پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۰۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۱
بسیج دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون:
در پی توهین به حرم و بدن مطهر «حجر ابن عدی»، صحابه بزرگ پیامبر (ص) و از یاران برجسته و بصیر امیرالمؤمنین و امام حسن مجتبی (ع)، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن این عمل خواستار موضع گیری و محکوم کردن این حادثه از سوی کلیه مسلمانان و سازمان های بین المللی و به ویژه بزرگان علمى، روشنفكرى و سياسى شد.

در پی توهین به حرم و بدن مطهر «حجر ابن عدی»، صحابه بزرگ پیامبر (ص) و از یاران برجسته و بصیر امیرالمؤمنین و امام حسن مجتبی (ع)، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن این عمل خواستار موضع گیری و محکوم کردن این حادثه از سوی کلیه مسلمانان و سازمان های بین المللی و به ویژه بزرگان علمى، روشنفكرى و سياسى شد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

«بسم‌ الله القاسم‌‌الجبارین وسیلعم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون»

مخالفان اسلام و قرآن که در طول تاریخ، مکنونات قلبی و کینه توزی خود را در قالب جنگ ها، جنایت ها، تخریب ها و ترور مروجان و مبلغان دین مبین اسلام نشان داده بودند، بار دیگر ظهور یافته و این بار مزار پاک «حجر ابن عدی»، صحابه بزرگ پیامبر (ص) و از یاران برجسته و بصیر امیرالمؤمنین و امام حسن مجتبی (ع) را نشانه گرفتند و با تخریب حرم و سپس دزدیدن آن بدن مطهر موجی از نگرانی را در دل مسلمانان و غیر مسلمانان پدید آوردند.

حمله وهابی های تکفیری به حرم حجر ابن عدی این مجاهد بصیر و دشمن شناس تیزبین و زاهد خالص و کسی که قبل از شهادتش خطاب به اطرافیانش گفت: پس از مرگ من، زنجیر از دست و پایم باز نکنید و خون پیکرم را نشویید زیرا می خواهم روز رستاخیز با همین وضع با معاویه روبرو شوم، در واقع حمله به فضایل و اصول اسلام عزیز است چرا که حجر و امثال او این همه را در پرتو آموزه های اسلام کسب کردند که وهابی ها یکی از این خصوصیات را هم ندارند.

مصیبت بزرگی که دل هر مسلمانی را غمدار و آزرده می کند این است که این حادثه بسیار تلخ و غم انگیز توسط گروهی صورت می گیرد که با عقیده پلید، متحجر، عقب مانده و خرافی خود، تجلیل از بزرگان و برجستگان اسلام را مصداق شرک به حساب می آورند اما ابزار دست سیاست های آمریکا و صهنیویسم کودک کش شدن را افتخار می داند.

حمله به بارگاه ملکوتی حجر و ربودن پیکر مطهر او این نکته را برملا می سازد که حجر هنوز زنده است و در برابر آل ابوسفیان و آل زیاد و آل مروان زمانه مقاومت می کند و بر خلاف زمانه او که کالای امثال میثم و حجر بازاری نداشت امروز این کالا سکه رایج است.

«وهابیت سلفی»، این فرقه‌ی ضالّه که تحت لوای صهیونیست و آمریکا خوش‌خدمتی خود را ثابت کرده‌اند، و از هیچ گونه اهانتی به مقدسات دریغ نکرده اند، با این اقدام وحشیانه و غیر انسانی خود بار دیگر به همه مسلمانان ثابت کردند که نه تنها از اسلام، بلکه از آدمیت و انسانیت بهره‌‌ای نبرده‌ اند.

بی شک هدف دشمن از این اقدام تقویت آتش نزاع های شیعه و سنی است تا از طریق این نفاق ضمن ایجاد خدشه بر وحدت مسلمین جلو گسترش انوار بیداری اسلامی را در سراسر خاورمیانه و شمال آفریقا را سد کنند اما امت بزرگ اسلام فریب این نیرنگ را نخواهند خورد.

ما اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون تأکید می کنیم که نور خداوند هیچگاه خاموش نمی شود و با این دسیسه ها محبوبیت اهل بیت عصمت و طهارت و یاران وفادار آنها نه تنها خدشه دار نشده، بلکه خلاف انتظار و خواسته دشمنان، عشق به ائمه اطهار و یاران گرانقدر آنها افزایش پیدا می کند.

ما اعلام می داریم پادزهر جبهه مشترک «قارون های شهوت ران» عرب و «گلادیاتورهای خونریز» صهیونیسم مقاوت امثال حجر است که امروز از ایران تا عراق، سوریه، لبنان، یمن، فلسطین، یحرین، کشمیر و ... عرصه را بر قارون ها و گلادیاتورها تنگ کرده است.

بدون شک دست انتقام خداوند متعال از گروه های تروریستی که در سوریه دست به چنین اقدامات وحشیانه ای می زنند، انتقام خواهد گرفت و استکبار جهانی و عمال عربی وابسته به آنها که می خواهند با تشویق کردن این جنایات، جنگ مذهبی و فرقه ای در میان مسلمانان ایجاد کنند، باز هم شکست خواهند خورد و موج بیداری اسلامی همچنان بر ساحل ناامن دشمنان اسلام و قرآن خواهد کوبید.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون ضمن محکوم کردن شدید این حادثه بسیار تلخ و غیر انسانی، از کلیه مسلمانان و سازمان های بین المللی و به ویژه بزرگان علمى، روشنفكرى و سياسى می خواهد که با موضع گیری قاطع خود این عمل را محکوم سازند تا بار دیگر شاهد چنین حادثه وحشیانه ای نباشیم.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲