پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۵۱۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۸۷ - ۲۳:۲۸
شرکت نفت آزمون استخدامی برگزار می کند. شرکت نفت مناطق مرکزی آزمون استخدامی برگزار می کند. در طی مدتی کوتاه، خبر برگزاری آزمون استخدامی دومین شرکت تابعه شرکت ملی نفت ایران (پس از شرکت نفت فلات قاره ایران) در حالی به گوش می رسد که گویا این شرکت نیز در آزمون خود، مهندسان نفت را پذیرش نمی کند.
پترونیوز: شرکت نفت فلات آزمون استخدامی برگزار می کند. شرکت نفت مناطق مرکزی آزمون استخدامی برگزار می کند. در طی مدتی کوتاه، خبر برگزاری آزمون استخدامی دومین شرکت تابعه شرکت ملی نفت ایران (پس از شرکت نفت فلات قاره ایران) در حالی به گوش می رسد که گویا این شرکت نیز در آزمون خود، مهندسان نفت را پذیرش نمی کند.

به گزارش پترونیوز، در آزمون استخدامی این شرکت، در مقطع کارشناسی فارغ التحصیلان رشته های مهندسی برق، مواد، مکانیک و شیمی، در مقطع کاردانی برق، شیمی، مکانیک و مدیریت و در مقطع دیپلم ریاضی فیزیک، علوم تجربی، برق و مکانیک شرکت خواهند نمود.

متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، از تاریخ 24 لغایت 30 مهر ماه سالجاری، به آدرس www.nioc.org/azmoon
 مراجعه نمایند.

گفتنی است در آزمون استخدامی شرکت نفت فلات قاره ایران نیز تا کنون به همین شکل نیاز به مهندس نفت اعلام نشده است. این در حالی است که حوزه اصلی فعالیت این شرکت ها، صنایع بالادستی نفت می باشد و طبیعتا می بایستی استخدام مهندس نفت در این شرکت ها بیش از سایر رشته ها صورت گیرد و یا حداقل به اندازه رشته های دیگر.

از سوی دیگر بایستی یادآور شد بخش زیادی از فارغ التحصیلان مهندسی نفت، دانش آموختگان دانشگاه صنعت نفت می باشند که در این دانشگاه و با سرانه آموزشی بسیار بالاتر از دیگر دانش آموختگان کشور تحصیل نموده اند. عدم بهره گیری از توان این متخصصان، عملا هدر دادن حجم زیادی از منابع بیت المال است.

با گذشت حدود دو سال از برگزاری آخرین آزمون استخدامی شرکت ملی نفت و در حالی که بایستی برگزرای این آزمون را به فال نیک گرفت، انتظار می رود مسئولان امر، مساله نیاز و یا عدم نیاز به مهندسان نفت را اعلام نمایند.



مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
رضانامی فرحانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
0
0
تجربه کاری با مدرک تحصیلی
رضادیندار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
0
0
میخوام استخدام بشم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
اذان صبح
۰۵:۰۹:۳۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۳:۰۵
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۰۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۲۱
اذان مغرب
۱۹:۴۸:۵۰