پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۰۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۷
مدیر آموزش و پرورش کازرون خبر داد
مدیر آموزش و پرورش کازرون گفت: در حال حاضر تنها 20 درصد از کلاس‌های مدارس کازرون هوشمندسازی شده و 80 درصد آنها از این امکان بی‌بهره‌اند.

به گزارش کازرون نما، مرتضی دیانتی‌نسب در حاشیه مراسم بهره‌برداری از کارگاه کامپیوتر آموزشگاه راهنمایی شهید محسن پور کازرون اظهار داشت: تاکنون این مدیریت با مساعدت اولیای دانش‌آموزان توانسته است 62 مدرسه با 159 کلاس را در سطح شهر کازرون به سیستم هوشمند مجهز کند.

وی، مدارس اتصال به سیستم هوشمند در کازرون را شامل 15 مدرسه ویژه با 68 کلاس، هشت مدرسه غیرانتفاعی با 24 کلاس، پنچ مدرسه استثنایی با هفت کلاس و 34 مدرسه عادی با 60 کلاس برشمرد.

مدیر آموزش و پرورش کازرون اذعان داشت: در حال حاضر نزدیک به 21 هزار دانش‌آموز در مقاطع گوناگون در مدارس سطح شهر کازرون ثبت نام کرده و آماده شروع سال تحصیلی جدید هستند.

دیانتی‌نسب در ادامه تصریح کرد: از این تعداد دانش‌آموز در این شهر یک‌هزار و 31 دانش‌آموز پسر و 956 دانش‌آموز دختر در پایه اول ابتدایی و 953 دانش‌آموز پسر و 891 دختر در پایه ششم و نیز 587 پسر و 415 دانش‌آموز دختر در پایه هفتم ثبت نام شده‌اند.

وی ابراز داشت: افزون بر یک‌هزار و 700 نفر کارکنان آموزش و پرورش این شهرستان اعم از فرهنگی آموزشی، اداری و خدماتی امسال سال تحصیلی جدید را در شهر کازرون آغاز می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش کازرون اذعان داشت: در سال تحصیلی جدید فضای مناسب برای پایه‌ ششم ابتدایی این شهر مهیا شده و هیچ‌گونه مشکلی در این راستا وجود ندارد.

دیانتی‌نسب از مسئولان، خیران و اولیای دانش‌آموزان برای هوشمندسازی مدارس این شهر خواستار همکاری شد.

وی در بخش دیگر سخنان خود از افتتاح کانون زبان ایران برای نخستین بار در شهرستان کازرون با همکاری کانون پرورش فکری کودک و نوجوان و مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان خبر داد و گفت: این کانون در حال حاضر در مدرسه راهنمایی شهید محسن پور کازرون مستقر شده و آماده پذیرش و آموزش متقاضیان است.

به گزارش این خبرگزاری، 15 کامپیوتر مجهز در کارگاه آموزشی مدرسه راهنمایی شهید محسن پور کازرون با حضور مدیر آموزش و پرورش و جمعی از فرهنگیان این شهرستان در مراسمی به بهره‌برداری رسید.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۳۰
اذان صبح
۰۴:۳۶:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۷
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۵
غروب آفتاب
۱۹:۵۱:۴۹
اذان مغرب
۲۰:۰۹:۲۴