پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۰۲۱۵
تعداد نظرات: ۱۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۹
در اواخر سال گذشته و در پی تغییر وتحول ها با بسته شدن استخر سرپوشیده مواجه شدیم وعلت آنرا اشکالات اساسی که اداره فنی ومهندسی استان از این مجموعه گرفته ،عنوان شده است.

محمدرضا پولادی: ورزش شنا یکی از مفرح ترین وسالم ترین ورزش ها بوده وخواص طبی آن برروی جسم وروان بر کسی پوشیده نیست. ورزش شنا از جمله ورزشهای مورد توجه ائمه اطهارهم بوده که تاکید فراوانی بر آن شده است.

در دهه 60 اولین استخر روباز کازرون بعداز سالها تلاش افتتاح شد وعلاقمندان بیشماری را در طی این سه دهه از آن استفاده بردند.

در سال 1388 با کمک وزرات نفت، کازرون صاحب دومین استخر و اولین استخر سرپوشیده همراه با سونا شد؛ شور و شوقی وصف ناپذیر جوانان کازرونی را دربرگرفت که شهر آنها نیز چون دیگر شهرها دارای استخر سرپوشیده وسونا شده  است.

استخر سرپوشیده محلی برای تفریح سالم ومفرح برای مردم کازرون شده بود وبا توجه به استقبال گرم مردان و زنان این شهر از این ورزش امیدها بارورشده بود که در آینده حتی بتوانیم به کسب افتخار در این ورزش پر مدال نیز بپردازیم .

ولی متاسفانه در اواخر سال گذشته و در پی تغییر وتحول ها با بسته شدن استخر سرپوشیده مواجه شدیم وعلت آنرا اشکالات اساسی که اداره فنی ومهندسی استان از این مجموعه گرفته ،عنوان شده است.

یکی از این اشکالات نداشتن چاه فاضلاب بود که این اشکال کاملا بجا وموجه میباشد زیراکه قبلا در زمان تخلیه آب استخر،آب را بصورت سطحی در محوطه جلو مجموعه رها میکردند. ولی سوال اینست که آیا روز اول وهنگام ساخت نباید به این نکته مهم توجه میشد؟ آیا آن روز اداره فنی مهندسی خواب تشریف داشتند؟ چرا این اداره محترم که نظارت کامل بر ساخت مجموعه داشت به اعتراضات هیت شنا کازرون واداره تربیت بدنی توجه نکرد ، آقای مهندس داوری که مسئول این پروژه بوده حالا کجاست تا جوابگو باشد.

از ایرادت دیگر سرامیک حاشیه این استخر است که بسیار لغزنده وغیر استاندار است وبارها موجب مصدومیت شناگرها شده است . موارد دیگر از اشکالات مربوط به تاسیسات این مجموعه وموتورخانه این مجموعه است از لوله های غیر استاندارگرفته تا سقف ودیگر موارد که به بیش از 60 مورد میباشد.

براستی چه کسی باید پاسخ گو مردم کازرون باشد؟ آیا مردم این شهر همواره باید در محرومیت باشند وکسی نباید از این مردم دفاع کند. کازرون همواره در طول تاریخ دین خودرا به ایران عزیز ادا کرده از جنگ جهانی اول گرفته که ناصرلشگر با یارانش جلو استعمارپیر مقاومت کردند تا تقدیم 1100 شهید جنگ تحمیلی ولی براستی هیچگاه مردم شهرکازرون به حق خود نرسیدند .

در این مدت سه ماه تعطیلی استخر سرپوشیده ،اداره ورزش و جوانان وهمچنین هیت شنا کازرون بارها طبق روال اداری با اداره کل استان مکاتبات لازم را بنا به گفته مسئولان انجام داده اند ولی متاسفانه هنوز نتوانستند مجوز تعمیر ورفع اشکال را از اداره فنی ومهندسی دریافت کنند. تابه کی باید منتظراین مجوز باشیم خدا میداند.

واما روی سخن با بزرگان شهر کازرون : آقایان عزیز هرکدام ازشما در قبال سرنوشت مردم این شهر مسئول هستید شماها باید از قدرت ونفوذ خود در جهت فراهم کردن امکانات برای مردم کازرون از جان مایه بگذارید چونکه قبول مسئولیت کردید.

مردم این شهر نه دارای یه سینمای درست وحسابی هستند نه دارای امکانات مناسب ورزشی درگذشتهای نه چندان دور در چهارگوشه این شهر زمینهای خاکی وجودداشتندکه روزانه پذیرای صدها نفر از جوانان کازرونی بودند ولی بر اثر بی تدبیریها این 4 زمین شامل ساخت وساز شد. تیم هندبال کازرون افتخار ورزش کازرون براثر عدم حمایتهای لازم به لیگ دسته دوم رفت مطمنا دیگر حالا حالا به لیگ برتر برنمیگردد نماینده فوتبالمان هم که سقوط کرد و...

آقایان کمی به فکر نجات ورزش پر افتخار کازرون باشید امروز استخر سرپوشیده تعطیل شد چند روز دیگر هم مکانهای دیگر روبه تعطیلی میرود .


نویسنده: محمدرضا پولادی
برچسب ها: محمدرضا پولادی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۶
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
1
8
با سلام .تا الان چندین بار نظرات خودمو نوشتم.حدود 5 ساله خدارو شکر از کازرون مراجعت کردم ولی دایم پیگیر اخبار زادگاهم از طریق این سایت و دوستان و آشنایان هستم.متاسفانه تا امروز نشده یه خبر خوب بشنوم و بخونم و هر از چند ماهی هم که میام کازرون هیچ گونه تغییری توی شهری که اینقدر دوستش دارم نمی بینم. شاید خندتون بگیره ولی چند ساله بعضی از چاله های توی خیابون هنوز سر جاشه که واقعا باعث خجالته شهرداری و شورای شهره.هر جا که نگاه می کنی عیب و ایراده تو تمام ادارات و ارگانها.الانم که تربیت بدنی.مسئولین عزیزمون هم که ککشون نمی گزه.یعنی دیگه پوستشون کلفت شده چون کسی نیست ازشون بپرسه این چه وضع مدیریته و بازخاستشون کنه.واقعا دیگه اعصابم خورد شده و روزی هزار بار خدارو شکر می کنم که از صد بلا بدورم ولی روزی صد هزار بار به کازرون و کازرونی بودنم افتخار می کنم.به امید روزی که شاهد خبر های خوب و خوش از کازرون عزیزم باشم هرچند اصلا چشمم آب نمی خوره.کاش حداقل کازرون نما یه قسمت درست می کرد که مردم درد دلشون رو واسه ادارات بنویسند تا حداقل مسئولین روابط عمومی ادارات به این انتقادها و بعضا پیشنهادات پاسخ بدند.لطفا حتما پیگیر طراحی این قسمت تو سایتتون باشید.مطمئن باشید ازش استقبال می شه.
محمد ساکن کازرون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
4
6
لعنت بر خودم آنچه خودم کردم

شما که الکی پاشدید از شهر رفتید به مردم کازرون طلبکارید و حق الناس است، دو برابر جمعیت کازرون که به امید خوشی از این شهر رفتند و اغلب هیچ چیز دستشون نگرفت، آنان مقصرند اگه جمعیت کازرون رقم واقعی بود حداقلش این بود که رتبه شهرداری بالا میرفت بودجه زیاد میشود امکانات به اندازه جمعیت بیشتر میشد. چاله خیابان ها تقصیر امثال تو است.
پاسخ ها
امیر
| United States |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
به فرض مثال که رتبه شهرداری بالا بره به فرض مثال که بودجه 10برابر بشه وقتی تمام مسئولین فقط به فکر جیب خودشون هستند یا بعضی از مسئولین که تو عمرشون رنگ شهر رو ندیدن 1دفعه میان و میشن رئیس فلان اداره چه ربطی به کسی که از شهر رفته داره؟؟چاله چوله ها و نا کارامدی های مسئولین شهر ما دلیلش ادمای ترسویی مثل تو هست که حتی حاضر نیستی اسمتو بنویسی دلیلش ادم ترسویی مثل تو هست که هر بلایی سرت بیارن صداتم در نیاد.فقط بلدی برا ادمای معمولی که هیچ پست و مقامی ندارن شاخو شونه بکشی؟؟قسم میخورم که اگه پاش بیفته خودت تو تا کمر جلو یکی یکی از مسئولین خم میشی.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
0
0
سلام خدمت هم نام و همشهری عزیزم.خیلی متاسف شدم وقتی پاسختون به نظرم رو خوندم.از انشای جملاتتون مشخصه متاسفانه اطلاعتتون ضعیفه.کاش بهتر و بیشتر مطالعه می کردید تا متوجه بشید تلاش مسئولین واسه جلب بودجه ربطی به رتبه شهرداری نداره عزیزم. شهرداری یک ارگان با در آمدهای تعریف شده در قانونه که بخش قابل توجهی از این درآمدها توسط شهروندان پرداخت و طی سیکل مشخصی با پیشنهاد شهردار و تایید شورای شهر صرف امور جاری مخصوصا عمرانی و فرهنگی بشه.پس توی تهران که شب میریم خونه و صبح که میایم سر کار می بینیم یدفه یه پل عابر پیاده ساخته شده یا کل باغچه های خیابون گل کاری جدید شده یا کل دیوارها به طرز کاملا زیبا طراحی و نقاشی شده و تمام این کارها در حالی انجام می شه که طی 3 سال اخیر شهرداری تهران حتی 1 ریال بوجه از دولت دریافت نکرده.پس لطفا شما هم منتظر جمعیت 2 برابری نباش چون تمام بدبختیهای الان شهرمون 2 برابر میشه.در ضمن عزیز دل برادر من با مدرک فوق لیسانسم برای کار از کازرون رفتم نه برای خوشی.دیگه زیاد توضیح نمی دم ولی خواهش می کنم قبل از هر قضاوت عجولانه ای اگه واقعا راهگاری برای پیشرفت کازرون عزیزم دارید پیشنهاد بدید تا ما هم از اینجا پیگیر باشیم چون خدمت به شهرمون برای ما در همه جا و با هر سمتی باعث افتخار.
نماینده محترم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۱
0
3
یکی نیست بگه آقای نماینده و مسئولین محترم شهر بویژه مسئول دفتر نماینده که فقط دنبال عزل و نصب هستند چرا در این خصوص اظهار نظری نمی کنند ، البته تا پست هست شنا و استخر جوانان و مردم این شهر فدای همان پستها و زد و بندها !!!!!!
محمد فرزند کازرون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۱
1
1
اگر عقل ودرایت سر لوحی کارها باشد که در حال حاضر نیست باید بدانی رسول خدا هم برای رفع مشکل بهترین راه راهجرت توسیعه کردند ما هم از راه ان پیام اور حق هجرت کردیم یعنی تو میخواهی همه در زندگیشان زجر بکشند که مخواهد امار بالا برود تا پول بیشتری به جیب اقایان برود برید نگاه کنید روستاههای هستند که باهمان درامد کم شورای روستا جگونه ان را اباد کرده اصلا تو میدانی بودجه کازرون در سال چند است وچه قدر ودر کجا خرج میشود اول تحقیق کن بعد در کارهایت تصمیم بگیر مثل این است که شما مریض بشوید و بیمارستان ودکترهای کازرون شما را معالجه نکنند تو برای رفع مریضیت به شیراز یا تهران نروی یا در دانشگاه دیگر شهری قبول شوی ولی نروی اخر دوست عزیز هر که با دلیل رفته وزادگاه خودش را از جانش بیشتر دوست دارد
امين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
0
2
باسلام.هرچه سريعتربه اين موضوع واستخرسرپوشيده رسيدگي شودتامشكلات اون رفع بشه
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
0
2
با احتساب نظر اين مسئولين و درايت آنها كازرون چيزي كمبود ندارد .
دست نماينده شهرستان درد نكند از اين انتخابهاي گرانبها ....
اي كاش ...
محمدرضااندامش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
0
1
باسلام به مردم خون گرم شهرسبر خواهشی که ازشهرداری شهرسبزدارم این است که فکری به بلوارگلهای داوودی بکنند که این بلوارهنوز عریض نشده است.
mohammad dehghan
|
-
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
0
1
با سلام.از نویسنده مطلب کمال تشکر را دارم امیدوارم با زحمات بی شائبه مسئولین شاهد ابادانی شهر کازرون باشیم.
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
0
0
با سلام 0مردم ما لیاقت چیزهای خوب دارن با تشکر
علی دهقان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۳۰
0
0
سلام
واقعا نمیدانید چرا؟
برای چه سر خودتان را مثل کبک در زیر خاک کرده اید و فکر میکنید همه جا آرومه ؟
باید یه دست مریزاد به مسئولین پرتوان شهرستان گفت تا همه بدانند ما چه داریم و یا بهتر بگویم چه چیزهایی را داریم از دست می دهیم .
جای همه تان در شورای اداری شهرستان خالی است .
آقای نماینده لطفا پاسخگو باشید چرا در مقابل احساسات پاک مردم فهیم شهرستان و عواطف لطیف آنها در زمان انتخابات صحه نمی گذارید و به کمک آنها نمی آیید .
یه چیزی هم به مسئولین پر کار و عزیزم :
به قول امام علی (ع) اگر کسی بر مسندی نشست که لیاقت و شایستگی آن را ندارد بحق آنرا غصب نموده است ، تفاوت شما دلسوزان با اسرائئل در چیست ؟
برای من پاسخ جمع آوری نمایید و ایمیل بزنید به بهترین آن جوایز ارزشمند و واقعی نه قول مسئولان شهرمان ، میدهم .
وای بر سکوت و خانه نشینی مولایمان علی (ع)
به امید ظهور منجی عالم بشریت ............. التماس دعا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
0
0
وقتي كار براي خدا نباشد و اين و آن براي اهداف سياسي كار مي كنند بهتر از اين نمي شود . عجله در اجراي پروژه ها براي كسب راي بيشتر آنهم سالهاي آخر نمايندگي همين است كه مي بينيد . يادتان رفته جاده جديد كازرون بعد از افتتاح چه مشكلاتي داشت و چند بار فرو رفت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
0
0
اگر عقل سرمایه داران کازرون می رسید درهمان کازرون سرمایه گزاری می کردند مثلا همان استخر بسته را درست می کردند و با ورودیه استخر پول هنگفتی بدست می اوردندوخیلی کارهای دیگر........
ناشناس
|
United States
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
0
0
متاسفیم مثلا شهردارمون مهندس کشاورزی داره خنده داره
محمد باقر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
0
0
1- هیچ چیز سر جای خودش نیست
شما تصور کنید من که تخصصم توی سیستم های دیجیتال و طراجی نرم افزار هست رو بزارن مثلا شهردار کازرون
مسلمه که عدم اطلاع من از مسئولیتم اجازه نمیده که بتونم درست کار کنم و اگه جایی هم مشکلی به وجود بیاد دلم نمیسوزه و تازه بعد از یه مدت که تجربه کسب میکنم هم به خاطر سوء مدیریت من رو با یه مدیر دیگه که مثلا آموزش و پرورشی هست عوض میکنن و روز از نو و روزی از نو
توی شهردار های کازرون تنها شهرداری که از نظر عمرانی خوب عمل کرد آقای بادآهنگ بود که هم رشته ی تحصیلیش دقیقا عمران و شهرسازی بوده و هم کازرونی بود.
اگر بهش ایراد وارد میکردن که بدهکاری روی دست شهرداری میزاره به خاطر عدم تطابق شهردار و شورای شهر بود چون شورا نمیتونست و نمیخواست به اندازه ی شهردار خودش رو به زحمت بندازه و نمیتونست توی جذب بودجه به شهردار کمک کنه و وظیفه ش رو درست انجام بده ، برای اینکه بی لیاقتی خودش توی چشم نیاد اون رو عوض کرد
اگه ایشون مشکل داشت چطور رفت و شهردار یکی از ناحیه های شیراز شد.
البته شهرداری فقط مثالی از یکی از ادارات و مسئولیتهای شهری بود.
باور کنید تا الان چندین بار به من گفته شده که بیا فلان مسئولیت رو بهت بدیم (نه مسئولیت شهری ، توی زمینه ی کاری خودم) و من با این که میتونستم قبول کنم و الان شاغل حساب بشم ولی خودم به شخصه اعلام میکردم که فلانی برای این کار از من شایسته تره و بعضی از رفقا و افرادی که میدونستم توی اینکار از من قوی تر هستند رو معرفی می کرده م
به طوری که چند ماهه که هر باری که این اتفاق میفته به من میگن ما میخوایم تو شاغل بشی ، نه یکی دیگه رو معرفی کنی (در صورتی که من کیفیت کار برام مهمه نه شغل ، برای همینه که توی سن سی سالگی همه ی خرج خودم رو با ساخت دستگاه و کار آفرینی تامین میکنم)، در حالی که همین افراد مدتها قبل در جاهایی که من برای کار شایسته تر بودم ، (با علم به این موضوع و استدلال به اینکه فلانی غیر از این کار چیزی بلد نیست و اگه شما رو بزاریم بیکار میمونه ولی شما میتونید توی یه رشته ی دیگه هم کار کنید) جلوی خدمت رسانی من رو میگرفتندو فردی که اصلا به درد اون کار نمیخورد رو جایگزین میکردند به امید اینکه من را هم در جای دیگری که به من مربوط نمیشود شاغل کنند.
پس قبول کنید که هیچ چیز سر جای خودش نیست و نتیجه هم بی نظم خواهد بود.
ببخشید زیاد شد و نظر به درد دل تبدیل شد. (قطره ای بود از دریای درد دل یک جوان دلسوز کازرونی)
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳