پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۰۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۹
زمینی برای ساخت شعبه دوم حوزه علمیه واحد برادران در شهرستان کازرون تدارک دیده شده که به زودی کلنگ‌زنی می‌شود. امام جمعه کازرون از افراد خیر درخواست کرد که برای تکمیل و ساخت حوزه علمیه واحد خواهران و برادران این شهرستان همکاری کنند.

حجت‌الاسلام محمد خرسند سه‌شنبه شب در مراسم گرامیداشت سالروز تولد یگانه بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و عمامه‌گذاری طلاب حوزه علمیه کازرون که با حضور نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز و جمعی از اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستان کازرون در حسینه الزهرای این شهر برگزار شد ضمن گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن در سخنانی اظهار داشت: به برکت نام فاطمه زهرا (س) این مملکت اسلامی روز به روز به عظمت آن افزوده می‌شود.

وی عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس عملیات مهم و سرنوشت‌سازی که با رمز یا فاطمةالزهرا (س) آغاز می‌شد با پیروزی به پایان می‌رسید.

امام جمعه کازرون گفت: امسال آغاز سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی با نام و یاد فاطمه زهرا (س) شروع شده و امیدواریم با پیروزی اسلام و رفع گرفتاری‌های مسلمانان به اتمام برسد.

خرسند در ادامه به موفقیت‌های چشم‌گیر حوزه علمیه شهرستان کازرون در زمینه‌های پژوهشی و تحقیقاتی اشاره و ابراز داشت: مدرسه حوزه علمیه این شهر یکی از مدارس خوب کشور محسوب می‌شود که در طول سال‌های متمادی علمای برجسته و تأثیرگذاری را برای خدمت به اسلام و مسلمانان تربیت کرده است.

امام جمعه کازرون اضافه کرد: در حال حاضر بیش از 150 طلبه در حوزه علمیه برادران و نیز نزدیک به 150 طلبه خواهر در این شهر مشغول به تحصیل هستند.

وی خاطرنشان کرد: افتخار حوزه علمیه این بوده که هیچ‌گاه جیره‌خوار و متکی به دولت‌ها نبوده است.

خرسند گفت: زمینی برای ساخت شعبه دوم حوزه علمیه واحد برادران در شهرستان کازرون تدارک دیده شده که به زودی کلنگ‌زنی می‌شود.

امام جمعه کازرون در پایان از افراد خیر درخواست کرد که برای تکمیل و ساخت حوزه علمیه واحد خواهران و برادران این شهرستان همکاری کنند.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم توسط آیت‌الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز 12 تن از طلاب حوزه علمیه کازرون ملبس به لباس روحانیت شدند.

مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۴
اذان صبح
۰۴:۵۱:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۱۸:۵۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۴۳
غروب آفتاب
۱۹:۴۱:۴۴
اذان مغرب
۱۹:۵۸:۴۳