پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۰۳۷۴
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۷:۴۲
به تأسی از اجماع و تصمیم تاریخی اصلاح طلبان اعلام حمایت خود را از جناب آقای دکتر حسن روحانی اعلام می کنم و از عموم مردم خوب و عزیز تقاضا دارم به طور گسترده و وسیع جهت دستیابی به وحدت ملی و پیروزی مقتدرانه دولت تدبیر و امید با رای قاطع به جناب آقای دکتر حسن روحانی حماسه ای بزرگ تر از قبل خلق نمایند.

ملت شریف و بزرگوار ایران

در بیست وچهارمین روز از خردادماه پنجمین سال دهۀ چهارم انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، که به دهه پیشرفت و عدالت نامگذاری شده است شاهد برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کشور عزیزمان، ایران، خواهیم بود.

جمهوری اسلامی به عنوان یک نظام سیاسی، همانند سایر نظام ها، و البته با ویژگیهای منحصر به فرد خود، از جمله اتکاء و پیوند گسست ناپذیر با مبانی و منابع اسلامی و نیز توجه ویژه به کرامت انسانی، اخلاق و معنویت در کنار مقولات توسعه و پیشرفت و درطی مسیر تعالی انسانی و دستیابی به جایگاه شایسته خود، نیازمند طرح ها و برنامه های مدون و لاجرم مدیریت کارآمد سیاسی و در رأس آن مدیر اجرایی متخصص، متعهد، کارآمد، مردمی، با تجربه و دلسوز با مشی اعتدالی، عقلایی - علمی می باشد.

لذا لزوم واسپاری مسئولیت مدیر اجرایی کشور در قامت یازدهمین ریاست جمهوری اسلامی ایران به مدیری با ویژگی های فوق الذکر بیش از هر زمان دیگر اهمیت یافته و از اینرو انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری نیز اهمیت دو چندان یافته که مشارکت آگاهانه، مسئولانه و پرشور آحاد جامعه در آن را می طلبد.

قرائن و شواهد نیز نشان می دهد به رغم تلاش و خدمت مسئولان محترم شاهدیم که برخی سیاست ها، رویه‌ها و اقدام ها، طی سالهای گذشته که فرصت‌ها و امکانات فراوان نیز در اختیار ملت و کشور بوده است، متاسفانه نتایج مطلوبی به بار نیاورده است و اصلاح امور و تغییر روندها به نفع آرمان‌های منیع انقلاب و مصالح کشور و مردم امری ضروری می نماید. در این میان آنچه از اولویت و فوریت برخوردار است عبارتست از انتخاب و طی طریقی که توفیق ما را در این تحول بیشتر کند.

اینجانب به عنوان یک فعال سیاسی دانشگاهی، خارج از هرگونه تنگ نظری و حب و بغض و صرفاً با مداقه، تحلیل، ارزیابی، و رصد اوضاع و احوال کنونی کشورمان در ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی و در سطوح مختلف داخلی و بین المللی و نیز ملاحظه شاخص ها و شواهد متقن، همراه با نگاهی آینده نگر متقاعد شده ام رویکرد  مدیریت حاکم بر قوهء مجریه کشور می بایست مبتنی بر گفتمان اعتدال، عقلانیت و اخلاق،  (گفتمان فراگير سازندگي، اصلاحات و اصولگرايي) باشد و یقین دارم چنین گفتمانی خواهد توانست، جایگاه و شأن در خور کشور عزیزمان ایران را باز ستاند و کشور را در مسیر تعالی و پیشرفت شایسته آن قرار دهد.

لذا همصدا با قاطبه دانشگاهیان پیشرو، واسپاری مسئولیت مدیر اجرایی کشور در قامت یازدهمین ریاست جمهوری ایران به مدیری متخصص، متعهد، دلسوز، و با مشی اعتدالی، عقلایی و علمی را خواستارم.

در این میان ضمن احترام به همه کاندیدا های حاضر در عرصه این انتخابات، جناب آقای دکتر حسن روحانی را واجد تمام ویژ گی های فوق الذکر می دانم.  

بر این اساس و با توجه  به اجماع خردمندانه و حکیمانه شورای مرکزی اصلاحات در خصوص اعلام حمایت از آقای دکتر حسن روحانی و انصراف شجاعانه جناب آقای دکتر عارف از رقابت  انتخاباتی   و نیز ضمن تشکر از ایشان که علیرغم استقبال گسترده مردم فهیم ایران از نامزدی ایشان با  اتخاذ تصمیم عالمانه خود،  راه را جهت پیروزی قاطع جریان بالنده اعتدال گرایان حامی اصلاحات را هموار نمودند، به تأسی از اجماع و تصمیم تاریخی اصلاح طلبان اعلام حمایت خود را از جناب آقای دکتر حسن روحانی اعلام می کنم و از عموم مردم خوب و عزیز تقاضا دارم به طور گسترده و وسیع جهت دستیابی به وحدت ملی و پیروزی مقتدرانه دولت تدبیر و امید با رای قاطع به جناب آقای دکتر حسن روحانی حماسه ای بزرگ تر از قبل خلق نمایند.

 

والعاقبه للمتقین

دکتر غریب فاضل نیا

عضو هیئت علمی دانشگاه

بیست و یکم خردادماه 1392

مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۳
10
2
عدم پختگی تو سیاسی این دکتر دیده میشه اینکه به کاندید محبوب مردم رای میده حرکت مبارکی است ولی اینکه بصورت سینوسی بین اصولگراها و اصلاح طلبان نوسان میکنه نشون میده که احساسی عمل میکنه هنوز اعلام حمایتش از محمدصادقی موتلفه ای که خیلی پخته تر از این آقا عمل میکنه یادمون نرفته و مسلما علت موفقیت محمدصادقی هم همینه که هرچی حزبش دستور میده میگه چشم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۴
اینطورا هم نیست
مگه نه این بود که تا روز 3شنبه از ولایتی حمایت می کردید
چی شد که یهو برگشتید و اعلام حمایت را از ولایتی به جلیلی برگردوندید
این همون احساسی عمل کردن نیست
این کورکورانه تصمیم گرفتن نیست
همین کار سبب شد که به جمع اصلاح طلبان سوق پیدا کنم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۴
شما دكتر فاضل نيا را با يك اصلاح طلب ديگه كه نمي خوام اسمش را بيارم اشتباه گرفتي.
دكتر فاضل نيا در دوره قبل خودش كانديدا بود كه ناجوانمردانه تاييد صلاحيت نشد. بعد هم از هيچ كانديدايي حمايت نكرد.
خواب نما شديد شما
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
کازرون نما قبلا بهتر سانسور میکردید حداقل برداشتید نظرم رو دوباره تایپ کردید سیاست رو سیاسی تایپ نمیکردید و به جای حرفایی که درباره دهقان زدم نقطه چین میزاشتید
مدیر پایگاه
با سلام
از طرف شما دو نظر ارسال شده بود
يكي غيرقابل انتشار تشخيص داده شد و ديگري بدون هرگونه ويرايشي منتشر شد
موفق باشيد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
2
2
آقاي دكتر! وضعيت آراي آقاي روحاني در سيف آباد (روستاي شما) نسبت به جاهاي ديگر خيلي بد بود؟! چرا اين اعلام حمايت اثر عكس گذاشت؟!
مهرداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
0
3
س- من خودم از 10 ماه پیش با اقای جلیلی بودم -و دکتر را هم یه 2 سالی هست که میشناسم-دوستان عزیز اگه شما که ادعا میکنید جای دکتر بودید انصافا بعد اون عدم احراز صلاحیت یه 40 پوستر رهبری -جلیلی -قالیباف اینها را می چسبوندید راه میرفتید-نه اینکه با منشی ازاد به اون راهی که اعتقاد دارید انتخاب میکردید- زنده باد جلیلی- با تمام توان در خدمت انتخاب مردم ایران هستیم-ارزوی موفقیت برای مردم ایران-
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲