پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۰۵۹۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۰:۳۴
امام جمعه کازرون:
خطیب نماز جمعه کازرون گفت: راهبرد امام (ره) و انقلاب اسلامی مقاومت بوده و به‌کارگیری این سیاست می‌تواند اسرائیل غاصب را نابود و مجبور به عقب‌نشینی کند.

به گزارش هاشمی کشکولی خبرنگار کازرون‌نما، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه امروز کازرون با تقدیر از حضور باشکوه مردم متدین این شهر در لیالی قدر و شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس طی سخنانی اظهار داشت: روز قدس به فرموده بنیانگذار جمهوری اسلامی یک روز جهانی بوده و فقط اختصاص به قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین ندارد.

وی افزود: روز قدس روز بسیج عمومی امت اسلامی علیه مستکبران جهان به ویژه آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب بوده و نیز روز بیان و حل مشکلات امت اسلامی و مردم مظلوم فلسطین است.

امام جمعه کازرون گفت: 65 سال از اشغال قبله اول مسلمانان به دست افرادی لجوج و غاصب که در تعالیم اسلامی به نام صهیونیسم بیان شده است، می‌گذرد.

خرسند تصریح کرد: یهودیان خود را برگزیده خدا می‌دانند و برای ادیان و انسان‌های دیگر احترام قائل نبوده و در این راستا معتقدند خداوند برای آنان حیوانات انسانی خلق کرده است.

وی ابراز داشت: مسئله فلسطین داشت به بوته فراموشی سپرده می‌شد که امام (ره) با نامگذاری روز جهانی قدس آن را احیا کرد.

این مسئول با بیان اینکه تجربه نشان داده رژیم غاصب اسرائیل زبان منطق نمی‌فهمد، گفت: امروزه این رژیم فقط یک زبان را خوب می‌فهمد و آن نیز زبان زور است و در غیر این صورت پایبند به قرارداد و تفاهم‌نامه خود نیست.

خرسند اذعان داشت: راهبرد امام (ره) و انقلاب اسلامی در برابر مستکبران مقاومت بوده، به طوری که حزب‌الله لبنان با استفاده از این راهبرد نشان داد که می‌تواند مجهزترین ارتش دنیا را با شکست روبه‌رو کند.

خطیب نماز جمعه کازرون افزود: دامن زدن به فتنه‌های داخلی و مسائل کشورهای اسلامی و نزاع‌های منطقه‌ای به ویژه سوریه و مصر ریشه در رژیم صهیونیستی دارد.

وی در بخش دیگر سخنان خود به اقدامات انجام یافته در بخش فرهنگی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: امروزه با تلاشی که صورت گرفته، حوزه علمیه برادران و خواهران شهرستان کازرون به عنوان یک حوزه نمونه با 300 طلبه در این استان و نیز در سطح کشور مطرح است.

امام جمعه کازرون خاطرنشان کرد: در مجموع در شهرستان کازرون شش شهر و نزدیک به 300 روستا وجود دارد، به طوری که فقط در 10 درصد از روستاهای این شهرستان روحانی مستقر بوده و بیش از 90 درصد آنها از وجود روحانی بی‌بهره هستند.

خرسند از بهره‌برداری ساختمان جدید حوزه علمیه خواهران شهرستان کازرون در سال جاری خبر داد و اذعان داشت: برای ساخت حوزه علمیه برادران نیز مکان‌یابی شده که در این راستا از شورای شهر، شهرداری و اداره مسکن درخواست می‌شود در واگذاری زمین آن همت کنند.

وی تجلیل از مفاخر و بزرگان این دیار را از اهم برنامه‌های پیش روی مسائل فرهنگی برشمرد و گفت: در سال جاری تجلیل از مورخ عالیقدر مرحوم شیخ علی دوانی و ناصر دیوان مبارز در برنامه‌های فرهنگی این شهرستان گنجانده شده است.

امام جمعه کازرون در ادامه به برخی خلف وعده‌های دولت نهم و دهم در این شهرستان اشاره و تصریح کرد: با وجود خدمات ارزنده‌ای که در این دولت‌ها صورت گرفت، اما به برخی وعده‌هایی از جمله سد نرگسی، پتروشیمی، مسکن مهر، ساخت تونل محرم و ایجاد منطقه ویژه کشاورزی در این شهرستان بی مهری شد.

خرسند در پخش پایانی خطبه‌های امروز کازرون از محرومیت شهر قائمیه و بخش بالاده در زیرساخت‌ها و امکانات فرهنگی، بهداشتی، درمانی و اماکن مذهبی گلایه کرد و از نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی و مسئولان این استان و شهرستان در خواست توجه و پی‌گیری‌های بیشتری در این راستا شد.

وی از نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی خواست حضور خود را در حوزه انتخابیه بیشتر و از نزدیک مسائل و مشکلات مردم را بررسی کند.

امام جمعه کازرون در پایان گفت: سطح مدیریت این شهرستان باید ارتقا یابد و در این راستا مسئولان همت گمارند تا فرمانداری ویژه برای این شهرستان محقق شود.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
0
1
مهمترین بخش سخنان امام جمعه تاکید بر نا کار آمدی و بیتوجهی نماینده کازرون بود.آقای نماینده اینقدر خودخواه بود که روز قدس که همه نمایندگان بر طبق معمول بین دو خطبه حرف میزنند نیومد کازرون.
بیایید به دور از تعصبات خشک وچشم پوشی از منافع همگام شویم برای کازرونی آباد.
آقای .... یادت هست پیش از انتخاب چگونه از رفتار گذشته ات اظهار ندامت میکردی.اون دنیا باید جواب پس بدی.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
0
1
ضمن تشکر از صحبتهای اقای خرسند ظاهرا تنها کسی که مخلف شهرستان شدن قائمیه است اقای محمد صادقی است که ایشان سعی دارند خشت را به شهرستان ارتقا دارند که مردم قائمیه این بی عدالتی را تحمل نمی کنند
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
1
0
با سلام به امام جمعه بگین چرا فسا وجهرم مجوز فرمانداری ویژه روگرفتن ولی کازرون نگرفت
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
شما بگید چرا کازرون مخالف شهرستان شدن قائمیه و بالاده هست!! تا ما هم بگیم چرا فرمانداری ویژه شامل کازرون نمیشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۶
اذان صبح
۰۴:۴۰:۱۲
طلوع افتاب
۰۶:۱۰:۱۹
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۶
غروب آفتاب
۱۹:۴۹:۲۱
اذان مغرب
۲۰:۰۶:۴۷