پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۰۱۳۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۷
امام جمعه کازرون خواستار شد
امام جمعه کازرون گفت: تعدادی از کارخانه‌های شهرستان کازرون به خاطر عدم مدارای سیستم بانکی به تعطیلی کشانده شده و در بلاتکلیفی قرار گرفته‌اند.

حجت‌الاسلام محمد خرسند در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان کازرون که با حضور نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در سالن مردانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون برگزار شد در گفت‌وگو با هاشمی کشکولی خبرنگار کازرون‌نما اظهار داشت: در سال گذشته در بحث اشتغال و حمایت از کار و سرمایه ایرانی در سطح این استان به‌ویژه در شهرستان کازرون اقدامی چشمگیر صورت نگرفته است.

وی یکی از معضلات دامنگیر کازرون را بحث اشتغال و تعطیلی تعدادی از کارخانه‌ها به علت عدم مدارای سیستم بانکی با مراکز کار و تولید عنوان کرد و افزود: با وجود اینکه سرمایه‌گذار حاضر است چرخه تولید را در کارخانه‌های تعطیل راه بیندازد اما با کارشکنی بانک تجارت روبه‌رو می‌شود.

امام جمعه کازرون تصریح کرد: کارخانه کاشی کاشانه کازرون به خاطر پلمب بانک تجارت تعطیل شده و 300 کارگر این کارخانه از کار بیکار شده‌اند و معضلات فراوانی را به بار آورده است.

خرسند در ادامه کارخانه‌های ساسان چشمه، پارس خرما و کویر موتور را از جمله کارخانه‌های دیگر تعطیل شده و یا رو به تعطیلی این شهرستان برشمرد و گفت: سرمایه‌گذار در این کارخانه پای کار آمده اما در تعامل با بانک تجارت با مشکل روبه‌رو شده است.

وی اظهار امیدواری کرد که با حمایت نماینده ولی فقیه در فارس و استاندار و مسئولان این استان این روند متوقف شود و بارقه امیدی را در دل کارگران و تولید‌کنندگان این شهرستان ایجاد کند.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
لولو خوره
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
0
1
... خیلی چیا دلش میخا آم کو؟ می ... میا؟ حالی د چه برسه ا واز شدن کارخونه های بی صاحاب!‌خدا نپه کمکش بوکونه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
0
2
مگه دکتر جونت درستش نکرد
محمد
|
-
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
0
0
با سلام
تعدادی از کارخانه ها بعد از دریافت وام کلان صاحبان آنها تعطیل شده است.بانک تجارت هم انگار تعطیل بودن این کارخانه و فرسوده شدن و بیکاری کارگران برایش مهم نیست.بنده حاضرم شرکت ساسان چشمه را از بانک بگیرم. کارکنم و باز پرداخت را در مدت 5چند سال به بانک بدهم.دولت هم حمایت کند.الان ساسان چشمه بیش از 15 سال است که تعطیل شده .الان فقط چند سوله خراب دارد.بنده با تغییر کاربری وکار آفرینی حاضرم شرکت را راه اندازی کنم....اگر بانک حاضر است بسم اله
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۵
اذان صبح
۰۴:۵۰:۴۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۸:۰۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۳۷
غروب آفتاب
۱۹:۴۲:۲۲
اذان مغرب
۱۹:۵۹:۲۴