پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۰۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۲:۰۵
نوروز امسال صورت گرفت
مسئول ستاد نوروزی کازرون از ورود یک‌میلیون و 945 هزار و 500 مسافر در ایام نوروز خبر داد.

مسئول ستاد نوروزی کازرون از ورود یک‌میلیون و 945 هزار و 500 مسافر در ایام نوروز خبر داد.

محمدرضا معینی در گفت‌وگو با هاشمی کشکولی خبرنگار کازرون‌نما اظهار داشت: حجم بارش مناسب و به موقع در سال گذشته در کازرون و مساعد شدن آب و هوا و طبیعت زیبای این شهرستان در ایام نوروز باعث شد که آمار ورود مسافران به کازرون نسبت به سال گذشته 55 درصد رشد داشته باشد.

وی با اشاره به قرار گرفتن شهرستان کازرون در مبادی ترمینال ورود و خروج فارس به استان‌های همجوار گفت: آمار ورودی مسافران به این شهرستان از شیراز 849 هزار و 600 نفر، از بوشهر 507 هزار و 690 نفر و از ممسنی 441 هزار و 400 نفر بوده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کازرون تصریح کرد: در ایام نوروز برای رفاه حال مسافران و اسکان آنان، کمپ‌های بین‌راهی، چادرهای هلال احمر و یک‌هزار و 200 کلاس با تمام امکانات رفاهی تجهیز شده بود.

معینی خاطرنشان کرد: در کمپ‌های اسکان و چادرهای هلال احمر محصولات فرهنگی و وسایل سرگرمی برای کودکان و نوجوانان مسافر توسط این ستاد عرضه شد.

این مسئول در ادامه اجرای گفتمان دینی حول محور دهه فاطمیه، جشنواره برداشت گیاهان دارویی، توزیع رایگان دم‌جوش‌های گیاهی، آشنایی با خواص دارویی گیاهان و پخت آش نذری و سنتی کازرون را از دیگر برنامه‌های جانبی ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان عنوان کرد.

مسئول ستاد تسهیلات نوروزی کازرون در پایان از تمام عوامل اجرایی این ستاد، نیروهای نظامی و انتظامی، راهنمایی و رانندگی و نیروهای مقاومت بسیج این شهرستان که در ایام نوروز امور خدمات‌رسانی و امنیتی مسافران را بر عهده داشتند تقدیر کرد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹