پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۰۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۱
مسوول دبیرخانه جشنواره سراسری عکس رضوی اسامی راه یافتگان به بخش مسابقه این جشنواره را اعلام کرد.علی محرمی" گفت: براساس رای هیات داوران از میان دو هزار و 363 اثر از 257 هنرمند عکاس که از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است هنرمندان ذیل به بخش مسابقه راه یافتند.

به گزارش کازرون نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی محرمی" گفت: براساس رای هیات داوران از میان دو هزار و 363 اثر از 257 هنرمند عکاس که از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است هنرمندان ذیل به بخش مسابقه راه یافتند.

وی افزود: بنا بر اعلام این هیات ، ‌اسامی هنرمندان راه یافته به بخش مسابقه جشنواره سراسری عکس رضوی به شرح ذیل است: محمد رضا هلالی از نیشابور، مقصود سامع سردرودی از سردرود، اردلان حسنعلیزاده از قوچان، آنیتا حسنعلیزاده از قوچان، محمد علی رضایی از مشهد، سیدعلی حسینیان‌نسب از مشهد، مهران میرزایی از مشهد ، سجاد دادپوراصل از اردبیل، رضا نظام دوست از مشهد، فاخته جلایرنژاد از اراک، حسین توحیدی فرد از بیرجند، مهدی طاهری از تهران، سیدصادق حسینی از شیراز، هادی دهقانپور از سبزوار، اسحاق آقایی از یاسوج، فاطمه مهرابی از بروجرد، مجید فکری از مشهد، قاسم براتی از تهران، محمدصالح شریفی از سنقر، سروش جوادیان از تهران، جاوید تفضلی از تهران، جواد بهمنش از تبریز، یوسف اکبری‌پابندی از تبریز، احمد معینی‌جم از تهران، علیرضا اسدپور از کازرون، میثم امانی از تربت حیدریه، محمدرضا محمودی از مشهد، منصوره معتمدی از تهران، امیر قادری از اراک، فرامرز عامل‌بردبار از مشهد، میثم دهقانی از مشهد، رضا فلاحی‌مطلق از مراغه، محمد زائرنیا از مشهد، عباس ساقی از مشهد، عبدالله حیدری از تهران و رضا رادپور از مشهد.

مسوول دبیرخانه جشنواره سراسری عکس رضوی گفت: از میان نفرات ذکر شده 8 نفر به عنوان برتر روز بیست و یکم شهریورماه در تبریز معرفی می‌شوند.

گفتنی است :"میرعباس هاشمی"، "جاسم غضبانپور"، "محمدعلی جدید‌الاسلام"، "حسین نوروزی و "علی محرمی" به عنوان اعضای هیات انتخاب این جشنواره بوده و داوری نهایی آثار را "میرعباس هاشمی"، "جاسم غضبانپور" و "محمدعلی جدیدالاسلام" بر عهده داشته‌اند.

جشنواره سراسری عکس رضوی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با همکاری شورای فرهنگ عمومی استان، معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد فرهنگی هنری امام رضا (ع) و کانون فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷