پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۰۷۹۳
تعداد نظرات: ۱۷ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۶
در نامه سرگشاده بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کازرون به ریاست محترم جمهور مطرح شد:
آیا کسب نظر از نماینده محترم ولی فیقه در استان و همچنین نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در استان جهت انتخاب استاندار به فضای همدلی و کار در استان کمک نمی کند؟ آیا برایند نظر مردم این استان را در مشورت با این عزیران نمی‌بینید؟ آیا این استان باید برای دومین بار کسی را تجربه کند که قبلاً او را تجربه کرده است و خاطره مثبتی از او ندارد؟ پس دولت تدبیر کجاست؟

محضر جناب حجت الاسلام دکتر حسن روحانی

باسلام و تحییات

استان فارس با سابقه و قدمت دیرینه ملی و مذهبی خویش همیشه در عرصه‌های گوناگون در سطح کشور نقش بی‌بدیل و ممتازی داشته است که متاسفانه به خاطر ضعف مدیریتی و بعضاً سیاست‌بازی‌های مدیران ارشد از قافله توسعه از دیگر استان‌های همتراز خود جا مانده است. از آن‌جا که حضرتعالی با شعار تدبیر و امید و اعتدال با رأی مردم به در کسوت ریاست جمهوری اسلامی ایران سکان این کشور را بدست گرفته‌اید انتظار افکار عمومی بر این است که دولت شما تمایزاتی با دیگر دولت‌های گذشته داشته باشد.

چند صباحی است شایعاتی در مجامع سیاسی به گوش می رسد که قرار است سکان استانداری فارس به طیف افراطی و امتحان پس داده این استان واگذار شود! لذا با شناختی که از سابقه سیاسی و اعتقادی شما داریم و مضاف بر این شعار اعتدال‌گرایی و شعار دولت تدبیر توقعی که از حضرتعالی می‌رود این است که از افراد با سابقه درخشان و سرافراز از آزمون‌های مدیریتی و همچنین با مشی سیاسی معتدل و فراجناحی جهت تصدی استانداری فارس استفاده نمایید که این عین تدبیر است، چرا که استان فارس در دولت‌های مختلف چوب بی‌تدبیری را از این دست خورده است.

آقای رئیس جمهور محترم!

نگاه شما به استان فارس در انتخاب استاندارش تجلی می یابد. پس باید انتخابتان را با نگاهتان منطبق سازید. آیا این استان باید به دوران تنش‌های سیاسی و اختلافات برگردد؟ آیا می‌خواهید مجدداً به خاطر بی‌کفایتی مدیران ارشد استان واقعه تلخ شهرستان شدن مهر اتفاق بیافتد؟ آیا می‌خواهید افرادی سکان این استان را بدست گیرند که با گفتمان انقلاب و امام و رهبر فرزانه انقلاب زاویه دارند؟ یادمان نرفته در آن دوران آقایان بحث خودی و غیر خودی مقام معظّم رهبری را در مجامع مختلف به سخره می گرفتند! از شما که فردی انقلابی و ولایی است بعید است که به چنین افراد تندرو مسئولیت بدهید. پس شعار اعتدال چه شد؟! اگر این اتفاق رخ دهد بسیاری از مردم و بویژه دانشجویان این‌گونه متصور می‌شود که در دولت شما صحنه گردان‌هایی هستند که می‌خواهند از این فضای جدید کشور سوء استفاده نمایند و با فشار و لابی شما را مجبور به پذیرش تصمیماتشان می نمایند.

جناب آقای دکتر روحانی عزیز!

آیا کسب نظر از نماینده محترم ولی فیقه در استان و همچنین نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در استان جهت انتخاب استاندار به فضای همدلی و کار در استان کمک نمی کند؟ آیا برایند نظر مردم این استان را در مشورت با این عزیران نمی‌بینید؟ آیا این استان باید برای دومین بار کسی را تجربه کند که قبلاً او را تجربه کرده است و خاطره مثبتی از او ندارد؟ پس دولت تدبیر کجاست؟

رئیس جمهور عزیز! انتظار مردم فارس از شما به عنوان یک فرد انقلابی و معتدل این است که با توجه به شعارهای انتخاباتی‌تان فردی را بر صندلی استانداری فارس بگمارید که همتراز استان پهناور فارس باشد، استانی با قومیت های مختلف، با گرایشات مذهبی مختلف، با آب و هوا و اقلیم‌های متنوع و از همه مهمتر استانی پیشرو در تاریخ اسلام و ایران که امروز مجروح از سیاست بازی ها شده است. استاندار فارس در دولت اعتدال و تدبیر و امید باید هم از لحاظ تخصص و تجربه و هم از لحاظ تقید و تعهد به ارزشهای انقلابی و اسلامی فردی قابل و توانمند باشد تا بارقه‌های دولت اعتدال در دل‌های مردم این استان با تدبیر شما به امید مبدل شود.




بسیج دانشجویی دانشگاه آزاداسلامی واحد کازرون

بسیج دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون

بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی کازرون

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کازرون

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور نودان

بسیج دانشجویی دانشکده فنی و حرفه ای کازرون

بسیج دانشجویی دانشکده سما کازرون

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۷
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
1
13
بسیج سپاه به عنوان یک نهاد نظامی چه ارتباطی به استاندار دارد؟ شما جواب خود را 24 خرداد گرفتید !
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
0
1
فردی دلسوز وبومی دارای شجاعت برای پیشرفت استان تلاش کند نه طایفه وایل وگروه مد نظرش باشد لیاقت استانداری پایتخت کریم خان زند را داشته باشد که ازموده را ازمودن خطاست
کوار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
3
2
به نظر من بهترین گزینه برای استاندار فارس مهندس علیرضا کشاورز که الان در اداره راه و شهرسازی فارس معاون هست و راه اهن بوشهر شیراز را خودش راندازی کرده از جناب اقای رئیس جمهور میخوام از این فرد بالیاقت استفاده کند ودر ضمن اقای مهندس کشاورز ساکن شهرستان کازرون می باشد
جهرم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
3
2
واقعا مهندس علیرضا کشاورزمردی بالیاقت هست من خبر دارم چند پیشنهاد استانداری استان ها در دولت قبلی بهش پیشنهاد شد خودش قبول نکرد اگر اقای رئیس جمهور این مهندس بالیاقت را انتخاب کنه استان فارس تو کشور اول میشه از جناب اقای دکتر صادقی نماینده شهرستان کازرون که همشهری مهندس کشاورز هست میخوام کمک کنه که این فرد بالیاقت اتخاب بشه
قلی
|
UNITED KINGDOM
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
1
9
بسیج دانشجویی چه ربطی به انتخاب استاندار دارد چرا در کار دولت دخالت می کنید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
2
0
استاندار بومی باشه فکر کنم بهترتر باشه البته در وحله اول باتقوا ولایتمدار باتدبیر و پاک دست
کازرون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
3
6
آقای بسیج دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی، هر وقت توانستید در دانشگاه خودتان برای پررنگ کردن نقش بومی های کازرونی کاری بکنی و دانشگاه سلمان فارسی را که در حال حاضر در واقع مال جهرم و فسا هست تا کازرون بومی کنی آن وقت بیا و برای دکتر روحانی نسخه بپیچ. والسلام
پاسخ ها
ناصرخان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۵
این مساله بومی و غیر بومی را فقط در کازرون به این شدت دیده ام و شاید دلیلش مراوده کم با سایر شهرها باشد که باعث شده در این شهرستان چنین دیدگاههایی موجود باشد که البته این عامل از پیشرفت جدی آن مانند سایر شهرها نیز ممانعت می کند. مثلا شما هرگز در دانشگاه شیراز نمی شنوید که کسی بگوید فلانی شیرازی و بومی است و فلانی مال فلان شهر است و حق شیرازیها خورده شده
امیدوارم در کازرون هم بتوانیم دیدگاههای خود را ارتقا دهیم و هرچه زودتر به جوامع مترقی نزدیکتر شویم. شما هم اگر لایق باشی حتما مسئولان دانشگاه یا هرجای دیگری مورد توجه قرارتان می دهند.
کازرونی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۵
متاسفانه بدلیل کم توجهی مسئولان شهرستان، دانشگاه های کازرون پر از غیر بومی ها شده و مقایسه کازرون با شیراز اصلا درست نیست. در شهرستان چه جوان های تحصیل کرده ای هستند که فقط و فقط بدلیل نداشتن رابط و پارتی از حضور در مراکز عالی شهرستان محروم شده اند در حالیکه عده ای از سایر نقاط استان با رابط و پارتی وارد مراکز آموزش عالی کازرون شده و متاسفانه آنچنان که باید بازدهی پژوهشی یا آموزشی ندارند. به امید حل چنین مشکلاتی در سطح شهرستان کازرون. اگه یه وقت بحث لیاقت علمی داشتن برای رفتن به سر پست ها اداری یا علمی بشه قطعا خیلی از عزیزان به ظاهر مدیر و رییس و هیئت علمی!!! باید بروند و مشغول شغل شریف دامپروری بشوند.
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
کسی که با نام کازرونی نظر می ذاری:
ریاست دانشگاه سلمان فارسی از با سابقه ترین مدیرا ن شهرستان است و خوب می داند از چه کسانی باید استفاد کند و از چه کسانی استفاده نکند. ولی دلم به حال تو می سوزد که هر چه به این در و آن در زدی و می زنی باز جایی نداری. آقا زور که نیست خب برو یه جای دیگه کار کن. حالا یه مدرک پشمکی هم داشته باشی دلیل نیست بیای دانشگاه .. اصلا چرا نمی ری دانشگاه ازاد یا علمی کاربردی.... آخه ما که می دونیم اونجا هم راحت ندادن عزیزدل !
کازرونی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
به ناشناس:
خوشبختانه الان ریاست دانشگاه فردی متعهد و دلسوز شده و قبلا اینجوری نبود. بهتره یکم کامنت من درست بخونی و بعد کامنت مزخرف بنویسی
دکتر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
برادران عزیز جهانی شدن و شایسته سالاری بسیار خوب است ولی اگر همه جانبه و سراسری باشد. به عنوان یک فرد مطلع به دوست عزیزی که توقع بومی گرایی را منحصر به کازرون می خواند باید عرض کنم که اگر در کازرون فقط شکوه از بومی ستیزی بر می خیزد و غالبا هم به جایی راه نمی یابد ولی در دانشگاهی چون جهرم قانون بومی بودن یک قانون نانوشته و حتی شاید نوشته باشد و بسیار سخت یک فرد غیر بومی می تواند به دانشگاه جهرم راه یابد. حالا حساب کنید کازرونی ها چقدر مظلومند که فریاد بومی بومیشان بلند است ولی با این وجود هیچ نصیبشان نمی شود به جز سرزنش برخی از همشهریانشان.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
1
6
مگه کسی نظر خواست از شما..... مقام معظم رهبری اصل کلام را به شما گفتند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۴
0
1
فکر کنم جناب... که از کار برکنار شده مشوق جهن نوشتن نامه بودن واقعا عجب دایایی شده
دیدی گفتم
|
UNITED STATES
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۵
0
3
اساساً خود این لفظ بومی و غیر بومی در دنیای مدرن امروز و حتی شهرهای توسعه یافته کشور تقریباً به کل از زبان افتاده و خریداری ندارد.کما اینکه میبینیم در پایتخت تقریباً 80 درصد به قولی غیربومی!! هستند یا در همین نزدیک خودمان شیراز در اکثر ادارات دولتی و حتی مشاغل خصوصی غیر بومیان!! زیادی حتی از همین کازرون در مصدر امور هستند و هر کس توانمند باشد گوشه ای از کارها را میگیرد. استفاده از این تفکر نشان دهنده واپس گرایی است. اما بد نیست گوشزد کنم دانشجویی که مسئول بسیج دانشجویی در دانشگاه سلمان است خودش کاملاً غیر بومی است!!!!! که البته ایرادی هم ندارد.
ولی سئوال من این است که آیا مرگ خوب است اما برای همسایه؟ مگر شما که غیر بومی هستی و مسئولیتی هر چند در حد دانشجویی داری اشکال دارد؟
رو نگو بگو سنگ پای قزوین
|
UNITED STATES
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
0
7
نکنه اینا فکر میکنند جلیلی رئیس جمهور شده که برای دکتر روحانی تعیین تکلیف میکنند عزیزان شما بازنده انتخابات بوده اید و باید حداقل 4 سال صبر کنید بعد اگه رای اووردید هرکی رو که خواستید بذارید استاندار مگه تو این 8 سال کسی اومد نظر رفسنجانی یا خاتمی رو برای تعیین استاندار بپرسه شما نوبرید به خدا یا معنی صندوق رای و دموکراسی رو بلد نیستید یا فکر کردین مردم ... هستند چرا فکر میکنید همیشه حق با شماست مدیریت 8 ساله شما رو هم دیدیم حداقل 4 سال به ما مردم و دولت منتخب واقعیمون وقت بدید تا ببینید مدیریت یعنی چی ...
کازرون نما مدیونی اگه منتشر نکنی
اتقی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
0
6
خداییش قدمت کازرون ازخیلی مراکزاستانهابیشتره خودتونوبایاسوج ک ه یه روزی جزءکازرون بودمقایسه کنیدبعداازاین بومی وغیربومی بگیدبه خاطره همین حرفاست دارین توغرورخودتون درجامیزنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸