پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۰۷۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۱
به مناسبت هفته دولت صورت گرفت
به مناسبت هفته دولت دو پروژه آب‌رسانی به خشت و کنارتخته، گازرسانی به هفت روستای قائمیه و افزایش ظرفیت پست 230 کیلوولت چنارشاهیجان به بهره‌برداری رسید.

معاون توسعه مدیریت منابع انسانی استاندار فارس ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاح این پروژه‌ها که با حضور نماینده مردم شهرستان کازرون در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران این استان و شهرستان صورت گرفت اظهار داشت: عمران و آبادی که امروزه در پهنای ایران اسلامی رقم می‌خورد، به برکت وجود شهدای گرانقدری است که برای استقرار این نظام زحمات فراوانی را متحمل شدند، بنابراین همواره در افتتاح هر پروژه‌ای باید یاد شهدا را گرامی بداریم.

داوود کشاورز افزود: امروزه به برکت عمر 35 ساله نظام مقدس اسلامی میزان خدمات‌رسانی به اندازه‌ای است که قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.

وی تصریح کرد: در سال 1357 در سطح استان فارس 112 هزار خانوار از آب شرب شهری بهره‌مند بودند، اما امروزه با تلاش مسئولان نظام اسلامی این میزان افزون بر یک‌میلیون مشترک رسیده است.

معاون توسعه مدیریت منابع انسانی استاندار فارس در ادامه با بیان اینکه دغدغه تمام مسئولان نظام ایجاد رفاه برای مردم است، اظهار امیدواری کرد با تلاش مضاعف مسئولان زیر سایه مقام عظمای ولایت روز به روز سطح رفاه و آسایش مردم افزایش یابد.

به گزارش کازرون نما، با افتتاح پروژه‌های آب، برق و گازرسانی در شهرستان کازرون افزون بر 4 هزار و 500 خانوار از این نعمت بهره‌مند شدند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
0
1
بخدا تا ده سال دیگه محمد صادقی بیاد و افتتاح کنه هنوز پروژه اومده تو کازرون در زمان دهقان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳