پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۰۴۴۰
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۵
از سوی خنشا اعلام شد:
به گزارش دریافتی کازرون‌نما، به مناسبت فرا رسیدن تابستان و اوقات فراغت جوانان و نوجوانان جلسه هم اندیشی مسئولین دارالقرآن های شهرستان کازرون با حضور محمد رضا خنشا رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید .

به گزارش دریافتی کازرون‌نما، به مناسبت فرا رسیدن تابستان و اوقات فراغت جوانان و نوجوانان جلسه هم اندیشی مسئولین دارالقرآن های شهرستان کازرون با حضور محمد رضا خنشا رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید . در ابتدای این جلسه محمد رضا خنشا رئیس اداره ضمن خوش آمد گویی هدف از برگزاری این جلسه را هم فکری و تبادل نظر در خصوص برنامه‌های ویژه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت فرا رسیدن اوقات فراغت تابستان 92 برای جوانان و نوجوانان دانست که با همکاری مسئولین دارالقرآن ها و سایر انجمن های فرهنگی هنری صورت خواهد گرفت .

محمد رضا خنشا در ادامه سخنان خود بیان داشت که مقرر گردیده دارالقرآن های شهرستان در زمینه های مختلف علوم قرآنی از قبیل کلاس های حفظ کل قرآن کریم ، روخوانی ، تجوید تفسیر و مفاهیم ثبت نام نمایند . هم چنین برگزاری کلاس های آموزشی در زمینه های فرهنگی هنری از قبیل کلاس های شعر و داستان خوانی ، خوشنویسی ، نقاشی و موسیقی را از دیگر برنامه های این اداره برای هنرجویان و هنرآموزان متقاضی خواهدبود . وی از برگزاری کلاس های نمایش نامه خوانی و کارگردانی و بازیگری و کلاس های فیلم برداری و عکاسی با همکاری انجمن نمایش و انجمن فیلم و عکس و برپایی ردو های زیارتی و سیاحتی در سطح شهرستان خبر دادند . 

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۰
فرهنگی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
1
2
ببخشید دارالقرآن ها که باید برن سازمان تبلیغات مگه ارشاد خودش کم کانون داره که همه رو بوق کرده و حتی تو این جلسه ازشئن دعوت نمیگیره ؟
پاسخ ها
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
مشکلت اینه که فکر کردی هنر فقط قوال گری و قرتی بازی است ، هنر یعنی سمت و سو دادن به زندگی در جهت رسیدن به قرب خدا ، برو تو دیدگاهات یه تجدید نظر اساسی کن
در جواب محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
معنی هنر هم نمی دونستیم ولی الان این اقا محمد بهمون گفت . خیل خیلی ممنون . فقط میخوام اینو بگم که استفاده از ...در جهت رسیدن به اهداف ...هم هنری است بس والا که فقط عده ای خاصی اونو دارن
محمدرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
به محمد:
ظاهرا تو بنده خوب خدایی یا حداقل میدونی راه رسیدن به خدا چیا هست؟ ولی انگار خودت از همه عقب تری! آخه مسلمووووون این چه طرز صحبت کردنه؟ قرار نیست هرکسی با معیارهای مسلمونی ما تطابق نداشت هرحرفی از دهنمون در اومد بگیم. یکم از خدا طلب صبر و سینه گشاده کن برادر.
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
2
2
یکی از افتخرات دولت نهم و دهم راه اندازی معاونت قرآنی در وزارت فرهنگ و ارشاد بود. البته توجه به کانون های مساجد هم امری مهم و لازم و از وظایف این اداره است و جزو آن دسته از اموراتی است که در کازرون مسوولین گذشته و حال اداره ارشاد توجه جدی به آن نداشته اند.
ستاک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
0
0
این خیلی خوبه ولی به شرط اینکه در همه ی کلاس ها و هنرا واقعا استاد مجرب بیارید که بچه های کازرون پیشرفت کنن.پیشرفت کنن و خودشون نشون بدن .من به شخصه از اداره گله مندم ما برای اینکه تو کلاسی مثل فیلم نامه شرکت کنیم چون کلاس مناسبی و آموزش مناسبی نیست با هزینه ی خودمون تو کارگاه های شهرستان های دیگه شرکت کنیم.و برای شهرستان خیلی بده. اینکه کلاس موسیقی برگزار میشه عالیه ولی اگر وجه ی این هنر کم نشه و ازش سواستفاده نکنن. من تابستان قبل خیلی منتظر کلاس تاریخ هنر جهان به استادی استاد حکیم بودم که قولشو دادید ولی متاسفانه برگزار نشد در صورتی که هشت نفر بودیم .ارشاد بیش از این که هدفش سود آوری اقتصادی باشه باید آموزش افراد باشه.واینکه خوشحالم از برگزاری کلاس قرآن.به شخصه شرکت می کنم. ولی کاش برای همه ی کلاسا گواهی شرکت به افراد میدادن.ما خیلی تو کلاسای مختلف شرکت کردیم ولی متاسفانه چیزی بهمون مبنی بر شرکت ندادن.به امید بهروزی
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
0
1
آقای خنشا هر جا میره از برگزاری کلاسهای قرانی حمایت میکنه .
آقای خنشا هر جا میره به حساب و حسابداری هم علاقه زیادی داره .
اتفاقا اقای دیانتی هم در جلسه مدیران دو هفته پیش از خدمات یک مدیر نمونه کل گله داشتند!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
0
0
خیلی عالی متشکرم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
0
0
بابا ما کم خودمون اتاق برا تمرین تئاتر داریم که این کلاسا میاد بابا نگید یکی فکر میکنه ما میلیونریم تو بوجه مسئولین جان مادراتون ما ارشادیا پول نداریم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
0
0
اگه می شد این ارشاد و تبلیغاتو دارالقرآن ها و .... اسم حداقل 2تا نه بیشتر از قاریانی که پرورش دادند رو اعلام کنن تا در محافل قرآنی سطح شهر ازشون استفاده کنیم ممنون می شم .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۳۰
اذان صبح
۰۴:۳۶:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۷
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۵
غروب آفتاب
۱۹:۵۱:۴۹
اذان مغرب
۲۰:۰۹:۲۴