پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۰۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۹
معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌ كل اوقاف و امور خيريه فارس خبر داد:
به گزارش دریافتی کازرون نما؛ حجت‌الاسلام سید‌میثم حسینی در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی حفظ قرآن کریم در این سازمان گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن در کشور، سازمان اوقاف و امور خیریه اقدام به راه‌اندازی نهضت ملی حفظ قرآن در کشور کرد.

در سال 92 سهمیه مصوب شهرستان کازرون 1300 نفر بوده است که 1359 نفر در سامانه ثبت‌ نام کرده‌اند…

به گزارش دریافتی کازرون نما؛ حجت‌الاسلام سید‌میثم حسینی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس امروز سه‌شنبه، ۲۹ مردادماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی حفظ قرآن کریم در این سازمان گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن در کشور، سازمان اوقاف و امور خیریه اقدام به راه‌اندازی نهضت ملی حفظ قرآن در کشور کرد.

وی افزود: امسال دومین سالی است که این سازمان در استان فارس طرح نهضت ملی حفظ قرآن در شهرستان‌های مختلف اجرا می‌کند که بحمدالله تاکنون با استقبال خوبی مواجه شده است.

حجت‌الاسلام حسینی از تکمیل سهمیه مصوب شهرستان‌های داراب و کازرون در این طرح خبر داد و گفت: در سال ۱۳۹۲ سهمیه مصوب شهرستان داراب ۵۰۰ نفر و کازرون یک هزار و ۳۰۰ نفر بوده است که به ترتیب ۵۰۱ و یک هزار و ۳۵۹ نفر در سامانه ثبت‌ نام کرده‌اند.

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس ضمن قدردانی از مردم این دو شهرستان به‌دلیل استقبال از این طرح قرآنی تصریح کرد: شهرستان‌های فیروزآباد، استهبان، مرودشت و لارستان نیز بیش از نیمی از سهمیه مصوب خود را تکمیل کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: سهمیه مصوب شیراز دو هزار نفر بوده که تاکنون یک هزار نفر در مقاطع مختلف و همچنین حفظ موضوعی قرآن کریم ثبت ‌نام کرده‌اند.



نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳