پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۰۵۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۱
بسیج دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون:
بسیج دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون در بیانیه‌ای تاکید کرد: روز قدس طومار طر‌ح‌های خاورمیانه‌ای آمریکا را در هم پیچید و هیمنه پوشالی استکبار را به سخره گرفت.

به گزارش کازرون نما به نقل از خبرگزاری دانشجو، در بخشی از بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون به مناسبت روز قدس آمده است:  روز قدس، روز صف بندی حق و باطل و عدل و ظلم است؛ روز قدس، روز خیزش مسلمانان و اعلام مواضع آنان علیه جنایتکاران تاریخ است؛ روز قدس در یک کلمه روز اسلام عزیز است که در آن فریاد رسای مسلمانان علیه سرطان کشنده صهیونیسم به گوش می رسد. 

این بیانیه افزوده است: روز قدس نهال مقاومتی بود که خمینیِ استکبارستیز در قلب و دل ملتهای مسلمان به ودیعه نهاد و امروزه به درخت تنومندی بدل گشته که طومار طر‌ح‌های خاورمیانه‌ای آمریکا را در هم پیچیده و هیمنه پوشالی استکبار را به سخره گرفته است که پیروزی های گروه‌های مقاومت همچون حزب الله لبنان و حماس در جنگ های 33، 22 و هشت روزه میوه همان درخت تنومند است. امروزه مشاهده می کنیم کسانی که زمانی رؤیای تصرف از نیل تا فرات را در ذهن می پروراندند و آن را تئوریزه می کردند برای نجات خود از آتش موشک های گروه های مقاومت و جهادی فلسطین که برای بازگرداندن از نهر تا بحر در تلاشند، درخواست آتش بس می کنند و کیست که نداند این پیروزی ها همه از راه مقاومت که محصول روز قدس است پدید آمده؟

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون گفته است: امسال در حالی فریاد حق طلبی و آزادى قدس شریف و فلسطینیان را از چنگال غاصبان صیهونیست و اسرائیل در روز قدس فریاد خواهیم زد که متأسفانه علیرغم مخالفت ملت فلسطین مذاکرات خائنانه سازش بین دو طرف فلسطینی و صهیونیسمی و با فشار و وساطت آمریکا احیاء شده است که در طول دهه های اخیر دستاوردی جز شهرک سازی برای رژیم اشغال گر قتل عام مردم فلسطین و تخریب خانه های آنان نداشته است. 

این بیانه عنوان کرده است: مذاکراتی که می توان آن را سرپوشی بر جنایات رژیم اشغالگر قدس دانست. واقعیت این است که پروژه ای تازه اما تکراری برای به سازش کشاندن و تسلیم کردن محورهای مقاومت کلید خورده است و بر این اساس ما دانشجویان بسیجی دانشگاه سلمان فارسی کازرون ضمن انتقاد شدید از گروه های سازش گر در فلسطین اعلام می کنیم برای یک بار هم که شده به تعبیر امام راحل عظیم الشأن فکر کنند که مقاومت تنها گزینه رهایی قدس شریف از چنگال صهیونیسم است نه سازش و بدانند اسلامی که برای جهانخواران ضرری نداشته باشد اسلام نیست.


در پایان این بیانیه آمده است: ما دانشجویان بسیجی دانشگاه سلمان فارسی اعلام می‌داریم که به فرموده پیر مرادمان حضرت امام راحل، اسرائیل، این غده ی سرطانی باید از صفحه روزگار محو شود و امید آن داریم انشاءالله نماز شکر و وحدت آفرین را در مسجدالاقصی اقامه خواهیم کرد؛ از این رو و برای تحقق این مهم از آحاد مسلمان جهان به ویژه جنبش های دانشجویی مسلمان در دنیا دعوت می کنیم ضمن حضور با بصیرت و منسجم خود در این روز مهم، بار دیگر لرزه بر اندام زورگویان بیندازند و از توطئه های آنان به ویژه طرح سازش با رژیم کودک کش اسرائیل انزجار جویند و آن را فاش سازند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
0
0
به به چه عجب بلاخره یک خبر (البته خبر که چه عرض کنم) از دانشگاه سلمان فارسی بعد از 5 ماه اینجا دیدیم. اخی بنده خدا رییس جدید هنوز فرصت نکرده کاری انجام بده ولی صبر کنید حتما اینجا میشه قطب دانشگاهی آسیا یا حداقل خاور میانه !!!!!!!!!!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳