پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۰۲۶۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۲
در دیدار اعضای شورای پژوهشی مرکز مطالعات با امام جمعه کازرون بیان‌شد:
ه گزارش کازرون‌نما، در این دیدار فرزاد روان بد رییس مرکز گفت: به لطف خداوند و حمایت مسولین در راستای پیگیری ایده تشکیل مرکزمطالعات و همایش‌های علمی کازرون تا کنون موفق به ایجاد ارتباط با ۱۰ نهاد علمی در کشور و دو نهاد در خارج از کشور شده‌ایم و به زودی طرح‌های مشترک علمی را به اجرا خواهیم‌گذاشت.


به گزارش کازرون‌نما، در این دیدار که با حضور رییس و اعضای شورای پژوهشی مرکز مطالعات در دفتر امام جمعه کازرون با امام جمعه محترم و مشاورین فرهنگی و اجرایی ایشان انجام‌گرفت فرزاد روان بد رییس مرکز ضمن ارائه گزارشی جامع از فعالیت‌های صورت‌گرفته تا کنون در مرکز به معرفی گروه‌های پژوهشی مرکز مطالعات پرداخته و گفت: به لطف خداوند و حمایت مسولین در راستای پیگیری ایده تشکیل مرکزمطالعات و همایش‌های علمی کازرون که از طرف امام جمعه محترم درکنفرانس بین‌المللی سلمان‌فارسی مطرح گردیده‌بود تا کنون موفق به ایجاد ارتباط با ۱۰ نهاد علمی در کشور و دو نهاد در خارج از کشور شده‌ایم و به زودی طرح‌های مشترک علمی را به اجرا خواهیم‌گذاشت.

وی همچنین ضمن اعلام آمادگی مرکز برای مشارکت در بخش علمی همایش ناصر دیوان افزود: در کنار برنامه‌های این همایش مرکز مطالعات در صدد جمع‌آوری اسناد مربوط به نقش کازرون در مبارزه با انگلیسی‌ها است که در آینده به صورت کتاب منتشر خواهد‌شد.

در بخشی دیگر از گزارش روانبد، وی از طراحی نقشه جرم‌خیزی در کازرون با همکاری نهاد‌های ذی‌صلاح خبر داد و گفت: به زودی کمیسیون جرم‌شناسی با حضور دبیر جرم‌شناسی مرکز در سطح استان برگزار خواهدشد. وی فعالیت‌های بخش فناوری اطلاعات را بسیار عالی ارزیابی نموده و اشاره کرد: با توجه به امکانات محدود در این بخش توانستیم در جشنواره اختراعات استان یزد اولین اختراع را که حاصل کار گروه فناوری اطلاعات در مرکز مطالعات بود را به ثبت برسانیم و مقام کسب نماییم.

در ادامه حضرت حجت الاسلام والمسلمین خرسند ضمن تشکر از اعضای مرکز مطالعات آرزوی موفقیت‌های بیشتری برای این مرکز کرده و هم‌چنین خواستار حضور فعال‌تر و جذب مشارکت بیشتر نیروهای جوان متخصص و متعهد در این مرکز شدند؛

وی هم‌چنین با اشاره به اهمیت توجه به مباحث علمی بیان‌کردند: اعضای مرکز باید تمام همت خود را به کارگیرند تا موانع موجود که موجب کندی فعالیت‌های مرکز می‌شود را به زودی از طریق وزارت علوم حل نمایند تا انشاالله در آینده این مرکز یکی از کانون‌های علمی ویژه در سطح شهرستان باشد.

امام‌جمعه کازرون هم‌چنین رمز موفقیت و توسعه چه در سطح شهرستان و چه در سطح ملی در گرو توجه به اینگونه فعالیت ها به دور از هرگونه گرایش های سیاسی و سیاست زدگی دانسته و اشاره کرد: این البته به معنای نداشتن بصیرت سیاسی نیست اتفاقا جامعه علمی ما باید دارای بصیرت سیاسی باشد تا بتواند در آینده نقش خود را در همه ابعاد توسعه کشور به انجام رساند.

در پایان این دیدار از طرف اعضای مرکز مطالعات چند جلد کتاب و یک نسخه از نامه آیت الله لاری خطاب به ناصردیوان کازرونی درباره فرمان جهاد علیه انگلیسی‌های متجاوز به رسم یادبود تقدیم به امام‌جمعه محترم کازرون گردید.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
خیر خواه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
2
2
خدا خیرتان دهد هم در دنیا و هم در آخرت اگر شما ها نباشید واقعا خدا می دانست این شهرستان چه سرنوشت شومی در انتظارش بود ؟؟؟ همه مشکلات شهر و شهرستان حل حله حل شد.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
0
7
والا آدم چی بگه این بندگان خدا هم جمع شدن یه کار علمی انجام بدن ولی روزی نیست که سنگ پیش پاشون نندازن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
0
0
واقعا......
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۳
6
0
خدا خیرتان دهد چقد شما زحمت میکشید واقعا" خسته نمیشین ماشاله .خدا توفیقتان دهد .فکر آب باشید که خربزه نان است
حقيقت
|
CHINA
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
0
6
ناشناس تو از يکي ديگه دلت پره چرا سر اين بنده خداها خالي ميکني،از صدقه سر يه استاد مجربي مثل روانبد هست که کازرون يه مرکز مطالعات رو به چشم ديد،پس اينقد شخصيتت رو زير سوال نبر،امام جمعه هم که ديگه جاي خود دارن ، دست همشون درد نکنه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴