پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۰۰۷۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۷
برای اولین بار در کازرون صورت گرفت
مدیر مدرسه ابتدایی دخترانه حاج رفان 2 کازرون گفت : برای اولین بار جشنواره غذا های سالم و مفید در سطح مقطع ابتدایی در مدرسه حاج رفان 2 کازرون برگزارشد.

به گزارش هاشمی کشکولی خبرنگار کازرون نما: فرشته بستانیان صبح امروز در حاشیه این جشنواره اظهار داشت: این جشنواره به منظور معرفی غذا های سنتی، سالم و مفید و تشویق و ترغیب دانش آموزان به استفاده از این نوع مواد غذایی برگزار شد.

وی، تشویق دانش آموزان دختر برای آشنایی با طبخ غذاهای سنتی و سالم، تقویت حس همکاری و انجام کارگروهی و دوستی میان آن ها و نیز آشنایی با داروهای گیاهی و خواص مفید آن ها را از اهداف دیگر این جشنواره برشمرد.

مدیر مدرسه ابتدایی دخترانه حاج رفان2 کازرون ابراز داشت: در این جشنواره یک روزه دانش آموزان دختر این مدرسه در کنار مادران خود غذاهای سنتی و ایرانی مورد طبخ خود را به همراه خواص هر یک از آن به دید نمایش و داوری گذاشتند.

بستانیان، دانش آموزان شرکت کننده در این جشنواره را پایه سوم تا ششم ابتدایی عنوان کرد و گفت: تعداد نه نفر از شرکت کنندگان که غذاهای سالم و مفیدتری را طبخ کرده بودند توسط داوران انتخاب و برای تشویق و اهدا جوایز به اداره آموزش و پرورش این شهرستان معرفی گردید.

وی اضافه کرد: داوران این جشنواره بر اساس کیفیت غذا از نظر طعم، مزه، شکل ظاهری و ترکیبات موجود در آن، سفره آرایی و تزيینات و نیز استفاده کمتر از نمک و روغن غذاهای به نمایش گذاشته را مورد ارزیابی قرار دادند.

مدیر دبستان دخترانه حاج رفان2 اسامی انتخاب شوندگان جشنواره غذاهای سالم و مفید این دبستان را به ترتیب نرگس مصلایی پور، الیانا هاشمی کشکولی، مهیا روزبه، فاطیما بوستانی، زینب نوربخش، روژان دشتی، سارا داودی و حدیث مختاری اعلام کرد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
0
0
عالی بود
از گچساران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
0
0
باسلام
با تبریک به دخترخواهر عزیزم فاطیما بوستانی که در این مسابفه درخشید . گرچه این موفقیت ذره‌ای ار اقیانوس موفقیت فاطیمای گلم است. دوستت دارم خاله جان
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
0
0
آفرین بر بچه های زرنگ و خوش سلیقه.مخصوصا فاطیما خانوم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
0
0
چراماکه غذای مقوی درست کردیم برنده نشدیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۵
اذان صبح
۰۴:۵۰:۴۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۸:۰۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۳۷
غروب آفتاب
۱۹:۴۲:۲۲
اذان مغرب
۱۹:۵۹:۲۴