پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۰۴۹۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۴
مهدی زال‌ پور (رئیس ستاد دکتر حسن روحانی در کازرون):
این ستاد انتخاباتی به استناد به دستور رسمی دکتر حسن روحانی از تاریخ 28 / 3 / 92 هیچ‌گونه فعالیتی ندارد و مجددا به صورت رسمی پایان فعالیت های ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در شهرستان کازرون را اعلام می‌دارد
بسمه تعالی
باتشکر از شهروندان عزیز و محترم شهرستان کازرون، مسئولین، شخصیت‌ها، کلیه اصناف و گروه‌ها، کارکنان ادارات و ارگان‌ها و سازمان ها و خانواده محترم شهدا، جانبازان ، آزادگان و ایثارگران که با حضور خود در ستاد انتخاباتی رئیس جمهور منتخب مردم جناب آقای دکتر حسن روحانی در یک هفته فعالیت رسمی این ستاد انتخاباتی در شهرستان کازرون زمینه ساز حماسه سیاسی روز 24 خرداد ماه شدند، به استحضار می‌رساند اخیرا مشاهده گردیده عده‌ای با مراجعه به برخی ادارات و ارگان ها و سازمان‌ها و همچنین مسئولین محترم و شخصیت‌ها در سطح شهرستان و مرکز استان خود را تحت عنوان ستاد مردمی یا جوانان، فعالان دانشجویی، عشایر، اعضای فعال، هسته مرکزی و القاب و عناوین دیگر معرفی نموده و باطرح سخنان کذب و بی اساس و همچنین درخواست های نامعقول در جهت سوءاستفاده برآمده اند لذا این ستاد انتخاباتی به استناد به دستور رسمی دکتر حسن روحانی از تاریخ 28 خرداد 1392 هیچ‌گونه فعالیتی ندارد و مجددا به صورت رسمی پایان فعالیت های ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در شهرستان کازرون را اعلام میدارد و تمامی مسئولیت ها و عواقب حقوقی و قانونی ناشی از همکاری ادارات و ارگان ها و سازمان ها و اشخاص حقیقی و حقوقی با این افراد سودجو بر عهده خودشان خواهد بود.

در پایان اعلام می دارد هرگونه اخبار ، اطلاعیه ها وب یانیه ها رسماً فقط از طریق دفتر رئیس جمهور منتخب مردم به اطلاع عموم خواهد رسید .

مهدی زال پور
رئیس ستاد دکتر حسن روحانی درکازرون
برچسب ها: مهدی زال‌ پور
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
1
0
سلام خوب شد اعلام كرديد چون اين اسمهايى كه در نشريه نزديك به إصلاحاتيها بيشاپور زده بود كه با خانم ابتكار جلسه داشته اند من ماىوس شدم
شاقلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
1
0
والله تا آنجا که ما در جریانیم ستاد روحانی دست اصلاح طلبها از جمله دکتر رصافیان بوده حالا چرا عده ای برای اینکه 4 روز در ستاد جمع شده اند و به پایکوبی پرداخته اند چطور می شوند هسته مرکزی
شیخ ابواسحق کازرونی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
1
0
بابا بس کنید انتخابات تمام شد و رفت ستادی دیگر وجود ندارد
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
1
0
اون جلسه هم دروغ بوده خود اقايونى كه اونجا بودن ميگن كه فقط خانم ابتكار سخنرانى عمومى داشته و اصلا جلسه اى در كار نبوده
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
0
0
از سه نظر نوشته شده در بالا میشه نتیجه گرفت که عزیزانی که نظر دادند یا اصلا کازرون تشریف ندارند !!! یا اصلا اصلاح طلب های شهر رو نمی شناسند !!! یا اینکه دنبال منافع شخصی اند !!!
جدا گاهی وقتا فکر میکنم که چقدر آدمای بیکار تو فضای مجازی وجود داره .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳