پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۰۳۷۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۰:۵۸
استاندار بوشهر مطرح کرد:
ساخت آزادراه بوشهر - شیراز مصوبه مجلس نیز دارد و تمام مراحل قانونی آن انجام شده که انتظار داریم با تلاش بیشتر و مؤثرتر شاهد تسریع در اجرایی کردن این پروژه مهم و ارزشمند باشیم.

استاندار بوشهر گفت: با اجرایی شدن مصوبات هیئت دولت، مسیر بوشهر - شیراز از 330 کیلومتر به 221 کیلومتر کاهش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند در نشست با معاون ساخت و توسعه راه‌های کشور با بیان اینکه ساخت این آزادراه از مصوبات سفر دوم رئیس جمهور به استان بوشهر است، اظهار داشت: ساخت آزادراه بوشهر - شیراز مصوبه مجلس نیز دارد و تمام مراحل قانونی آن انجام شده که انتظار داریم با تلاش بیشتر و مؤثرتر شاهد تسریع در اجرایی کردن این پروژه مهم و ارزشمند باشیم.

وی، مسیر بوشهر به شیراز را از مسیرهای پرترافیک کشور دانست و خاطرنشان کرد: براساس آمار موجود روزانه بیش از 25 هزار خودرو در این مسیر تردد دارند که احداث و راه‌اندازی آزادراه بوشهر - شیراز از نظر ایمنی و کاهش تصادفات جاده‌ای و همچنین کاهش مصرف سوخت و ایمنی حمل و نقل بسیار مهم و تأثیرگذار است.

استاندار بوشهر ادامه داد: دولت نهم و دهم در راستای توسعه راه‌های کشور اقدامات ارزنده و مهمی انجام داده و به ویژه در استان بوشهر شاهد بیشترین و باکیفیت‌ترین اقدامات در این عرصه بوده‌ایم. 

حسنوند با اشاره به پیشنهاد مدیرکل راه و شهرسازی بوشهر مبنی بر افزایش تعداد قطعات آزادراه، تصریح کرد: برگزاری نشست مشترک با وزیر راه و شهرسازی و ارائه پیشنهادات برای سرعت بخشیدن به کار در دستورکار قرار دارد و به زودی این نشست برای بررسی پیشنهادات موجود برگزار خواهد شد. 

قباد چوبدار، مدیرعامل شرکت آبادراهان پارس نیز با تقدیر از تلاش‌ها و پیگیری‌های مجدانه استاندار بوشهر عنوان کرد: استاندار بوشهر به طور جدی پیگیر اجرایی شدن این پروژه بزرگ هستند و آمادگی داریم به زودی و پس از نشست با وزیر راه و شهرسازی نسبت به کلنگ‌زنی این پروژه اقدام کنیم.

خیرالله خادمی، معاون ساخت و توسعه راه‌های کشور نیز با اشاره به پیگیری‌های استاندار بوشهر یادآور شد: آماده انجام خدمتی بزرگ به مردم استان هستیم و امیدوار هستیم به زودی این مهم محقق شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر نیز با تشریح اقدامات انجام شده در مورد این بزرگراه، بیان داشت: پیشنهاد می‌کنم یک سرمایه‌گذار در حوزه فارس و یک سرمایه‌گذار نیز در حوزه بوشهر این پروژه را عملیاتی کنند که این مسئله به لحاظ تسریع کار و کاهش هزینه‌های سرمایه‌گذار و کاهش مدت زمان، انجام کار مؤثر است.

علیرضا صفایی، اعتبار این طرح را یک هزار میلیارد ریال اعلام کرد و ابراز داشت: بیشتر قطعات این پروژه در استان بوشهر قرار دارد و تونل‌ها و پل‌های بزرگ نیز در حوزه استان بوشهر است.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
کازرونی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۴
1
3
دم تمام مسئولین کازرون گرم ،سلام بر بن بستی جدید
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
بن بست چی ، محمد صادقی که داره کازرون به خشت رو شش بانده میکنه هنوزم ناشکری
موش از سوراخ رد نمیشه جاروب به دمش میبنده!!
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
0
2
بازم دم بوشهری ها گرم .از استاندار فارس و راه و ترابری فارس که امیدی نیست!
اوس ...
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
0
0
ک بخدا همش درو غن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۳/۰۱
اذان صبح
۰۴:۳۵:۳۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۷:۰۹
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۳۳
غروب آفتاب
۱۹:۵۳:۰۲
اذان مغرب
۲۰:۱۰:۴۱