پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۰۷۴۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۲
رئیس آموزش و پرورش کازرون، در جمع مدیران مدارس:
در اولین گردهمایی تابستانی مدیران سه دوره تحصیلی آموزشگاههای شهرستان کازرون دستورالعمل اجرایی پروژه مهر۹۲ توسط مدیریت و معاونین آموزش و پرورش تشریح شد.

به گزارش دریافتی کازرون نما، در اولین جلسه تابستانی مدیران مدارس شهرستان کازرون که با موضوع پروژه مهر تشکیل گردید مرتضی دیانتی نسب، مدیر آموزش و پرورش کازرون،ضمن تبریک دهه کرامت و تشكر از زحمات مديران در سال تحصيلي جاري و با اشاره به اينكه در آستانه ي سال تحصيلي جديد هستيم خواستار شروع سال تحصیلی جدید با یک میثاق نامه بین دبیران و کادر اجرایی مدارس شد.

رئیس ستاد پروژه مهر ۹۲ شهرستان کازرون، هدف از اجراي پروژه مهر را ايجاد تحولي نوين در نگرش دانست و خاطرنشان كرد : مديران محترم مدارس در راستاي اجراي منويات مقام معظم رهبري در طرح تحول بنيادين آموزش و پرورش با بهره گيري از ظرفيت هاي موجود نسبت به بازگشايي با شكوه مدارس اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیر آموزش و پرورش گفت: انجمن اولیاء و مربیان مدارس باید در شروع سال تحصیلی هم نقش فعال و پویایی ایفا کرده و اردیبهشت ماه را پایان کار خود ندانند.

وی ادامه داددر حال حاضر با توجه به نیاز مدارس اگر اولیا کمک نکنند کار مدرسه مختل می شود و از مدیران خواست برای جلب کمک های مردمی جهت مجموعه فعالیت های آموزشی و پرورشی تلاش کنند، که این به معنی اجبار والدین به کمک نیست اما از آن ها کمک می خواهیم و دست نیاز به سوی آن ها دراز می کنیم.

دیانتی نسب سپس به راه اندازی صندوق قرض الحسنه قرآنی اشاره کرد و گفت با عضویت در این صندوق هم به ترویج امور قرآنی کمک کنید و هم در مواقع ضروری از آن بهره مند شوید.

مدیر آموزش و پرورش همچنین به مطالبه مقام معظم رهبری نسبت به سبک زندگی ایرانی اسلامی اشاره کرد و از مدیران خواست این مورد را در برنامه های خود مورد توجه قرار دهند.

دیانتی نسب در ادامه از مدیران خواست که فرهنگ تلاش را برای دانش آموزان جا بیندازند و گفت آموزش و پرورش کازرون امسال نیز شعار یک گام به جلو را را سرلوحه کار خود قرار داده است.

سپس با مرور دستورالعمل اجرایی پروژه مهر بر زیبا سازی، بهسازی و تعمیرات مورد نیاز مدارس تاکید شد.

در ادامه کارشناس حراست، از مدیران مدارس خواست نسبت به تغییر تابلو ها و مهر مدارس به دوره متوسطه اول و دوم اقدام کنند و تعجیل در ثبت نام کلاس های میان پایه ای در سیستم سناد نیز از جمله انتظارات ستاد اجرایی پروژه مهر بود.

سپس معاونان آموزشی و پرورشی به تشرح دستورالعمل ستاد پروژه مهر پرداختند و وظايف مديران را در اين راستا بيان کردند. در پایان بر شروع به موقع وبابرنامه ریزی مدون در زمینه های آموزشی و تربیتی مدارس تاکید شد.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
عبدالهی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
0
0
برادر محترم جناب دیانتی نسب جلسه پروؤه مهر باید اوایل شهریور برگزلر شود امروز که خیلی دیر شده است . به هر حال موفق باشید
maryam janmohammadi
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
0
0
سلام وخسته نباشیدوتبریک سال نو برشما وجا داره همینجا بابت سایت مفیدتون تشکر کنم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۳۰
اذان صبح
۰۴:۳۶:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۷
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۵
غروب آفتاب
۱۹:۵۱:۴۹
اذان مغرب
۲۰:۰۹:۲۴