پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۷۲۶۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۰ - ۲۳:۲۵
امام جمعه قائميه:
به گزارش كازرون نما، حجت‌الاسلام عباس عاقلي عصر امروز در كارگاه آموزشي ويژه فرماندهان پايگاه‌هاي مقاومت بسيج سپاه ناحيه كازرون با تاكيد بر ولايتمداري اظهار داشت: ولايتمداري سعادت و عزت دنيا و آخرت افراد را تامين مي‌كند.

به گزارش كازرون نما، حجت‌الاسلام عباس عاقلي عصر امروز در كارگاه آموزشي ويژه فرماندهان پايگاه‌هاي مقاومت بسيج سپاه ناحيه كازرون با تاكيد بر ولايتمداري اظهار داشت: ولايتمداري سعادت و عزت دنيا و آخرت افراد را تامين مي‌كند.
وي بر اتحاد و همدلي تاكيد و اضافه كرد: نبايد برخي افراد با كارهاي خود در نظام مقدس اسلامي تفرقه و اختلاف ايجاد كنند چراكه به بركت وحدت و اتحاد مي‌توان بر دشمن پيروز شد.
امام جمعه قائميه با بيان اينكه منافقان امربه منكر و نهي ازمعروف مي‌كنند، ادامه داد: ماهواره‌هاي دشمن نيز به طور دقيق همين ويژگي را دارد و منكرات را رواج مي‌دهند.
عاقلي با تاكيد بر ايستادگي مقابل تهاجم و شبيخون فرهنگي دشمن گفت: يك مسلمان ولايي نبايد سرباز بدون حقوق دشمن شود و از ماهواره او استفاده كند.
وي، ترويج‌دهنگان شيطان‌پرستي را دشمنان خداوند برشمرد و افزود: بايد دوستاني را انتخاب كنيم كه باورها و اعتقادات ما را تقويت كنند.
در ادامه اين جلسه شهريار اسلامي فرمانده سپاه ناحيه كازرون با اشاره به حادثه ششم تير سال 60، اين حادثه را معجزه‌اي براي مديريت و آينده انقلاب دانست و افزود: ولايت فقيه همان ولايت پيامبر و ائمه است و به وسيله مقام معظم رهبري مسير انبيا و اولياي خدا ادامه پيدا مي‌كند.
در ادامه اين كارگاه آموزشي، رضا پولادي استاد دانشگاه شيراز با اشاره به قدرت سپاه و بسيج گفت: اسرائيل و دشمن از پاسداران و بسيجيان مي‌ترسد.
وي با بيان اينكه شهيدان اساس را بر عبادت و اطاعت از ولي امر را اصل مي‌دانستند، تصريح كرد: دولت كريمه‌اي كه موجب عزت مسلمانان دنيا و ذلت منافقان در عالم شده است، سپاه پاسداران و شهدا هستند.
در اين كارگاه آموزشي مسئولان واحدهاي مختلف ناحيه مقاومت بسيج سپاه كازرون به طور جداگانه اقدام به تشريح برنامه‌هاي بسيج كردند.
اين همايش كه با حضور فرماندهان پايگاه‌هاي مقاومت بسيج سپاه ناحيه كازرون برگزارشد، با پرسش و پاسخ و برنامه‌هاي فرهنگي نيز همراه بود.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
0
0
من نمیدونم رو چه حسابی فامیلتو گذاشتی عاقلی ای کاش تو واقعیتم اینجوری بودی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
0
0
حداقل یک اشاره خشک وخالی به دانشگاه پیام نور می کردید که فضا در اختیار شما قار داد تشکر پیشکشتان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳