پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۰۰۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۲:۳۱
به منظور امدادرسانی به زلزله‌زدگان بوشهر
فرماندار شهرستان کازرون از ارسال چهار کامیون آب معدنی و کنسرو خوراکی از محل کمک‌های مردمی این شهرستان به منطقه زلزله‌زده کاکی بوشهر خبر داد.

فرماندار شهرستان کازرون از ارسال چهار کامیون آب معدنی و کنسرو خوراکی از محل کمک‌های مردمی این شهرستان به منطقه زلزله‌زده کاکی بوشهر خبر داد.

الیاس محمدی امروز در گفت‌وگو با هاشمی کشکولی خبرنگار کازرون نما اظهار داشت: در پی وقوع زلزله در منطقه کاکی بوشهر، ستاد حوادث غیرمترقبه شهرستان کازرون در ساعات نخستین این حادثه به اعزام نیروهای امدادی و کمک‌رسانی به حادثه‌دیدگان اقدام کرد.

این مسئول به اقدامات انجام یافته توسط هلال احمر این شهرستان به زلزله‌زدگان اشاره کرد و افزود: تاکنون 23 نجات‌گر، دو خودرو سبک کمک‌دار، یک آمبولانس با تجهیزات کامل و چهار کامیون 10 چرخ آب معدنی و کنسرو خوراکی با عنوان کمک‌های مردمی به منطقه زلزله‌زده اعزام شده است.

فرماندار کازرون گفت: توسط سپاه ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان 15 امدادگر بسیجی به همراه یک آمبولانس با تجهیزات کامل، دو خودرو کمک‌‌رسان و یک مینی‌بوس به مناطق زلزله‌زده استان بوشهر اعزام شده است.

محمدی ابراز داشت: 100 نفر از بسیجیان به همراه سه اتوبوس با تجهیزات امداد و نجات و نیز تیپ مستقل امام سجاد (ع) شهرستان کازرون در حال حاضر به حالت آماده‌باش قرار گرفته‌اند.

وی، ایجاد کمپ بهداشت محیط، اعزام یک اکیپ 10 نفره به منطقه، کلرزنی آب شرب، استقرار تجهیزات بهداشتی، ایمن‌سازی منطقه زلزله‌زده، اعزام سه آمبولانس 115 و تیم مدیریتی بهداشتی را از اقدامات شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به مناطق زلزله‌زده عنوان کرد.

این مسئول در بخش دیگر سخنانش از برپایی بیمارستان صحرایی با تجهیزات کامل اتاق عمل، رادیولوژی، سونوگرافی، گچ‌بری با دو پزشک متخصص جراح عمومی، دو پزشک متخصص ارتوپدی و یک پزشک عمومی اورژانس با همکاری دانشگاه علوم پزشکی فارس در مناطق زلزله‌زده بوشهر خبر داد.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
0
1
خاك بر سر خودمون. كمك به مردمي كه هنوز آب شربشون را از رودخونه هاي كازرون مي گيرن.
مردمي كه نذاشتن راه آهن و آزادراه از كازرون عبور كنه!
حالا اگر گفتن پول جمع كنين واسه يه پارك يا موسسه علمي يا دانشگاه و ... عمرا كمك كنيم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹