پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۰۷۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۶
منیره و بهاره قرمزی دو خواهر دانش‌آموز روشن‌دل کازرونی از بی‌مهری و بی‌توجهی مسئولان این شهر نسبت به ادامه تحصیل خود گلایه کردند و گفتند: ادامه تحصیل برایمان مشکل است.

به گزارش کازرون نما، منیره قرمزی مداح اهل بیت اظهار داشت: با وجود نبود امکانات و بی‌مهری و بی‌توجهی مسئولان توانستیم با پشتکار و علاقه فراوان و حمایت مادر سال‌خورده خود، تحصیلاتمان را از نهضت سوادآموزی شروع کنیم که هم‌اکنون در پایه سوم متوسطه قرار گرفته‌ایم.

وی با تشکر از حمایت و تشویق مدیریت آموزش و پرورش و جامعه نابینایان شهرستان کازرون، افزود: با پشتوانه همین حمایت‌ها سال اول تا چهارم ابتدایی را در نهضت سوادآموزی و کلاس پنچم را به صورت متفرقه با مشقت ادامه دادیم و دوره راهنمایی را در طرح جامع در یک سال سپری و اکنون در سال سوم متوسطه قرار داریم.

این دانش‌آموز روشن‌دل گفت: هزینه تحصیلات خود و خواهرم در دوره متوسطه بسیار بالا بوده و به علت بیماری و از کارافتادگی پدر پیر و سال‌خورده‌ام ادامه تحصیل در این مقطع برایمان با مشکل روبه‌رو شده است.

منیره قرمزی ادامه داد: به خاطر اینکه در روستای اطراف کازرون سکونت داریم در زمان شروع مدرسه با هزاران مشقت توسط مادر پیر و بیمار خود طی مسافت زیاد در کلاس درس شهر کازرون حاضر می‌شویم. ‌

وی از مسئولان و خیران این شهر درخواست کرد در هزینه تحصیل و فراهم کردن شرایط ایاب و ذهابشان مساعدت کنند.

این روشن‌دل ابراز داشت: کتاب بریل توسط آموزش و پرورش استثنایی با تأخیر چاپ و توزیع می‌شود، که امید می‌رود مسئولان مربوطه در تسریع این امر همت گمارند.

این دو بانوی روشن‌دل تصریح کردند: به خاطر مشکلات عدیده پیش‌رو و بی‌مهری مسئولان احساس دلسردی و ناامیدی می‌کنیم و دیگر ادامه تحصیل برایمان مشکل شده است.

محل سکونت این دو بانوی روشن‌دل در روستای امامزاده سید حسین (ع) در فاصله 21 کیلومتری شهر کازرون قرار دارد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
0
1
چشم و دل آقای نماینده روشن و مدیران آموزش و پرورش و 7 دانشگاه کازرون بجای اینکه به زدو بندهای خودتون برسید و حرف و حدیث برای این و اون درست کنید فکر نمیکنم هزینه این دو خواهر رقم هنگفتی بشه که از پسش برنیایید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۳۰
اذان صبح
۰۴:۳۶:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۷
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۵
غروب آفتاب
۱۹:۵۱:۴۹
اذان مغرب
۲۰:۰۹:۲۴