پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۰۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۶
به گزارش دریافتی کازرون نما، در اين كرسي مباحثي چون آشنايي‌هاي قبل از ازدواج، راه‌هاي ازدواج آسان، نگاهي به سيره ائمه اطهار در زمينه ازدواج، مشكلات قبل و بعد از ازدواج، چاره‌جويي در مورد كاهش سن ازدواج مطرح شد.

به منظور آشنايي هر چه بيشتر دانشجويان براي آشنايي و آگاهي بيشتر با آسيبهاي اجتماعي و نيز موانع ازدواج، كرسي آزاد انديشي با محوريت ازدواج آسان در دانشگاه پيام نور نودان تشكيل شد .

به گزارش دریافتی کازرون نما، در اين كرسي مباحثي چون آشنايي‌هاي قبل از ازدواج، راه‌هاي ازدواج آسان، نگاهي به سيره ائمه اطهار در زمينه ازدواج، مشكلات قبل و بعد از ازدواج، چاره‌جويي در مورد كاهش سن ازدواج مطرح شد.

دراين مراسم حجت الاسلام اندايشگر ازدواج را مايه آرامش روح انسان عنوان كرد و افزود:ازدواج به موقع وآسان بسياري از مشكلات اجتماعي را از ميان مي برد.

وي حفظ بنيان خانواده و سلامت جامعه را از آثار ازدواج صحيح دانست و تصريح كرد:سست شدن و از هم پاشيدن بنيان خانواده در غرب نتيجه روابط ناصحيح بين دختران و پسران است.

همچنين در اين كرسي آزاد انديشي كه تعداد زيادي از دانشجويان در آن حضور داشتند، مسائل و سئوالات دانشجويان در رابطه با جنس مخالف و ازدواج مورد بحث و بررسي قرار گرفت و حجت الاسلام اندايشگر به عنوان كارشناس مذهبي ، بيژن نهايي و حسن عسكري به عنوان كارشناسان اجتماعي به سوالات دانشجويان پاسخ دادند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
اذان صبح
۰۵:۰۳:۲۶
طلوع افتاب
۰۶:۲۸:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۰۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۵:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۰۴