پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۰۳۲۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۵
قایان خبردارید که تیم والیبال کازرون با آنهمه افتخار در فارس وکشور(قهرمان سال 1344- گرگان ونایب قهرمان سال 1335 کشور) با اینکه قهرمان منطقه دو فارس بود بعلت نداشتن پول (دویست هزار تومان) از ادامه رقابتها انصراف داد.ا

محمدرضا پولادی: ورزش کازرون با بیش از هفتاد سابقه وافتخار حدود یکسال است که بدون مدیر وبا یک سرپرست اداره میشود .

ورزش کازرون که در دهه بیست با ورزشهای باستانی فعالیت خودرا آغاز نموده است دردهه سی شروع به افتخارآفرینی در سطح کشور کرده ودر رشته دوومیدانی در سال 1335 به مقام نخست شهرستانهای ایران دست یافت ودر همین سال تیم والیبال کازرون بعداز اصفهان به مقام نایب قهرمانی آموزشگاههای کشور دست یافت. در دهه 40 فوتبال نیز به افتخارآفرینی ورزش کازرون نیز افزوده شد تا در کنار والیبال ؛بوکس ؛ کشتی نام کازرون را بیشترازقبل مطرح نماید.

درآن زمان سازمان تربیت بدنی مستقل وجودنداشت وورزش زیر نظر دایره فنی تربیت بدنی آموزش وپرورش اداره میشد. سیدحسن سلامی در اوایل دهه سی عهده دار این وظیفه در کازرون بود که تا سال 1359 که بازنشسته شد با تمام وجود به ورزش کازرون خدمت کرد. در دهه 40 با تلاش مرحوم سلامی تنها استادیوم ورزشی کازرون با نام کورش ساخته شد هرچند که دراوایل این مکان دارای یک زمین فوتبال خاکی حتی بدون حصار بود ولی با همت مردم کازرون کم کم تکمیل شد . از سال 1350 تربیت بدنی مستقل ایجاد شد ومرحوم سلامی به عنوان اولین رییس این سازمان مشغول بکارشد. اولین سالن ورزشی کازرون قبل از انقلاب در کازرون ساخته شد ولی کار تکمیل وبهره برداری آن به بعداز انقلاب افتاد وبا شهادت یکی ازبهترین وفنی ترین ورزشکاران کازرون بنام شهیدحسن اعتمادی نامگذاری شد .در بعداز پیروزی انقلاب ریاست تربیت بدنی برعهده عباس گلشن(سرپرست ) وسپس محمود صادقی وبعداز این دو محمدجعفر رافت ٰ؛محمودرضازاده(دو دوره)ٰ؛رمضانی ومحمدخلیل پاکدل وعباس حسین پورافتاد. ودر حال حاضر هم برعهده با سرپرستی آقای صفری اداره میشود.

ورزش کازرون دارای ورزشکاران با تحصیلات عالیه بوده وهست ولی با کمال تاسف امروزه با فقدان مدیریت مواجه هست براستی چه کس یا کسانی مقصر هستند؟ آقایان آیا کسی در شهرما پیدا نمیشودکه لیاقت مدیریت بر سازمان ورزش وجوانان را داشته باشد؟ آیا خبردارید که فوتبال پرافتخارکازرون که روزگاری قهرمان فارس بود وحتی در سال 1347 بعنوان قهرمان ونماینده فارس در کشوربه مقام ششمی رسیده بود در حال نابودی کامل است در لیگ کازرون تنها 4 تیم از شهرستان کازرون وجوددارد وبقیه تیمهای حاضر از روستاهای اطراف هستند. این 4 تیم هم با هزاران مشکل وفقط با عشق چندنفر دلسوز به حیات خود ادامه میدهند.

آقایان خبردارید که تیم والیبال کازرون با آنهمه افتخار در فارس وکشور(قهرمان سال 1344- گرگان ونایب قهرمان سال 1335 کشور) با اینکه قهرمان منطقه دو فارس بود بعلت نداشتن پول (دویست هزار تومان) از ادامه رقابتها انصراف داد.از هندبال عزیز چه بگویم هندبالی که چشم وچراغ ورزش کازرون در کشور بود هندبالی که مهد هندبال ایران بود هندبالی که ملی پوشانی همچون بهادر ریاضی حسین محسنی هادی پرهیزکار؛مجتبی نیاکانٰ؛بهرام رستمی؛علی رحیمی کازرونی و... را در خود داشته حالا کجاست از دوومیدانی با افتخارات فراوان چی بر جا مانده آیا شما خبر دارید که ماشااله حسینی فرد قهرمان دو صدمتر وقهرمان پرش طول ایران در سال 1335 هنوز سرحال در کازرون زندگی میکند؟ کدامتان اورا میشناسید ایشان از اولین فوتبالیستهای کازرون هم هست که در سال 1333 در اولین تیم منتخب کازرون بازی کرده . بوکس کازرون قدرت بلا منازع فارس در دهه 40 و50 که همواره نماینده فارس در مسابقات کشوری بود در چه حالی است کسی ازشما خبری از آن دارید؟

آیا سازمان ورزش وجوانان کازرون دارای حراستی هست که بر باشگاهها وهیت ها نظارت کند ٰ؛اگر روزی در یکی از باشگاههای خصوصی که زیر نظر این سازمان اداره میشوند اتفاق تلخی افتا د چه کسی پاسخ گو است ؟ آقای فرماندار محترم کازرون مگر سازمان ورزش وجوانان به مانند سایر ادارات زیر نظر شما وفرمانداری اداره نمیشود آیا نباید به مسائل این سازمان حساستر باشید ؟

آیا خبردارید که تنها استخر سرپوشیده کازرون که درسال 1388 افتتاح شده بیش از سه ماه است که تعطیل است وعلت آنهم ایرادت فنی است که ادراه فنی ومهندسی اداره کل تربیت بدنی استان که خود ناظر وسازنده این استخر بوده از آن گرفت وفعلا آنرا تعطیل کرده است. آیا به مجموعه ورزشی شهید دانشجو که این استخر در آن واقع شده تابحال سرزده اید؟ این مجموعه دارای یک موتورخانه وتاسیسات مربوط به استخر وسونای است که براثر نبود یک متخصص ویک تاسیسات چی ماهر به این روز درآمده آیا در توان سازمان جوانان وورزش نیست که یک تکنیسین برای این موتورخانه استخدام کند؟

این مجموعه که توسط وزرات نفت ساخته شده دارای دوسالن چندکاره ویک سالن مخصوص بوکس است با اینکه عمر طولانی ندارد در حال ویرانی است آیا کسی پیدا میشود که از سازنده این مجموعه باز خواست کند؟ یا کارهای مهمتر وجود دارد؟ آقای نماینده محترم شما که خود در سازمان ورزش وجوانان خدمت کرده اید وبا اکثر بزرگان ورزش کازرون آشنا هستی چرا در این یکسال گذشته مدیری کاربلد را برای این سازمان تعیین نکردید؟ براستی ورزش پرافتخار کازرون به کجا میرود؟ امید داریم که مقصد آن ترکستان نباشد


نویسنده: محمدرضا پولادی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
-
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
0
0
احسن صفری مال اینکار نیست
شهروندبیغرض
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
0
0
جناب اقای پولادی کاش شهامت این را هم داشتی ومی نوشتی با صفری چگونه رفتارکردند با این حال اوموفقیتهایی به مراتب بیشترازدیگران داشت .راستی
اقای پولادی هندبال کازرون هم درزمان صفری از اصل افتاد؟فوتبال کازرون که درزیرگروه کشوربود هم درزمان مدیریت صفری محو شد؟و...؟کاش منصف بودیم وعادلانه می نوشتیم نه مغرضانه .ایراد خودمامردمان کازرون هستیم نه مسوولان مایی که جز منیت چیزدیگری نداریم مطمئنم هرکس دیگری هم جای صفری بود ما او را به ناکجاابادمی فرستادیم تا این دیدگاه ما کازرونیهاست بایدازهرنظردرجابزنیم ومانند یک سربازوظیفه شناس دستورعقب گردرا اطاعت کنیم کاش ما هم مرودشتی .جهرمی .و.... بودیم
ورزشکار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
0
0
صفری بدون حاشیه داره کارش انجام میده اهمیت به مطالب من وشما هم نمیده . لر با فکریه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۰
اذان صبح
۰۴:۵۶:۲۱
طلوع افتاب
۰۶:۲۲:۲۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۱۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۹:۱۲
اذان مغرب
۱۹:۵۶:۰۳