پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۰۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۷
با برگزاری آیینی پایگاه تابستانی شجره طیبه صالحین و اردوی طرح هجرت 3 دانش‌آموزی کازرون به کار خود پایان داد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده کازرون امروز در حاشیه مراسم اختتامیه پایگاه تابستانی شجره طیبه صالحین در کازرون در گفت‌وگو با خبرنگار کازرون نما اظهار کرد: این پایگاه با رقابت 12 واحد بسیج دانش‌آموزی مدارس مقطع پیشگام (دبیرستان) دهم مردادماه سال جاری با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان با ارائه برنامه‌های متنوع آغاز به کار کرد.‌

عبدالحسین میرزایی برنامه‌های پایگاه تابستانی بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده کازرون را شامل جلسات حلقه‌های صالحین با موضوعات قرآنی، احکام، اعتقادی، سیره شهدا، تیراندازی، اطلاعات عمومی و ارائه مسابقه‌هایی در این راستا عنوان کرد.

وی کارگاه‌هایی از جمله آموزش پرورش زنبورداری، قارچ و بهسازی و مرمت‌سازی مدارس در قالب رنگ‌آمیزی، طراحی و شعارنویسی را از اهم برنامه‌های اردوی 10 روزه طرح هجرت دانش‌آموزی دانست و تصریح کرد: در این طرح 185 دانش‌آموز اعم از دختر و پسر از مدارس این شهرستان شرکت داشتند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی کازرون گفت: در این مراسم اختتامیه از دانش‌آموزان ممتاز در مسابقات احکام، قرآن، تیراندازی و همچنین فرماندهان واحدهای فعال پایگاه تابستانی این شهر تجلیل شد.

میرزایی ادامه داد: در مسابقه حفظ قرآن از سوره‌های واقعه، قدر و آیة‌الکرسی از میان 35 نفر شرکت‌کننده از پایگاه‌های تابستانی به ترتیب نازنین حسینی‌نژاد از دبیرستان فاطمة‌الزهرا (س)، محدثه خورشیدی از دبیرستان بانو سلامی، منصوره ایلانی از مدرسه بانو سلامی، نازنین احمدی از دبیرستان شهید بهشتی و فاطمه بهروزی از دبیرستان تقوی کازرون به عنوان نفر اول تا پنجم برگزیده شدند.

وی در ادامه از مدیریت آموزش و پرورش، ناحیه سپاه، بسیج طلاب، کانون بسیج فرهنگیان و مدیران مدارس کازرون که در اجرای پایگاه‌های تابستانی در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان این شهر همکاری داشتند، تقدیر کرد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳