی جشن عاطفه ها، با همکاری کمیته امداد شهرستان کازرون تمامی مبالغ جمع شده در هر مدرسه جهت کمک به دانش آموزان بی بضاعت همان آموزشگاه صرف خواهدشد.

در این مراسم اکبر شجاعی، مدیر مدرسه، در خصوص ارزش انفاق و کمک به همنوعان لحظاتی برای دانش آموزان صحبت نمودند.

در پایان و پس ازاجرای برنامه های فرهنگی دانش آموزان هدایای نقدی خود را در صندوق های مخصوص جشن عاطفه هاریختند. و نیز هدایای غیرنقدی خود را اهدا نمودند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹