پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۰۸۰۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۰
با حضور امام جمعه ، فرماندار، مدیر آموزش و پرورش و دیگر مسئولان شهرستان
به گزارش کازرون‌نما به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کازرون؛ همزمان با سراسر کشور، زنگ مهر با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین خرسند امام جمعه، الیاس محمدی فرماندار، مرتضی دیانتی نسب مدیر آموزش و پرورش و دیگر مسئولین شهرستان در دبیرستان استعدادهای درخشان (فرزانگان و شهید دستغیب) نواخته شد.

به گزارش کازرون‌نما به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کازرون؛ همزمان با سراسر کشور، زنگ مهر با حضور حجت­‌الاسلام والمسلمین خرسند امام جمعه، الیاس محمدی فرماندار، مرتضی دیانتی نسب مدیر آموزش و پرورش و دیگر مسئولین شهرستان در دبیرستان استعدادهای درخشان (فرزانگان و شهید دستغیب) نواخته شد.

خرسند ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی، خطاب به دانش­آموزان گفت: علم را دوست بدارید، چون یکی از راههای بالا رفتن درجات است و عزت و آبرو در دنیا و آخرت با کسب علم بدست می آید.

وی ادامه داد: در کنار کسب علم باید تلاش زیادی هم برای کسب فضایل اخلاقی صورت بگیرد.

سپس مدیر آموزش و پرورش ضمن گرامیداشت تقارن هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس، وجود دبیرستان استعدادهای درخشان را عین عدالت و پیشرفت دانست و گفت: باید برای هر کس به اندازه استعدادی که دارد زمینه را فراهم کنیم وگرنه به او ظلم کرده­ایم.

دیانتی‌نسب تصریح کرد: در سال تحصیلی جاری سه شعار تفکر خلاق، تلاش هدف‌دار و مشارکت فراگیر در دستور کار این مدیریت قرار گرفته استو امیدواریم معلمان، مربیان، مدیران مدارس و اولیای دانش‌آموزان در این چارچوب تلاش و همکاری کنند.

دیانتی نسب گفت: از برخی امور در دستگاه های دیگر می توان اجتناب کرد ولی برایمسائل آموزشی حتماً باید هزینه گردد. و از خیرین و مسئولان خواست تا نگاه ویژه ای به آموزش و پرورش داشته باشند.

همچنین در راستای ارزیابی از چگونگی بازگشایی مدارس، بررسی کاستی ها و کمبودهای احتمالی بازرسان استانی و وزارتی نیز از دبیرستان شهید دستغیب و مدرسه راهنمایی عشایری شهیدان نجیبی بازدید نمودند و از نزدیک در جریان امور مربوط به آغاز سال تحصیلی قرار گرفتند. آنان ضمن رضایت از اقدامات و فعالیت های انجام شده ، توصیه های لازم را نیز بیان نمودند.

شایان ذکر است که دبیرستان های استعدادهای درخشان (دخترانه و پسرانه) همزمان با شروع سال تحصیلی جدید افتتاح و شروع به کار کردند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۴
1
0
اقای فرماندار جان اقای احمد زاده کرمانی که باعث شد امثال تو و رییسی فرماندار کازرون بشید ول کن برو فراشبند شاید فرد کاری وشجاعی فرماندار کازرون شد
کازرون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
0
1
درود بر فرماندار وامام جمعه زحمت کش
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۳۰
اذان صبح
۰۴:۳۶:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۷
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۵
غروب آفتاب
۱۹:۵۱:۴۹
اذان مغرب
۲۰:۰۹:۲۴