پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۰۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۵:۱۹

به گزارش دریافتی کازرون نما، در مورخه 24/04/1392 اعضاء هیئت مدیره تعاونی تاکسیداران قائمیه جهت ادای احترام به محضر ارزشمند و گرامی روحانیت به دفتر امام جمعه محترم بخش چنارشاهیجان رفتند.

درابتدا آقای دژبخش بعنوان مدیرعامل تعاونی ضمن عرض تبریک و قبولی طاعات و عبادات اقدام به معرفی اعضاء و وظایف هیئت مدیره و اهداف و برنامه های آتی تعاونی نمودند .و آمادگی تعاونی را درخصوص شرکت درمراسمات مذهبی و نماز جمعه و راهپیماییها اعلام داشتند.

در ادامه عباسی امام جمعه بخش چنارشاهیجان ضمن عرض سلام و قبولی طاعات و خیر مقدم مقدم خدمت رانندگان زحمت کش و تلاش گر تاکسی رانان شهر قائمیه

اظهار داشتند انسان اگر می خواهد در کاری پیشرفت کند باید فرهنگ اجرای آن کار راداشته باشد . رانندگی کار خوبی است و اگر می خواهید در این کار پیشرفت کنید باید فرهنگ رانندگی را رعایت کرده و باید در این زمینه با رضایت مردم رضایت خدا را کسب نمائید .

شغل تاکسی رانی گرچه یک شغل است اما در حقیقت هر راننده تاکسی یک سفیر فرهنگی است یعنی در کنار کار رانندگی می توانید کار فرهنگی انجام دهید و با تو جه به اینکه با قشر های متلف مردم در ارتبات هساتید می توانید در بعد فرهنگی تأثیر گزار باشید و این خود کمک بزرگی به جامعه است و هر فردی صلاحیت این کار را ندارد چرا که برای هر شغلی گزینش می کنند یه راننده نیز باید از نظر روانی جسمی و اخلاقی بیان گزینش شود و در اصل یکی از راه های شناخت یک جامعه یا شهر از طریق رانندگان تاکسی ها ی آن است . و در این جلسه با قول مساعدت عباسی امام جمعه شهر به پایان رسید.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸