پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۰۷۰۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۲
امام جمعه کازرون خبر داد:
خطیب نماز جمعه کازرون گفت: کوبیدن بر طبل جنگ توسط آمریکا و استکبار امنیت رژیم صهیونیستی را در منطقه تأمین نمی‌کند.

به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با گرامی‌داشت 25 ماه شوال سالروز شهادت مظلومانه رئیس مذهب شیعه حضرت امام جعفر صادق (ع) در سخنانی اظهار داشت: امروزه دشمن مسلمانان و ملت مصر دنبال ایجاد جنگ داخلی در این کشور بوده که چنانچه خدای ناکرده تحقق یابد فاجعه‌ای برای امت اسلامی و کشورهای منطقه به ویژه کشورهای عربی به بار می‌آید.

وی بازگشت به قانون و رأی مردم به فرموده مقام معظم رهبری را از جمله راه حل مشکلات پیش روی کشور مصر عنوان کرد.

امام جمعه کازرون در ادامه به مباحث سوریه و کوبیدن بر طبل جنگ توسط دنیای استکبار اشاره کرد و ابراز داشت: تهدید و دخالت‌های نظامی یک فاجعه برای منطقه است بنابراین در این میان آمریکا ضرر می‌کند.

خرسند تصریح کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری حمله نظامی در کشور سوریه مانند جرقه در انبار باروت بوده که آتش آن دامن مسببان را فرا می‌گیرد.

وی ادامه داد: جنگ‌افروزی در سوریه نه تنها امنیت رژیم صهیونیستی را تأمین نمی‌کند بلکه راه را برای نابودی این رژیم پلید هموار می‌کند.

خطیب نماز جمعه کازرون گفت: امروزه سوریه در خط نخست مبارزه با استکبار و دول ارتجاع عربی و مقاومت با رژیم صهیونیستی قرار گرفته بنابراین وظیفه شرعی، قانونی، اسلامی و اخلاقی جمهوری اسلامی است که از دولت و ملت سوریه حمایت کند.

خرسند اذعان داشت: دولت سوریه احتیاجی به استفاده سلاح شیمیایی ندارد چراکه ارتش آن روز به روز در مقابله با تروریست بیشتر به پیروزی می‌رسد.

وی افزود: استفاده سلاح شیمیایی در سوریه یک سناریوی از قبل طراحی شده دنیای استکبار بوده که این کشور را در جای مورد نظرشان نزدیک کنند اما با جبهه مقاومت ملت سوریه به هدفشان نمی‌رسند.

امام جمعه کازرون در بخش دیگر سخنان خود با گرامی‌داشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت به دیدار دولتمردان دوره یازدهم با مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: در این دیدار مقام معظم رهبری برخی شاخص‌های مهم دولت مطلوب اسلامی را سلامت اعتقادی و اخلاقی، خدمت به مردم، برقراری عدالت، سلامت اقتصادی و مبارزه با مظاهر فساد اقتصادی و قانون‌گرایی برشمردند و از دولت جدید خواستار عمل به آن شدند.

خرسند تصریح کرد: مقام معظم رهبری از دولت جدید خواستند که مسائل و مشکلات اقتصادی و پیشرفت علمی را در اولویت کار خود قرار دهند.

وی حماسه اقتصادی، اقتصاد مقاومتی و ایجاد ثبات اقتصادی را از جمله تأکیدات معظم‌له در دیدار با دولت جدید عنوان کرد.

امام جمعه کازرون در بخش پایانی خطبه دوم دهه کرامت و روز بزرگداشت حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) را گرامی‌داشت و از حضور پرخیر و برکت خادمان آن حضرت در شهر کازرون و شرکت در نماز جمعه این شهر تقدیر کرد.

خرسند گفت: مردم فارس افتخار دارند که در استانی هستند که سومین حرم اهل بیت در کشور به شمار می‌رود بنابراین محور توسعه فرهنگی در این استان باید بر همین مبنا باشد تا هر کسی که وارد شهر شیراز می‌شود زیارت حضرت شاهچراغ و امامزادگان واجب‌التکریم دیگر این دیار را در برنامه خود داشته باشد.

وی در پایان به پی‌گیری صورت گرفته درباره فرمانداری ویژه شهرستان کازرون اشاره کرد و ادامه داد: به همراه نماینده مردم این شهرستان در مجلس با وزیر کشور دیدار داشتیم و قول مساعد در تحقق این امر داده شد.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
0
8
آره منم شاهدم وزیر کشور قول داده تا آخر ماه مبارک رمضان اجرایی بشه!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
0
3
زمانی که آقای دهقان این طرح و پیشنهاد را مطرح کرد شما چوب لای چرخش میکردین تازه یادتون اومده که فرمانداری ویژه یعنی چی و چه خصوصیاتی داره؟؟؟
واقعا جای تاسف داره
از شما بعیده
hamed
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
0
0
اگر تا اخر ماه رمضان انجام نشه از این تریبون نمازجمعه به مردم میگم مثل کارخانه کاشی کاشانه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
0
0
بزك نمير بهار مياد كمبزه با خيار مياد حاجي جون فرمانداري وي‍ژه بهاري بود وبگذشت اين برنامه ها مال دولت بي برنامه احمدي ن‍‍‍ژاد بود اين دولت تعهدات بدون پشتوانه براي خود درست نمي كند ديگرگوهرخودرابه سنگ نزن برد را نمايندگان جهرم وفسا كردند كه بجاي بلند پروازي دنبا ل كارمردم رفتند نه نماينده ما كه دنبال وزارت بود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴