پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۰۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۷
دبیر ستاد اوقات فراغت آموزش و پرورش کازرون خبر داد:
دبیر ستاد اوقات و فراغت دانش‌آموزی آموزش و پرورش کازرون از تدارک 12 پایگاه آموزشی، علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان کازرون خبر داد.

به گزارش هاشمی کشکولی خبرنگار کازرون‌نما؛ سید هادی نیکبخت‌زاده اظهار داشت: امسال در کلاس‌های اوقات فراغت تابستانی سعی شده برنامه‌های متنوعی با رویکرد جدیدی در حوزه‌های مختلف از جمله معرفتی، فرهنگی، هنری، مهارت‌های خدماتی، اقتصادی و اشتغال‌زایی صورت گیرد.

وی برگزاری کلاس‌های قرآنی، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، گروه تواشی، اعتکاف دانش‌آموزی، شاهنامه و گلستان‌خوانی، عکاسی، مداحی، مجری‌گری، وبلاگ‌نویسی و آموزش رایانه را از اهم برنامه‌های اوقات فراغت این شهر عنوان کرد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کازرون در ادامه تشکیل کلاس‌های نقاشی، خیاطی، خوشنویسی، سفره و میوه‌آرایی، گلدوزی و گلسازی و کلاس‌های مختلف علمی و تحقیقاتی، کتاب‌خوانی، اردویی و ورزشی را از دیگر برنامه‌های پایگاه‌های این ستاد برشمرد.

نیکبخت‌زاده با بیان اینکه پایگاه‌های اوقات فراغت تابستانی از لحاظ هزینه خودگردان است تصریح کرد: در این راستا برای کاهش هزینه کلاس‌ها این اداره از فرهنگیانی که حاضر به همکاری افتخاری هستند دعوت به همکاری کرده است.

دبیر ستاد اوقات فراغت آموزش و پرورش کازرون پایگاه‌های دارالقرآن امام خمینی و کوثر این شهر برای فعالیت‌های تخصصی قرآنی، کانون‌های فرهنگی تربیتی شهید عسکری و شهدای رضوان را در زمینه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی و ورزشگاه شهید فهمیده به منظور فعالیت ورزشی و نیز مدرسه شهید بستانپور را به عنوان کانون آموزشگاهی اوقات فراغت تابستانی دانش‌آموزان این شهرستان عنوان کرد.

وی اذعان داشت: با هماهنگی صورت گرفته با بسیج دانش‌آموزی حلقه‌های صالحین به صورت متمرکز در طول تابستان برگزار می‌شود.

این مسئول برگزاری مراسم جشن نیمه شعبان و محافل انس با قرآن، شب شعر و اعتکاف دانش‌آموزی برای نخستین بار در ماه مبارک رمضان را از دیگر برنامه‌های متنوع مورد اشاره مصوبات ستاد اوقات فراغت این اداره برشمرد.

نیکبخت‌زاده در پایان مدت برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت تابستانی دانش‌آموزی در این شهرستان را به مدت هفت هفته از اول تیر ماه تا ۲۵ مرداد ماه امسال اعلام کرد و گفت: ثبت نام از متقاضیان از اول خرداد ماه جاری شروع شده و تا پایان این ماه ادامه دارد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷