پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۷۵۴۱
تعداد نظرات: ۱۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۶
فرماندار كازرون:
به گزارش خبرنگار كازرون نما، كاوس رئيسي ديروز در جمع راهپیمایان روز قدس در كازرون با گراميداشت هفته دولت، اين هفته را فرصت مغتنمي براي آشنايي مردم با تلاش‌هاي خدمتگزاران خود در زمينه‌هاي مختلف برشمرد و اظهار داشت: دولت نهم و دهم ويژگي‌هاي منحصر به فردي دارند كه مقام معظم رهبري نيز در ديدارهاي مختلف بيان كردند.
به گزارش خبرنگار كازرون نما، كاوس رئيسي ديروز در جمع راهپیمایان روز قدس در كازرون با گراميداشت هفته دولت، اين هفته را فرصت مغتنمي براي آشنايي مردم با تلاش‌هاي خدمتگزاران خود در زمينه‌هاي مختلف برشمرد و اظهار داشت: دولت نهم و دهم ويژگي‌هاي منحصر به فردي دارند كه مقام معظم رهبري نيز در ديدارهاي مختلف بيان كردند.

وي مردمي بودن، عدالت‌محوري، محروميت‌زدايي، جهت‌گيري ديني و ولايي، مبارزه با استعمار، روحيه كار، نشاط و جديت را از ويژگي‌هاي دولت نهم و دهم دانست و افزود: داشتن دولتي با اين ويژگي‌ها از افتخارات نظام است چراكه دولت نهم و دهم گفتمان ولايت و امام راحل را زنده كرد و مسير انقلاب را در مسير اصلي خود قرار داد.

فرماندار كازرون در ادامه با اشاره به اقدامات دولت در اين شهرستان در يك سال گذشته گفت: طبق نظام صف‌بندي پزشكي شهرستان كازرون با جمعيت 300 هزار نفری بايد 420 تخت بيمارستاني داشته باشد اما 120 تخت بيمارستاني دارد كه با پيگيري‌هاي انجام شده مشكل زمين بيمارستان 206 تختخوابي جديد كازرون را حل كرديم و تجهيز كارگاه و كار آن آغاز شده كه 30 ميليارد تومان اعتبار ساخت دارد.

رئيسي با بيان اينكه بيمارستان 10 تختخوابي قائميه را به 32 تختخوابي تغيير داديم كه 25 درصد پيشرفت فيزيكي دارد، اضافه كرد: بيمارستان خشت و کنار تخته در آينده نزديك افتتاح مي‌شود و بيمارستان بخش جره و بالاده نيز مصوب شده است.

وي با بيان اينكه با تشويق و ايجاد انگيزه در سرمايه‌گذار توسط بخش خصوصي كار ساخت بخش «ام‌آرآی» آغاز و كلينيك تخصصي دندانپزشكي نيز افتتاح شد، ادامه داد: عمليات احداث اورژانس در دشت برم، كمارج و مركز فرماندهي اورژانس شهرستان كازرون توسط خيران صورت گرفت.

رئيس شوراي تامين كازرون با بيان اينكه مقدمات رسيدن به استاندارد سلامت در اين شهرستان فراهم شده است، اقدامات در اين حوزه را بي‌سابقه برشمرد و تصريح كرد: يك ميليارد تومان از وزير بهداشت و رئيس دانشگاه علوم پزشكي گرفتيم كه امكانات بيمارستان ولي عصر كازرون نيز به‌روز شده است.

رئيسي در ادامه با بيان اينكه حدود 5 هزار و 100 نفر براي مسكن مهر در شهرستان كازرون ثبت‌نام كرده‌اند، ادامه داد: براي 480 نفر زمين فراهم شده بود كه يكي از زمين‌ها نيز با مشكل مواجه شد و با پيگیري‌هاي انجام شده آن مشكل را نيز برطرف و پروژه يك‌هزار و 56 واحدي را نيز آغاز كرديم كه در آينده نزديك طرح 225 واحدي رو به روي هتل بيشاپور را آغاز می‌کنیم.

وي جاده‌های شهرستان كازرون را از حادثه‌خيزترين نقاط كشور دانست و با اشاره به اقدامات انجام شده در زمينه راه‌هاي اين شهرستان گفت: پروژه 16 كيلومتري قائميه به سه راهي راهدار با اعتباري بالغ بر 20 ميليارد تومان حدود 35 درصد پيشرفت فيزيكي دارد و كار تونل بناف نيز با اعتباري بالغ بر 30 ميليارد تومان آغاز شده است.

فرماندار كازرون با اشاره به دوبانده كردن محور قائميه و نودان و محور كازرون به فراشبند خاطرنشان كرد: در پروژه دو بانده شدن خروجي و ورودي شهر كازرون پيمانكار آن مشخص شده و عمليات اجرايي آن به زودي آغاز می‌شود.

رئيسي با بيان اينكه 226 كيلومتر راه روستايي در حال ساخت در شهرستان كازرون است از آسفالت 70 كيلومتر راه روستايي تا پايان شهريور ماه جاری خبر داد و افزود: در حوزه آبرساني پروژه سد نرگسي با ارزش اقتصادي 550 ميليارد تومان كلنگ‌زني شد كه پيشرفت فيزيكي آن 12 درصد است.

وي با بيان اينكه پروژه آبرساني چشمه ساسان به باغات شاپور به وسيله لوله‌گذاري با اعتباري بالغ بر 6 ميليارد تومان تجهيز كارگاه شده است، ادامه داد: پروژه آبرساني دهستان دادين با 54 روستا به طول 120 كيلومتر لوله‌گذاري مشكل آب اين روستاها را حل  مي‌كند و آبرساني به روستاهاي سمغان، بيخك جروق، كنده‌اي، تنگ مناره، دهلي و پوسكان نيز آغاز شده است.

فرماندار كازرون در ادامه از دستگيري 25 قاتل و شرور در منطقه ماهور ميلاتي و تصميم جدي براي ريشه‌كن كردن اين افراد خبر داد و تصريح كرد: در چهار ماه نخست سال 90 با استقرار يگان تكاور در منطقه خشت و كنارتخته سه نفر از اشرار به هلاكت رسيدند و چند نفر ديگر نيز دستگير شدند.

رئيسي با بيان اينكه عيد 89 نسبت به عيد 88 رشد 90 درصدي سرقت در شهرستان كازرون بود و در دي 89 جلوي اين پيشرفت را گرفتيم، خاطرنشان كرد: در ابتداي سال 90 در شوراي تامين مصوب كرديم كه 30 درصد از جرائم كاهش پيدا كند و بحث كاهش جرائم در دستور كار شوراي تامين شهرستان كازرون قرار گرفت كه جاي تقدير از نيروهاي نظامي، انتظامي، امنيتي و قضايي دارد.

وي از كاهش 31 درصدي وقوع سرقت‌هاي عادي، 58 درصدي وقوع سرقت‌هاي منزل، پنج درصدي وقوع سرقت‌هاي موتورسيكلت، 54 درصدي سرقت به عنف، 64 درصدي سرقت مسلحانه، صد درصدي سرقت سيم، كشف 62 درصدي از سرقت‌ها در چهار ماهه نخست سال 90 نسبت به چهار ماه نخست سال 89  در شهرستان كازرون خبر داد و افزود: در چهار ماه نخست سال جاری سرقت محموله‌اي نداشته‌ايم و در كشف سلاح نيز نسبت به سال گذشته 25 درصد رشد داشته‌ايم.

فرماندار كازرون خاطرنشان كرد: در زمينه فرهنگ‌سازي، ساخت خانه‌هاي عالم، مجموعه‌هاي ورزشي اقدامات خوبي صورت گرفته است.

رئيسي در ادامه با اشاره به بحث تعرفه برق شهرستان كازرون از پيگيري‌هاي صورت گرفته براي اصلاح اين تعرفه خبر داد و تصريح كرد: پرونده در وزارت نيرو در دست اجراست و به محض تكميل به هيئت دولت ارسال مي‌شود و به طور جدي پيگير اصلاح تعرفه برق این شهرستان هستيم.

وي گفت: با توجه به حادثه‌خيز بودن جاده‌های كازرون احداث فرودگاه در اين شهرستان را در دستور كار خود قرار داده‌ايم كه نيازمند كمك تمام افراد براي تحقق اين امر هستيم.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۵
0
0
پناه میبریم به خدا از دست این مخلوقات مسئول!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ترا به هر چیزی که می پرستید کوچه پس کوچه های شهر رو اسفالت بریزید جاده واتوبان بزرگراه تونل و قطار وریل و.فرودگاه ه ه ه ه ...........پیشکش قدوم مبارک ....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۵
0
0
اميدواريم كه گفته ها در حد حرف و شعار نباشد.
تقی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۵
0
0
بنازمت رئیسی اگر این کار کردی مردی
هدهد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۶
0
0
هاوالله بلاه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۶
0
0
خودتی آقای فرماندار!
هنوز کازرونی ها را نشناختی!
یه فرودگاهی برات بسازن که با اولین پرواز از کازرون بری!
آره بابا جون
سلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۷
0
0
خدمت سروراي خودم بگم كه اين بابا كازرون رو با جاي ديگه اشتباه گرفته .البته از بازمانده نسل انحرافي بعيد نيست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۷
0
0
ولی من فکر میکنم فرماندارکازرون رو چیز خور کردن
شادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۷
0
0
از اینکه بومی نیستی ولی خیلی با مرامی تا حالا خوب کار کردی با مرام اولش مخالفت بودم ولی جرات و حرف هات به دلم نشست وقتی می بینمت افتخار می کنم که چه فرماندار با حالی داریم همیشه شاد وخندان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
0
0
کار کردی درست.
اما بعضی حرفات واقعا عجیب غریبن.
یه حرفی میزنی یه مدت بعد ول میشه.
مطمئنم حالا حالا ها کازرون صاحب فرودگاه نمیشه.
اینم یه شعار تبلیغاتیه مثل فرمانداری ویژه و راه آهن.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
0
0
پاچه خواری ممنوع
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
0
0
آن نماينده سابق آن عزيز خدمتگزار ، هم گفت و نكرد
مردان با غیرت کوهمره نودان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
0
0
عزیزانی که بی تدبیر و مغرضانه سخن می رانید 0 کازرون تا بحال فرمانداری به این ولایتمداری ، پرتلاشی ، دلسوزی ، و مردمی ، اثر بخشی ، با غیرتی ، به چشم ندیده است 0 واین از افتخارات نظام مقدس و دولت عدالت محور است
آرش
|
FRANCE
|
۰۵:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
0
0
سلام آقا من میخوام برم کازرون کارتونو زود انجام بدین ما کار داریم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹