پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۰۶۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۷
پنج سالگی کازرون نما - 5
از قدیم گفته­ اند که املای نانوشته، غلط ندارد، یقیناً کاری به این بزرگی و قوت و اثربخشی که با صرف وقت زیاد و هزینه­ های مالی و فکری و سختی­ هایی که دارد، ممکن است نقاط ضععفی هم داشته باشد و مبرای از اشتباه هم نباشد، همان طور که ممکن است مورد سنگ­ اندازی، حقد و حسد حسودان هم قرار گیرید

 طلوع ششمین سالروز تأسیس و راه اندازی سایت جامع کازرون نما که از سایت های خوش‌اقبال، پربیننده، دارای ظرفیت بالا و مورد توجه و استفاده خاص و عام و از پربازديدترين سایت‌های شهرستاني در سطح كشور و باعث افتخار مردم شریف و فرهنگ‌‌دوست کازرون است را به مديران و دست‌ادركاران آن از ابتدا تاكنون خصوصاً جناب آقاي احمدرضا زارع از فرهيختگان اهل فرهنگ و ادب و هنر که با آن همه مشغله ی درس و بحث و فعالیت های فرهنگی که دارند، مسئولیت سنگين اداره‌ي اين سايت را پذیرفتنده‌اند و نيز برادران حجه الاسلام و المسلمین رضا صنعتی که در تنگنای مالی، ولی با انگیزه ای خدایی و توکل به او و پشتکار قابل تحسین، آن سایت را بنیان گذارد و مسئولیت اداره ی آن را به دوش کشید و حجه الاسلام مهدی صنعتی که مدت ها مسئولیت اداره و ارتقای آن سایت را عهده دار بود و از لحاظ کمی و کیفی آن را توسعه داده و چه خوب درخشیده است، و به همه‌ي همكاران و خبرنگاران آن تبریک می گویم و موفقیت بیش از پیش برای آنها از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.


كازرون نما در مدت فعاليت خود نشان داده است كه نام بامسمايي بر آن نهاده شده و به واقع مي‌توان اين سايت را كازرون نما ناميد. اما از قدیم گفته اند که املای نانوشته، غلط ندارد، یقیناً کاری به این بزرگی و قوت و اثربخشی که با صرف وقت زیاد و هزینه های مالی و فکری و سختی هایی که دارد، ممکن است نقاط ضعفی هم داشته باشد و مبرای از اشتباه هم نباشد، همانطور که ممکن است مورد سنگ اندازی، حقد و حسد حسودان هم قرار گیرید، ان شاءالله که از حسادت¬ها در امان باشید و برای ارتقای کیفی آن سایت تذکرات و انتقادات خیرخواهان و دوستان را مورد توجه قرار دهید و در اصلاح امور و جلب رضایت حق تعالی کوشا باشید. در پايان پيشنهادي كه به ذهن اينجانب مي‌رسد آن است كه سعي شود در اين سايت وزين از انتشار مواضع افرادي كه داراي گرايش‌هاي انقلابي نيستند، خودداري شود.


توفيقات روزافزون شما را از خداوند منان خواستارم.


نویسنده: علی اسدزاده
برچسب ها: علی اسدزاده
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
0
0
علیرغم اینکه من کازرونی نیستم ولی از ابتدا ی شروع وراه اندازی کازرون نمادر جریان هستم تمام موارد ومطالب علی اقا را تایید می نمایم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳