پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۰۸۲۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۷
دکتر پولادی:
جلسه آشنایی دانشجویان دختر جدیدالورود دانشگاه سلمان فارسی با قوانین و مقررات دانشگاه، سه شنبه دوم مهرماه با حضور هیئت رئیسه، معاونان و مدیران دانشگاه، در سالن اجتماعات استاد علی دوانی این دانشگاه برگزار شد.

جلسه آشنایی دانشجویان دختر جدیدالورود دانشگاه سلمان فارسی با قوانین و مقررات دانشگاه، سه شنبه دوم مهرماه با حضور هیئت رئیسه، معاونان و مدیران دانشگاه، در سالن اجتماعات استاد علی دوانی این دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه رضا پولادی، سرپرست دانشگاه سلمان فارسی کازرون ضمن خیرمقدم و اظهار خوشحالی از ورود دانشجویان جدید به دانشگاه سلمان فارسی بیان داشت: صفات «مسلمان» و «دانشجو» برای فرد وظایف و رسالت های بزرگی به بار می آورد که باید آن وظایف و رسالت ها را شناخت و در جهت تحقق آن ها گام برداشت.

وی با بیان اینکه مرحله دانشجویی، مرحله ای مهم از تکامل زندگی انسان به شمار می رود؛ گفت: باید از این مرحله زندگی نهایت استفاده را برد و اگر فردی خام وارد دانشگاه شود و خام هم از آن خارج شود، قطعاً خسارت کرده و ضرر بزرگی دیده است.

سرپرست دانشگاه سلمان فارسی کازرون با اشاره به وضعیت دانشگاه های جهان خاطر نشان کرد: این علومی که در دانشگاه های دنیا تدریس می شود، غالباّ بخش ظاهری علم اند و قادر به کشف باطن علم نیستند که این عیبی است که ما باید آن را حل کنیم و لازمه آن آشنایی دانشجویان با معنی و مفهوم دانشجو و رسالت هایش است.

پولادی خطاب به دانشجویان جدیدالورود گفت: شما دانشجویان دانشگاهی هستید که منصوب به نام مبارک حضرت سلمان، صحابه بزرگ پیغمبر اکرم (ص) است؛ بنابراین باید در اخلاق، رفتار و کردار، خود را به این صحابه نزدیک کنید.

وی خطاب به دانشجویان جدیدالورود گفت: دانشگاه دارای یک سری قوانین و آیین نامه هایی است که شما مکلف به انجام آنها هستید.

سرپرست دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دوران دانشجویی را مرحله ای بسیار مهم در سن هر فرد دانست و اضافه کرد: اگر دوران جوانی بهار زندگی است که هست؛ دوران دانشجویی بهار جوانی است.

پولادی خاطر نشان کرد: در دانشگاه سلمان فارسی سیستم «با دانشجو» است؛ یعنی دانشجو باید 50 درصد پرسشگر و مطالبه گر باشد و 50 درصد پاسخگو است.

این مسئول با بیان اینکه امروزه هزاران شبکه ماهواره ای و اینترنتی در راستای بی عفتی و بدحجابی  زنان و دختران ما در سطح جهان به فعالیت می پردازند بیان داشت: ما باید برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب از قشر دانشجو شروع کنیم و از آن ها استفاده نماییم.

پولادی ضمن بیان این موضوع که در دانشگاه سلمان فارسی پاسدار خون شهیدان و اصول انقلاب اسلامی هستیم اضافه کرد: دانشجویان دانشگاه سلمان فارسی موظف به رعایت شئونات اسلامی و دانشجویی هستند.

در ادامه این جلسه معاونان و مدیران دانشگاه سلمان فارسی هر کدام به تشریح حوزه مربوط به خود پرداختند و به سؤالات دانشجویان پاسخ گفتند.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
محمدرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
7
7
انشالله خداوندبزرگ دکتر پولادی و سایر همکاران در دانشگاه سلمان فارسی کازرون را در انجام وظایف خود موفق بدارد. امام عصر (عج) ناظر بر همه اعمال ماست.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
4
2
سلام دکتر
انشا الله که همیشه موفق باشید
ناشناس
|
-
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
2
3
با این حرفها نمی توانید از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنید
باید پاسخگو به مطالبات دانشجو باشید آقاقی رییس!
مهران خان
|
UNITED STATES
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
1
4
دانشجو همیشه مطالبه گر بوده و هست و باقی خواهد ماند.
والسلام
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳