پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۰۸۰۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۳
چه خوب است افراد دارای نفوذ کلام ،اساتید محترم دانشگاه،مدیران، معلمان و مربیان گرامی در مدارس و دانشگاه ،وضعیت و استراتژی جنگ طلبانه،غارتگرانه و سلطه جویانه استکبار جهانی و استعمارگران قدیمی برای محصلین و دانشجویان در این ایام تبیین کنند که دشمنی آنها با مردم آزاده و کشورهای مستقل و سرزمین های دارای سرمایه های زیززمینی و استعداد های بالقوه الهی،تمام شدنی و لشکر کشی آنها پایان پذیر نیست.

آغاز سال تحصیلی با هفته گرامی داشت هشت سال دفاع مقدس، تقارن میمون و مبارکی است که فضای دانشگاه ومدارس را به یاد و خاطره شهیدان والا مقامی متبرک می کند که برای دفاع از آرمان های مقدس ملت انقلابی،تمامیت ارضی وطن عزیز و سرزمین گرامی ایران اسلامی و شرف و ناموس خود، کلاس های درس و بحث مدرسه و دانشگاه و حوزه را رها کردند و جان برکف،عازم جبهه های جنگ علیه دشمن مهاجم و اشغالگر که سر تا پا مسلح به انواع سلاح ها و حمایت های قدرت های استکباری شرق و غرب، و از پشتوانه مالی و حمایت های بی دریغ حاکمان دست نشانده و وابسته منطقه برخوردار بود،شتافتند و بعداز هشت سال دفاع جانانه از آرمان های انقلاب، ناموس و شرف و آب وخاک میهن عزیز خود،دشمنان را زبون و نظام و ملت ومملکت خود را عزیز و سرافراز نمودند،تا امروز دانشجویان و دانش آموزان عزیز و گرامی ما در کمال آسایش و آرامش و امنیت و در فضایی آکنده از صفا و صمیمیت به درس و بحث بپردازند و راه کمال و ترقی و تعالی را طی نمایند.

بنابراین جادارد قدردان و پاسدار آرمان و حرمت خون شهیدان در سنگر مدرسه و دانشگاه باشند و فراموش ننمایند که همه مدیون فداکاری ها، ایثارگری ها و جانبازی شهدا و جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس هستند.

همه بدانند که قدر دانی از آنها به ادامه دادن راه آنها،حفاظت از آرمان آنها و پاسداری از انقلاب ونظام جمهوری اسلامی، کشور عزیز و پیروی از رهبر حکیم و فقیهمان می باشد.

دانش آموزان و دانشجویان یادآور شوند که آینده سازان این مملکت هستند و حماسه آفرینی های رزمندگان ،غیرت،شجاعت، شهامت و ابتکار عمل دانشجویان و دانش آموزان رزمنده در هشت سال دفاع مقدس را پاس بدارند و به مقاومت و پایداری و از خود گذشتگی آنها افتخار نمایند.

دانشجویان و دانش آموزان عزیز بدانند دفاع امروز آنها از استقلال ایران اسلامی،تلاش بی وقفه آنها در تحصیل علم و دانش در جهت خود کفایی و بی نیازی از قدرت های استکباری و استعماری است.

دانشجویان و دانش آموزان بدانند که جنگ طلبی و سلطه جویی زشت ترین و بدترین خلق و خویی است که ریشه در خوی استکباری و شیطانی دارد ولی جنگ تدافعی در برابر زور و ظلم و تعدی و تجاوز، بهترین است.همان طور که امام راحل(رض) فرمودند: ما مرد جنگیم و ذلت نمی پذیریم.

چه خوب است افراد دارای نفوذ کلام ،اساتید محترم دانشگاه،مدیران، معلمان و مربیان گرامی در مدارس و دانشگاه ،وضعیت و استراتژی جنگ طلبانه،غارتگرانه و سلطه جویانه استکبار جهانی و استعمارگران قدیمی برای محصلین و دانشجویان در این ایام تبیین کنند که دشمنی آنها با مردم آزاده و کشورهای مستقل و سرزمین های دارای سرمایه های زیززمینی و استعداد های بالقوه الهی،تمام شدنی و لشکر کشی آنها پایان پذیر نیست.

بنابراین دشمن شناسی،موقعیت شناسی و جبهه شناسی و جنگ نرم و هجوم فرهنگی دشمن و راه های مقابله و دفاع با آن را نباید فراموش کرد، بلکه باید مدنظر داشت و در میدان مقابله حضور پیدا کرد.

عزیزان دانشجو و دانش آموزی بدانند که هوشیاری آنها نسبت به ترفند ها و سیاست های دشمنان،پایبندی آنها به ارزش های اسلامی و انقلابی،تلاش و کوشش آنها در پیشرفت و توسعه علمی،ایستادگی و مقاومت آنها در برابر تهدیدها و تحریم ها، باعث بیداری اسلامی،خیزش و امیدواری ملت ها و ذلت و زبونی دولت های استکباری و استعماری و حاکمان دست نشانده منطقه شده است و ان شاا.. می رود تا زمینه انقلاب جهانی مصلح کل فراهم شود پس تلاش کنیم تا جا نمانیم.
نویسنده: علی اسدزاده
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
pofjpiky
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
0
0
20
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
0
0
واقعا عالی بود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳