پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۰۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۳
به گزارش دریافتی کازرون‌نما، ستاد پروژه مهر اداره آموزش و پرورش قائمیه با حضور اعضاء در خصوص برنامه های مهر و آغاز سال تحصیلی جدید در دفتر ریاست اداره تشکیل جلسه داد.

به گزارش دریافتی کازرون‌نما، ستاد پروژه مهر اداره آموزش و پرورش قائمیه با حضور اعضاء در خصوص برنامه های مهر  و آغاز سال تحصیلی جدید در دفتر ریاست اداره تشکیل جلسه داد.

 در این جلسه رئیس  ستاد پروژه مهر  سید قاسم تقوی  گفت:اهمیت و حساسیت و مهم بودن پروژه مهر برای همه ما واضح و روشن است واگر همه ما در انجام برنامه های پروژه مهر برنامه ریزی دقیق و خوبی داشته باشیم نتیجه آن باز گشایی  مدارس با کیفیت خوب  است.و پروژه مهر امسال باید با برنامه ریزی خوب و دقیق یکی از بهترین برنامه های اول مهر در این اداره باشد.

وی گفت: در انجام وظایف و دستورالعمل پروژه مهر  باید طوری عمل شود که هیچ مدرسه ای نباشد که در آن  کمبود فضا و امکانات   و معلم باشد وابلاغ تمامی همکاران از قبل مشخص تا وضعیت ساعت کاری تعداد ساعات کار و نیروی کمبود و مازاد مشخص شود  و ودر توزیع همکاران در مدارس بصورت کاملا عادلانه و بطور موازی انجام گیرد.

وی در ادامه گفت: هوشمند سازی مدارس با توجه به سرانه در نظر گرفته شده برای پایه ششم صورت گیرد و در بحث تجهیزات و امکانات برای باز گشایی مدارس در اول مهر و آراستگی و نظم مدارس  کار گروهی صورت گیرد و کار گروه تشکیل شود.

پس از  آن معاونت آموزشی اداره  بیت اله هوشمندی گفت:نزدیک به 98/ دانش آموزان در سه مقطع ثبت نام نموده اند و انشاء اله مابقی هم در آینده ای نزدیک ثبت نام خواهند شد. و برای پروژه مهر 5 کمیته تشکیل شده که با انجام وظایف خود به نحو شایسته مقام ممتاز منطقه و استان را کسب خواهیم نمود.. و اجرای قانون و دستور العمل ها در برنامه  نقل و انتقالات  و تامین نیرو  و بحث هدایت تحصیلی می تواند با مشارکت اولیاء و آگاهی سازی  و اخلاق مناسب و محبت به بهترین شکل ممکن انجام شود.  همچنین معاونت پرورشی اداره حجت اله حسنی  در حاشیه این جلسه گفت:  امسال دو مدرسه قرآنی در منطقه بنام های مدرسه شهید بهرامی و شهید سرتیپ میرزایی بعنوان مدارس خاص قرآنی می باشند که باید در اول مهر در خصوص انتخاب معلمان دقت شود تا  از کسانی انتخاب شوند  که با علوم قرآنی آشنا و مسلط می باشند.

در پایان جلسه پس از بحث و بررسی و تبادل نظر  به پایان رسید


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳