پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۰۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۹
رئیس اداره ارشاد کازرون خبر داد
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون از برپایی نخستین جشنواره عکاسی دیجیتال با موضوع «حماسه سیاسی» در خرداد ماه امسال خبر داد.

محمدرضا خنشا در گفتگو با هاشمی کشکولی خبرنگار کازررون‌نما گفت: از آنجایی که جامعه فرهنگ و هنر با حضور گسترده خود در تمام عرصه‌های انقلاب به ویژه انتخابات نقش اساسی ایفا می‌کند، در این راستا این اداره تصمیم به برپایی جشنواره آثار هنرمندان رشته عکاسی دیجیتال گرفته است.

وی به چگونگی برگزاری نخستین جشنواره عکاسی دیجیتال در شهرستان کازرون اشاره کرد و گفت: این جشنواره در میان ارائه آثار دوربین‌های دیجیتال و تلفن همراه شرکت‌ کنندگان با موضوع حماسه سیاسی از مراحل گوناگون حضور مردم در انتخابات به ویژه انتخابات پیش رو برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون افزود: علاقمندان حضور در این جشنواره می‌توانند بدون محدودیت سنی تا پایان اردیبهشت ماه جاری برای ثبت نام به مجتمع آموزشی پارسیان نو این شهر مراجعه کنند.

خنشا، مهلت ارسال آثار به این جشنواره را تا 28 خرداد ماه امسال اعلام و تصریح کرد: برای تشویق شرکت‌ کنندگان در این جشنواره، کارگاه آموزشی یک‌روزه عکاسی دیجیتال به صورت رایگان و با حضور اساتید عکاسی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون برگزار می‌شود.

وی اذعان داشت: به برگزیدگان این جشنواره هدایای ارزشمندی به همراه لوح سپاس توسط این اداره اهدا می‌شود.

این مسئول در بخش دیگر سخنانش، برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی، اجرای کنسرت موسیقی پاپ به مدت سه شب، برپایی نمایشگاه نقاشی کودکان به مدت یک هفته و برگزاری آزمون قرآنی و برگزاری چند برنامه متنوع دیگر را از اهم فعالیت‌های دوماهه سال جاری این اداره در شهرستان کازرون برشمرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون در پایان از برگزاری شب شعر انتظار به مناسبت میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) در تیر ماه سال جاری در کازرون خبر داد و گفت: این مراسم باشکوه با همکاری انجمن شعر و ادب فارسی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون برگزار می‌شود.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸