پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۰۵۵۵
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۵:۲۲
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر عنوان کرد
حیدر دهقانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بخش عمده‌ای از آب شرب استان بوشهر از چشمه ساسان و چاه‌های سربالش تامین می‌شود افزود: اکنون 90 حلقه چاه در منطقه سربالش تامین کننده بخشی از آب شرب استان بوشهر است که بزودی چند حلقه چاه دیگر با کف شکنی و تجهیز آنها به این منابع آب خواهد پیوست و بخشی از کمبودهای آب شرب استان حل خواهد کرد

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: برای تامین بخشی از کمبودهای آب شرب استان بوشهر به زودی چاه‌های غیر فعال سربالش کازرون وارد مدار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حیدر دهقانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بخش عمده‌ای از آب شرب استان بوشهر از چشمه ساسان و چاه‌های سربالش تامین می‌شود افزود: اکنون 90 حلقه چاه در منطقه سربالش تامین کننده بخشی از آب شرب استان بوشهر است که بزودی چند حلقه چاه دیگر با کف شکنی و تجهیز آنها به این منابع آب خواهد پیوست و بخشی از کمبودهای آب شرب استان حل خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه خط دوم و سوم آبرسانی استان بوشهر بخشی از آب این استان را از کازرون به بوشهر منتقل می‌کند، افزود: 90 درصد آب شرب استان بوشهر از خارج از استان تامین می‌شود که با خطوط انتقال طولانی با مشکلات خاص وارد منابع ذخیره استان بوشهر می‌شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به اینکه هم اینک در برخی از نقاط شهری استان بوشهر کم آبی وجود دارد، تاکید کرد: هرچند در چند سال گذشته اقدامات خوبی در جهت تامین آب شرب صورت گرفته است، ولی تا رسیدن به وضعیت مطلوب هنوز فاصله طولانی وجود دارد.

دهقانی با تاکید بر این نکته که مصرانه دنبال حل مشکلات آب شرب و تامین اعتبارات لازم طرح‌های آبرسانی هستیم، افزود: اکنون کارشناسان، معاونین و کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر آمادگی هرگونه همکاری در جهت رفع مشکلات  کم آبی به‌صورت مقطعی دارندکه شهروندان با اطلاع‌‌رسانی به شرکت آب و فاضلاب، موضوع در اسرع پیگیری و حل خواهد شد.

وی سرانه مصرف آب در استان بوشهر به دلیل شدت گرما بالاتر از دیگر نقاط کشور دانست و افزود: استاندار بوشهر برای حل مشکلات اعتباری و تامین منابع آبی جدید مصرانه پیگیر تامین آن است که با تامین اعتبارات لازم  و نوسازی شبکه آبرسانی و ساخت سیستم آب شیرکن از آب دریا، بدون شک بخش عمده‌ای از مشکلات آب شرب استان بوشهر حل خواهد شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر بر استفاده از بانک توسعه اسلامی و بانک جهانی برای تامین اعتبارات طرح‌های آب و فاضلاب استان تاکید کرد و گفت: برای دریافت این وام‌ها با توجیهات خاصی که طرح‌های استان بوشهر دارد، مجدانه به دنبال این تسهیلات هستیم که آینده بسیار روشنی برای استان خواهد داشت.

دهقانی صرفه‌جویی در مصرف آب را یک ضرورت دانست و تصریح کرد: مصرف بهینه آب به معنی کم آب مصرف کردن نیست، بلکه لازم است در مصرف این ماده حیاتی با توجه به بروز خشکسالی پیاپی مدیریت مصرف در دستور کار قرار دهیم تا بتوان این بحران را به نحو احسن پشت سر گذاشت.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۶
کازرونی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
2
1
دروود بر حاج حیدر دهقانی که خودش بچه کازرونه. مایه افتخار شهرمونی .
اختصاصی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
0
0
http://farssnews.rozblog.com/
همه خبرهای فارس در خبرخوان اختصاصی استان فارس.
کارونی واقعی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
1
2
عزیز برادر آقای حیدر دهقان از کیسه خلیفه می بخشد آب سرمایه مردم کازرون است.چرا چوب حراج میزنند.
کازرونی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
0
0
تا کی باید نگاه تعصبی داشته باشیم، آب سرمایه خدادادیه که همه باید ازش بهره مند بشن متعلق به یک منطقه نیست. اگه اینطوریه بوشهری ها هم میتونن بگن گاز متعلق به شهر ماست و سرمایه شهرمونه بهش چوب حراج نمیزنیم. این رسم مسلمانی نیست. ما همه با هم برادریم.
کازرونی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
2
1
تا کی نگاه تعصبی؟! آب سرمایه خدادیه، اگه بوشهرها هم بخوان مثل ما فکر کنن که کارمون زاره!!! اونا هم میتونن بگن گاز سرمایه بوشهر هست چرا بهش چوب حراج میزنند؟!!!! همه با هم برادریم و از نعمت های خدادادی برادرانه استفاده میکنیم.
كازروني غربت نشين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
1
كار خدا پسنديه. ولي بايد قسمتي از درامد آن در اختيار شهر كازرون قرار بگيره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۱
اذان صبح
۰۴:۵۵:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۱:۲۷
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۰۲
غروب آفتاب
۱۹:۳۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۵۶:۴۳