پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۰۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۱
این بانک تعطیلی این کارخانه را توسط مراجع قضایی اعلام کرده و علت آن را عدم بازپرداخت تسهیلات دریافتی دانسته است. در این نمابر همچنین ادعا شده که این بانک بارها با مسئولان محلی و استانی در این مورد تشکیل جلسه داده اما نتیجه‌ای نگرفته است.

در پی درج خبری با عنوان «بلاتکلیفی تعدادی از کارخانه‌های کازرون» و دفاع امام جمعه این شهر از کارگران بی‌کار شده، بانک تجارت در پاسخ به این مطلب، توپ را به زمین مسئولان محلی و استانی انداخت.

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، امام جمعه کازرون چندی پیش در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان کازرون که با حضور نماینده ولی‌فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در سالن مردانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: در سال گذشته در بحث اشتغال و حمایت از کار و سرمایه ایرانی در سطح این استان به‌ویژه در شهرستان کازرون اقدامی چشمگیر صورت نگرفته است.

حجت‌الاسلام محمد خرسند یکی از معضلات دامنگیر این شهرستان را بحث اشتغال و تعطیلی تعدادی از کارخانه‌ها به علت عدم مدارای سیستم بانکی با مراکز کار و تولید عنوان کرد و افزود: با وجود اینکه سرمایه‌گذار حاضر است چرخه تولید را در کارخانه‌های تعطیل راه بیندازد اما با کارشکنی بانک تجارت روبه‌رو می‌شود.

امام جمعه کازرون تصریح کرد: کارخانه کاشی کاشانه کازرون به خاطر پلمب بانک تجارت تعطیل شده و 300 کارگر این کارخانه از کار بیکار شده‌اند و معضلات فراوانی را به بار آورده است.

خرسند در ادامه کارخانه‌های ساسان چشمه، پارس خرما و کویر موتور را از جمله کارخانه‌های دیگر تعطیل شده و یا رو به تعطیلی این شهرستان برشمرد و گفت: سرمایه‌گذار در این کارخانه پای کار آمده اما در تعامل با بانک تجارت با مشکل روبه‌رو شده است.

وی اظهار امیدواری کرد که با حمایت نماینده ولی‌فقیه در فارس و استاندار و مسئولان این استان این روند متوقف شود و بارقه امیدی را در دل کارگران و تولید‌کنندگان این شهرستان ایجاد کند.

به دنبال درج این خبر بانک تجارت با ارسال نمابری و برشمردن تاریخچه راه‌اندازی شرکت کاشی کاشانه کازرون که در سال 1368 صورت گرفته است، ایجاد این واحد تولیدی را در قالب عقد مشارکت مدنی تسهیلاتی با این بانک عنوان کرده است.

این بانک تعطیلی این کارخانه را توسط مراجع قضایی اعلام کرده و علت آن را عدم بازپرداخت تسهیلات دریافتی دانسته است.

در این نمابر همچنین ادعا شده که این بانک بارها با مسئولان محلی و استانی در این مورد تشکیل جلسه داده اما نتیجه‌ای نگرفته است.

در این نمابر همچنین اظهار شده که تاکنون این کارخانه متقاضی خرید نداشته درحالی که چند مرحله به مزایده گذاشته شده است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳