پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۰۴۱۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۴
محمد رضا معینی خبر داد:
به گزارش کازرون‌نما به نقل از مهر؛ مسئول میراث فرهنگی کازرون گفت: این اداره برنامه های ویژه‌ای برای پر کردن اوقات فراغت همشهریان در تابستان امسال نظر گرفته است.

به گزارش کازرون‌نما به نقل از مهر؛ مسئول میراث فرهنگی کازرون گفت: این اداره برنامه های ویژه‌ای برای پر کردن اوقات فراغت همشهریان در تابستان امسال نظر گرفته است.

محمد رضا معینی با اشاره به اینکه تلاش کرده ایم برنامه های متنوعی متناسب با این فصل پیش بینی کنیم ،افزود: از جمله برنامه های پیش بینی شده برای تابستان 92 می توان به جشنواره ماهیگیری و آشنایی با نکات سفر در طبیعت، اشاره کرد.

معینی افزود: در همین راستا این اداره با همکاری معاونت صنایع دستی استان تلاش می کند تا کلاسهای آموزش صنایع دستی بومی شهرستان را با همکاری بخش خصوصی گسترش داده است که از جمله کلاسها می توان به سراجی سنتی ،ابریشم بافی ،گلیم بافی اشاره نمود که درسال گذشته بیش از 400 نفر در این زمینه آموزش دیده اند.

مسئول میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان کازرون با اشاره به پتانسیل های موجود در شهرستان کازرون در زمینه صنایع دستی بومی که از فرهنگ غنی شهرستان سرچشمه گرفته، خاطرنشان کرد: این اداره بیش از 600 میلیون ریال در قالب تسهیلات بانکی در اختیار صنعتگران وآموزش دیدگان صنایع دستی قرار داده که امید است با توجه به روند رشد آماری هنر آموزان صنایع دستی شاهد زنده نگه داشتن بیش از پیش صنایع دستی بومی این شهرستان باشیم.

وی در پایان به برگزاری همایش 82 سالگی ثبت ملی شهر تاریخی بیشاپور به عنوان یکی دیگر از این برنامه های ویژه این اداره در این ایام نیز اشاره کرد.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
فاطمه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
1
2
به جای این مسخره بازی ها یک فکر اساسی واسه شهر تاریخی بیشاپور کنید کازرون نما تو هم مطلب الکی نذار کاکو
میراث شناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
0
0
اگر شهر کازرون صاحب داشت بجای این همه کارشناس و خبره در حوزه باستان شناسی و حوزه میراث فرهنگی که نمی آمدند آقای ... بگذارن همه کاره ... . با این اوضاع حالا حالاها این شهر روی خوش نخواهد گرفت .
فیکه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
0
1
برو بابا تو هم تو این گیر و دار جون خودت برو یه فکری برای توالت های مکان های فرهنگی از جمله دریاچه بکن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹