پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۴۹۶۲
تعداد نظرات: ۱۹ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۹:۳۴
+ خبر تکمیلی
در این مراسم که دهقانان (معاون سیاسی استاندار فارس)، دهقان ناصرآبادی و برخی از مسئولان محلی و استانی حضور داشتند از خدمات شریفی (سرپرست فرمانداری کازرون) تجلیل به عمل آمده و کاووس رییسی به عنوان فرماندار جدید کازرون معرفی شد.
به گزارش خبرنگار کازرون نما مراسم معارفه فرماندار جدید کازرون امروز بعد از ظهر در سالن جلسات فرمانداری کازرون برگزار شد.
 
در این مراسم که دهقانان (معاون سیاسی استاندار فارس)، دهقان ناصرآبادی (نماینده مردم کازرون) و برخی از مسئولان محلی و استانی حضور داشتند از خدمات شریفی (سرپرست فرمانداری کازرون) تجلیل به عمل آمده و کاووس رییسی به عنوان فرماندار جدید کازرون معرفی شد. 
 
همچنین در این مراسم آقایان دهقانان، دهقان ناصرآبادی و رییسی سخنرانی کردند.
 
از جمله مهم ترین حواشی این مراسم عدم حضور حجت الاسلام والمسلمین خرسند (امام جمعه کازرون) و مهندس صالح پور (فرماندار سابق کازرون) با وجود دعوت از ایشان بود.
 
گفته می شود فرمانداری کازرون ساعت یک بعد از ظهر روز شنبه (همان روز معارفه!) در تماس تلفنی با فرماندار سابق شهرستان از وی برای شرکت در مراسم معارفه دعوت کرده است. همچنین دعوت نامه حجت الاسلام والمسلمین خرسند نیز از طرف فرمانداری کازرون به دفتر ایشان فاکس شده است.
 
اخبار و گزارش های تکمیلی متعاقبا اعلام می گردد.
 
 
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۹
حسین خرسند
|
GERMANY
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۸۹/۰۶/۰۶
0
1
بعد از گذشت دو ماه از جریان برکناری مهندس صالح پور فرماندار کازرون با آن شکل زشت و غیر اصولی که البته از دولت احمدی نژاد بعید هم نبود امروز مراسم معارفه فرماندار جدید کازرون با حضور نماینده مردم در مجلس و معاون سیاسی استاندار فارس برگزار شد اما از فرماندار سابق کازرون دعوت و تجلیلی به عمل نیامد و علت آن تجلیل از وی توسط امام جمعه کازرون در روز گذشته عنوان شده است.

نکته ای که برای من جالب است این است که تمامی این افراد اعم از امام جمعه و استاندار و فرمانداران قبلی و فعلی و سرپرست سابق فرمانداری افراد متعلق به جناح رئیس جمهور و از حامیان سینه چاک محمود احمدی نژاد هستند اما وقتی پای منافع شخصی در کار بیاید وقتی سخن از لجاجت و نمایش قدرت باشد در ماه رمضان هم اخلاقیات فراموش می شود و جنگ قدرت ایجاد می شود و از رهبری هم مثل همیشه مایه می گدارند که های بیایید که قیامت شد و سخن رهبری نادیده گرفته شد و بلوا شد چنان و چنین شد دنیا خراب شد که مثلا" از استاندار حمایت کنند و یا بالعکس آن.

چیزی که در این مدت بر همگان ثابت شد که این طیف جناح راست حاکم بر استان و شهرستان فقط به خود می اندیشند و همه ادعاهای ولایت مداریشان دروغ است و تنها چیزی هم که برایشان پشیزی ارزش ندارد مردم هستند.

آری حرکت استانداری در هر دو زمان بسیار زشت و نابخردانه بود. هم در نحوه عوض کردن مهندس صالح پور و هم در عدم دعوت از وی در مراسم امروز.یعنی چه که دیروز ازوی تجلیل شد؟ مگر دیروز استاندار از مهندس صالح پور تجلیل کرده بود که امروز نباید از وی تجلیل شود؟من علت این همه لجبازی استاندار را در خامی و کم تجربگی وی و هم در روحیات قدرت مابانه حاکم بر این دولت و در راءس آتها شخص احمدی نژاد می دانم.آخر مگر مهندس صالح پور چند سال برای این مجموعه خدمت نکرد؟ خوب یا بدش بماند با خدا. این رسم زشتی بود که استاندار لجباز فارس آن را بنا نهاد و شهرستان را ۲ ماه با بحران روبرو کرد و در پایان نیز برخلاف وعده هایشان آن را به بدترین شکل موجود پایان داد. نماینده شهرستان هم با عملکرد دورویانه خود و تجلیلهای آن چنانی از استاندار به آن دامن زد.

در مورد امام جمعه نیز باید بگویم که اعتراض وی به چنین برخوردی و هم چنین عدم شرکت وی در مراسم معارفه رئیسی فرماندار جدید کاملا" منطقی و صحیج است . اما ایرادی که بر وی وارد است این است که در نامه ائمه جمعه شهرستان به احمدی نژاد آنها به تعویض فرماندار اعتراض کردند نه شیوه تعویض آن و دومین ایراد وارد به ایشان آن است که تمامی اعتراضات بعد از این اتفاق و تجمعات خیابانی غیرقانونی بود و باید توسط ایشان محکوم می شد.خدا وکیلی اگر فرماندار یک اصلاح طلب بود و با وی چنین برخوردی می شد آیا باز ایشان و اطرافیانشان با چنین شدتی موضع می گرفتند؟

اما به هرحال انتقاد امام جمعه کازرون به عملکردهای بچه گانه استاندار نه تنها نافی وحدت است بلکه عین حق است. کجا رهبری معتقد است که اگر مجموعه ای تخلفی انجام داد و یا خودسری و تند روی کرد از آنها نباید انتقاد کرد؟ اما برخی از سایتهای دوستدار استاندار و هواداران وی در کازرون آنچنان از استاندار حمایت کردند و سخنان وی را منعکس کردند که گویا وی نماینده خداست و سخنش حجت است. به هر حال آنچه اتفاق افتاد همه یک نتیجه را در ذهن تداعی داد و آن شکست اخلاقیات و دوربودن از دایره انصاف جناح طرفدار احمدی نژاد در فارس و کازرون بود.
حسین خرسند
------------------------------------------------
برادر عزیز
سلام
1) بررسی های تکمیلی خبرنگار ما حاکی از آن است که فرماندار سابق کازرون (گرچه دیر و به شکال نامناسب) به این جلسه دعوت شده اما از پذیرش این دعوت خودداری کرده است.
2) نقل مواضع اشخاص و مسئولان در کازرون نما به معنای تایید یا رد این مواضع نیست.
موفق باشید
کازرون نما
یک کازرونی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۲۴ - ۱۳۸۹/۰۶/۰۷
0
0
ما مردم کازرون به اسامی کاری نداریم صالح پور باشد یا شریفی یا رئیسی یا هر کس دیگر .
مهم این است که فرماندار هرکه باشد چقدر توانمند است؟
آیا می تواند گره تونل بناف را باز کند؟
آیا می تواند با پی گیری های مسئولانه کازرون را در مسیر آزادراه شیراز -بوشهر قرار داده و از یک بن بست جدید برهاند؟
آیا می تواند بودجه شایسته و سرمایه گذاری بایسته در این شهرستان جذب کند؟
فرماندار شهر انقلابی کازرون که همواره دین خود را به انقلاب ادا کرده ، باید چنین باشد.
به خدا هر کس چنین باشد چه بومی باشد چه غیر بومی ، بنده دعاگویش هستم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۵۳ - ۱۳۸۹/۰۶/۰۷
0
0
بازم جای بسی شکر است که خوانندگان فهیمی مثل نظر دهنده فوق این چنین مسائل را با دید و بینشی عمیق بر خلاف بعضی ها تا حرف حقی هم زده می شود می گوین آقا شما خلاف صحبت رهبری اظهار نظر کرده اید، پیدار می شوند...
در ثانی اصلاً جای تعجب نیست که فرماندار و امام جمعه شرکت نکردند
شاید بعضی ها بخان عین کبک سرشونو بکنن زیر برف، ولی بعضی ها این شجاعت رو دارن که مردانه و قاطعانه موضع حق خود را اعلام نمایند...
فرماندار جدید هم ماشاء الله اینقدر سوابق درخشان دارند که ابهت ایشان مانع از حضور اشخاص در این جلسه شده است!!!!؟؟؟؟
این بنده خدا هم از آن دسته نخبگانی هساتند که دولت نهم به وفور از آن یاد می کنند...!!!
فقط جای بسی تأسف برای مردم کازرون....
و تأسف به حال آن شخصی که استانداری را با پادگان اشتباه گرفته است....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۸۹/۰۶/۰۷
0
0
سلام
ازباطن قضايا چيزي نميدانم اما از ظاهر اين رفتارها موضوعاتي قابل استنباط است كه هريكي درجاي خود يك فاجعه است.
يادتان باشد كه نظم موجب پيشرفت امور يك شهرستان است واين رفتارها حكايت نظم ندارد ما معتقديم برخي از جايگاهها فارغ ازاينكه چه كسي درآن منصب باشد يا نباشد حرمت واحترامي دارند.
مثل جايگاه فرماندار يا فلان امير لشكر ياامام جمعه يا نمايندگي.
نمايندگي بخاطر اينكه نماينده نماينده فكر همه مردم است.
امام جمعه براي اينكه اصل براين است يك مقام روحاني است ونمازمردم را ميخواند.
فرماندار براي اينكه منعكس كننده مشكلات مردم به دولت ومسئول حل وفصل امور است ونماينده سياسي دولت است.
بهرحال اعتبار همه اين مشاغل ازمردم است ورفتاري كه موجب تضييع حق ردم باشدبراي هيچ كدام ازانها اعتبار نه تنها نمي اورد بلكه موجب كاهش قدر ومنزلت سياسي فرد كه هيچ حتي كاهش دهنده قدر ومنزلت اجتماعي او نيز خواهد شد.
فرضا نماينده مردم 3سال كاري نكند وسال اخر به نمايش قدرت بپردازد.
فرماندار هرگز درصدد رعايت وتنظيم امور مردم نباشد.
امام جمعه بجاي نماز جمعه وتوصيه به آرامش ورعايت اخلاق اسلامي مرتكب رفتاري خلاف ان جايگاه شود
مجموعه اين رفتارها اگر دست بدست هم بدهند انوقت ببينيد هركسي سازخود را ميزند
حالا ببينيد:
اگر ادعاي مسلماني داريم اسلام حكم به حفظ ارزشها نموده ودرهم ريختن ارزش يك مومن ويك مسلمان را تابي نهايت ظلم شديدميداند.
برابر با ريختن خون اوست كه اين آبرو براساس شان ومنزلت قابل تعريف است.
اخلاق هم همين حكم را ميكند
ادب هم لوازمي دارد.
ازهمه مهمتر امور اداري بر پايه هماهنگي واعمال سياست هاي لازم براي هماهنگ شدن بنا شده است.
عدم هماهنگي دريك سيستم اداري يك شهرستان ويا يك مجموعه مانند نقص يك عضو است حالا اگر اين نقص در سطوح بالا ظاهر شود كانه در راس اعضا مشكلي رخ داده است.
بنظر بنده كاري به اصلاح طلبي واوصلگرايي ندارداصل قضيه مرتبط به هواهاي نفساني وخودخواهي ها و...است.
وگرنه اگر هريك ازاين اقايان درد مردم را حس ميكردندهرگز بر سرجيفه قدرت اينطوري به هم نميپريدند.
چرا شخصي كه سالها دراين شهرستان خدمت نموده است انگونه برخوردي با او شود كه عده اي برنجند وچرابراي جلوگيري از تشنج وحفظ وحدتي كه دم ازان ميزنيدشهرستان را با چالش مواجه ميكنيد؟
آنوقت همين قوم ميخواهند درمركز استان وكشور حقوق اين شهرستان را هم احيا كنند.
آيا با اين تفرقه اي كه دربين خود شماست ميتوانيدوجود خودتان را تثبيت كنيد حالا حق مردم هم پيشكشتان!!!
برويد ازاين اصفهاني ها وسايرشهرستانهاي موفق درس بگيريد كه اختلافات داخلي آنها بيش از شماستاما هرگز بروز نميكند ودر گرفتن حق با هم متحدند.
چشمتان فقط به اين دوروزه قدرت نيفتد كه چرخ گردون فرصت را از همه ما خواهد گرفت سعي كنيد مردم به ريشتان نخندد وازكارنامه قابلي برخوردار شويد دورانديش باشيد وخردمند
قلی
|
-
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۸۹/۰۶/۰۷
0
0
سلام
دومه و خورده ای این شهر را به آشوب کشیسدند که باید استانداری تقدیر کند حالا هم که آمده تقدیر کند ... بودن همه ی حرف هایشلن را از ابتدا تا کنون به اثبات رسانیدند. بد نیست آقایان سری به آرشیو همین کازرون نما بزنند تا یادشان بیاید که چه حرف هایی در استدلال برای آشوبهایشان زده بودند.
خداوند به همه تقوی و صداقت بدهد.
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۸۹/۰۶/۰۷
0
0
فرماندار غیر بومی مبارک
محمد رستگار
|
-
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۸۹/۰۶/۰۷
0
0
سلام.خوشحالیم که این قضیه بالاخره تمام شد.باید به خواننده عزیز(اقای خورسند)بگویم که شما رفتار عده قلیلی که خود را به احمدی نژاد و رهبری می چسبانند نمود رفتار شخصی این افراد ندانید.مسلما خود احمدی نژاد هم با این شیوه عزل و نصب مخالف است همانطور که در عزل و نصب های کشوری در سطح بالا چنین موردی مشاهده نشده.در این مدت هم مشخص شده که احمدی نژاد نه قدرت طلب است ونه دنبال پر کردن جیبش از بیت المال.فقط به خدمت به این مردم فکر می کند... و ... هم همان چیزی است که عناصر اصلاح طلب مورد حمایت جنابعالبعالی هیچگاه در مبانی شخصیتیشان پیدا نمی شود.به همین خاطر است که امروز باید به انها گفت(جناح ور شکسته).به همین زودی رای های میلیونی احمدی نژاد و شکست جناحتان را فراموش کرده اید.البته محروم ماندن از بزرگترین علایق اصلاح طلبان وهواداران انها یعنی (قدرت)بسی گران و ناگوار است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۶/۰۸
0
0
آره والا.. یه عده ای دنیا پرست شریفی را سپر بلا کردند و آبرویش را لکه دار کردند تا به نانو نوایی برسند! حالا شریفی مصداق این مثل است که می گویند: نه در غربت دلم شادو نه رویی در وطن دارم! شریفی جوانی بود که می توانست در آینده در پستهای دولتی موفق باشد اما بی تدبیری و ناشی گری مسولان استانداری باعث شد که شریفی نتواند گام اول را با موفقیت بردارد.!
حسین خرسند
|
GERMANY
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۶/۰۹
0
0
سلام

خدمت دوستی که در نظر خود بزرگترین علایق اصلاح طلبان وهواداران آنها را قدرت نامیده باید گفت که در جریانات اخیر کازرون و فارس مشخص شد که کی تشنه قدرت است اصلاح طلبان یا اصول گرایان؟ کی در زمان ۸ ساله آقای خاتمی عزیز و یا ۸ ساله آیت الله رفسنجانی چنین جنگ قدرتهایی ایجاد شد؟

در مورد راءی میلیونی احمدی نژاد باید گفت مگر با وجود اجلاس آقایان محصولی و دانشجو بر وزارت کشور و ستاد انتخابات کشور توقعی غیر از راءی میلیونی دکترتان داشتید؟!!!!!!!

حسین خرسند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۸۹/۰۶/۰۹
0
0
فرماندار شیراز ... به علت بی تجربگی و ضعف مدیریتی و عدم تشخیص فنی و کارشناسی نمی تواند شهر شیراز را به خوبی جمع کند. مدیریت شعاری و زبانی خیلی زود کمرنگ می شود. باید متخصص باشد. راه کار داشته باشد. معضل های اجتماعی و سیاسی و فنی را شناسایی نماید وبرای معضل تدبیر داشته باشد که متاسفانه چنین خصوصیاتی در ایشان وجود ندارد. و ادامه این روند به صلاح ساختار نظام نیست. طبق شواهد و منابع موثق نیروهای دلسوزاز قاسمی فرماندار ناامید شده اند وچون همواره به شعار بدون پشتوانه متوسل شده به ایشان لقب .... داده اندکه استمرار موارد به صلاح نظام نیست و ایشان هم برنامه خاصی از خود نشان نداده است. فرماندار سخنش با عملش فرسنگها فاصله دارد بطور مثال یکی از نیروهای حزب اللهی میگفت بنده با تحصیلات کارشناسی ارشد عمران به استانداری مراجعه کردم برای کار که به من گفتند مگر اینجا کمیته امداد است در حالیکه برادر آقای فرماندارشیراز بنام ... که دیپلم را با زور گرفته و ... میباشد !!!به عنوان یکی از معاونین استانداری فارس !!!!! مشغول است و از چه فرصت هائی دارد استفاده میکند فقط به این دلیل که برادر ... فرماندار شیراز است و استاندار را اغفال میکند و برادر دیگرش بنام ... را هم که به ...و ... و امور ... مشهور است را هم به عنوان مدیر کل حوزه ریاست فرمانداری فارس منصوب کرده که دارد چه ...هائی که نمیکند !!!! آیا عدالت این است ؟؟؟؟ ... در ظاهر شعار میدهد و در زیر خودش و برادرانش به ... مشغول هستند . ترا بخدا به داد اسلام برسید به داد ... و ریاست جمهوری برسید . فرماندار شیراز هم به خودش و هم به استاندار و هم به استان دارد ضربه میزند
سیامک. جا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۸۹/۰۶/۰۹
0
0
جناب آقای خرسند دلیل اینکه در مراسم تودیع و معارفه فرمانداری شرکت نکردید چه بود؟؟ البته همه میدانند.(به کلام ساده"" ... گرفته""
مبارک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۰
0
0
موتلفه تسلیت بلاخره بعد از دماه فشار ... و دارو دسته اش به دولت استاندار و غیره کسی به حرفش بها نداد نه انگار که ... شهری هست و یا ... مو تلفه بلاخره انچه که لیاقت شهرمون کازرون داشت امد و کسانی که داشتند سنگ اندازی می کردند برای خراب کردن شهر چیزی جز رو سیاهی براشون جا نموند انها همه کار خداومن کریم است که روی دشمنان خودش سیاه می کنه و ان رو سیاهان خودشون به بی خیالی زدند ... یک نگاهی به اطرافیات بینداز ببین چه کسانی دور برت هستند یک مشت ... خدا مشناس داری داخل جهنم میشی تکانی خودت بده یک یا علی بگو و با جماعت پاک که یاران امام زمان هستند حرکت کن و اگر نه در ... سیاست غرق و نابود خواهی شد
محمد رستگار
|
-
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۰
0
0
باید از آقای حسین خورسند پرسید:چرا هاشمی را در زمان مجلس ششم همین شما و همفکرانتان لگدمال کردید ولی الان بخاطر بعضی مواضع خاصش شده آیت الله هاشمی رفسنجانی و اینجور ازش طرفداری می کنید.خاتمی فقط برای امثال تو عزیز است.مگه زمان وزارت موسوی لاری ما گفتیم چرا خاتمی دوباره انتخاب شد؟مگه همین وزارت موسوی لاری و ریاست تاجزاده بر انتخابات نبود که رفسنجانی را در انتخابات مجلس ششم سی و دوم کرد در حالی که بعد بیستم شد.و ارای حداد عادل رو وقیحانه صفر اعلام کرد در صورتی که لا اقل خودش که به خودش رای داده بود.تشنه قدرت همان ها هستند که به خاطر کسب ریاست جمهوری تمام آرمانهای امام و انقلاب را زیر سوال بردند و با بی بی سی و صدای آمریکا همصدا شدند؟هنوز پاره کردن عکس امام-روزه خواری روز قدس-شعارهای آنچنانی روز قدس-حرمت شکنی روز عاشورا یادمون نرفته.هیچ فکرشو کردی چرا شما اصلاح طلبا هر وقت فرمایش می کنید میشید قهرمان رسانه های بیگانه و همین رسانه ها شب وروز علیه احمدی نژاد برنامه دارن؟چرا هر چی آدم ضربه خورده از این انقلابه طرفدار شما هست؟جوابش حرف امامه:(اگر روزی دشمن از شما طرفداری کرد بدانید که راه را اشتباه رفته اید).اگر حرف امام هم قبول نداری که دیگه اصلا بحث کردن با تو فایده نداره.یادش بخیر.اون زمانی که میومدی استادیوم و گزارش تهیه می کردی فکر نمی کردم به اینجا برسی.من که نمی گم احمدی نژادی بلاش.لا اقل با دشمن همصدا نشو.امام علی بیست و پنج سال برای چیزی که حقش بود و حقشو خورن سکوت کرد.موسوی و کروبی و اصلاح طلبان هم برای چیزی که حقشون نبود میخواستن چی به سر این کشور بیارن؟هدف این فتنه احمدی نژاد نبود.هدف رهبری بود.احمدی نژاد بهانه بود.خدا بچه های اطلاعات رو حفظ کنه که نمی ذارن انقلاب به دست نا اهلان بیفته.خامنه ای خار چشم دشمنان است......ابوالفضل علمدار-خامنه ای نگهدار
امید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۰
0
0
خداوکیلی آقای بنیادی کجا و آقای خرسند کجا. آقای بنیادی دنبال معنویت بود و اتحاد و... این یکی ... . خدا به دادمان برسد.
محمد رستگار
|
-
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۱
0
0
‏ سلام .می خواستم هواداران اصلاح طلبان درانتخابات را به آقای حسین خرسند یاد آوری کنم:‏
بی بی سی-سی ان ان-فاکس نیوز-رادیو آزادی-العربیه(بهتر بگم العبریه)-مسعود رجوی-مریم رجوی-بنی صدر-‏رضا ربع پهلوی-تتمه حزب توده-ساسی مانکن-بازیگران سر افراز و انقلابی داخلی!!!(از جمله همون خانومی که ‏تو فیلم تبلیغاتی موسوی بود و الان ممنوع التصویر شده)-منافقین سر افراز و جان بر کف!!!-عبدالمالک ریگی ‏سلحشور!!که به فیض عظیم شهادت نائل اومد.-اینیکی از همش جالبتره:یه کابینه دوم خردادی که الان نصفشون ‏اروپا وآمریکا تشریف دارن و بقیه تو زندان.(مشاور اجتماعی خاتمی عزیزت هم که دیدی چجوری جلوی دوربین ‏سی ان ان کشف حجاب کرد.خانم ...)-سران وهابی عربستان-رژیم بشر دوست صهیونیستی!!-همجنس بازان ‏شریف!!!‏
تعجب نکنی ها.کلیدر افتخارات تکمیله.فقط جای رضا شاه پهلوی دوستدار حجاب!!!خالیه!همه جمعن.اینها همه ‏دلسوزان و مومنان به خط امام و رهبری و حامی نظام جمهوری اسلامی هستن و فقط به اقتدار و پیشرفت این ‏کشور فکر می کنن.درست مثل تو و همفکرانت.حالا این وسط یه عده ازچهره های داخلی مثلا انقلابی هم مثل اینها ‏موضع گرفتن اون دیگه از اسرار خلقت و از پیچیدگیهای نظام آفرینش است که هنوزکسی ازش سر در نیاورده.‏
حسین خرسند
|
GERMANY
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۱
0
0
سلام

جالبه این همشهری ما که خودش را هم معرفی نمی کنه برای خودش هم می بره و می بافه.در انتخاباتی که خاتمی عزیز رئیس جمهور شد(دوره دوم) اختلافش با نفر دوم حدود۰ ۲ میلیون راءی بود و رقیبی نداشت . دوم این که حمایت از برخی اصلاح طلبان در انتخابات به معنی تاءیید همه اعمال این جناح نیست پس اشتباهات برخی از آنها و یا سوئ استفاده دشمن از برخی حرکتهای غیر اصولی به معنی تاءیید آنها حداقل از طرف من نمی باشد. اما برای شما اصول گرایان متاءسفم که هرجا که برایتان می صرفد به یاد امام می افتید و کلام وی را یادآوری می کنید و هرجا هم که به ضررتان می شود مصداق آیه صم بکم عمی.. می شوید و کلام امام را نمی بینید و نمی شنوید. آنجایی که وی می گوید میزان راءی مردم است. آنجایی که ورود نظامیان را به سیاست و انتخابات ممنوع می کند آنجا که در مدح حسن نوه عزیزش اشعار می گوید و شماها در روز رحلتش در حرم مطهرش وی را لگد مال می کنید و ککتان هم نمی گزد. نوشته ای که فکر نمی کردی به اینجا برسم. مگر اینجا کجاست؟ من خوشحالم که در این کشور غربی یک پای ثابت مرکز اسلامی شهرمان هستم و در این مدت ۶ سال یک قدم از اعتقاداتم عقب ننشستم و هر سال هم با پرداخت هزینه چند صد هزارتومانی به پول ایران به برلین می روم و با شرکت در روز قدس از کیان اسلام دفاع می کنم و ... پس این قدر دایره مسلمانی و انقلابی بودن را تنگ نکن و به جناح خودت هم محدود ننما. من هم از ابوالفضل عزیز می خواهم که مراجع بزرگ شیعه و رهبری انقلاب و مسئولین صادق انقلاب نه ریاکاران آنها را محفوظ نگهدارد.

حسین خرسند
حسین خرسند h
|
GERMANY
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۱
0
0
سلامی مجدد

در مورد نویسنده دوم که کلی اراجیف نوشته آن قدر سخنانش سخیف است که بهترین جواب سکوت است چون با جواب دادن ارزش آدمی پایین می آید

حسین خرسند
محمد رستگار
|
-
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۱
0
0
اینکه میزان رای ملت است ما هم قبول داریم.رای ملت احمدی نژاد است.چطور موقع خاتمی میزان رای ملت است.ولی الان که یکی مخالف تو رییس جمهور شده کار وزارت کشور و ستاد انتخابات است؟اگر موقع انتخابات به جای اینکه به آلمان بروی و تلویزیون آلمان ببینی یه سر به روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته ایران می زدی الان تهمت تقلب نمی زدی؟سرتو نکن تو برف!!همه مردم آنهایی نیستند که بیشتر از حقشون گیرشون اومده تا الان منافعشون به خطر افتاده باشه.عزیز من.تاثیری که خدمت روی مردم ما داره خیلی بیشتر از دو سه تا متلک سیاسی است که ما به هم می پرونیم.این دولت بارها از طرف رهبری تقدیر و ستوده شده.خودت هم اینو میدونی.در مورد سید حسن هم باید بگویم ایشان حکم پسر نوح را می توانست کسب کند.مسلما نوح هم اول کودکی بچه اش رو خیلی دوست داشته.تو از کجا میدونی که اگر امام زنده بود حسن رو هم مثل بچه های مصطفی طرد نمی کرد؟باید بگم دشمن از نود درصد از کارهای شما خوشش میاد فقط بعضی نیست.طبق گفته امام مخالفت دشمن معیار خوبی برای صحیح بودن کارهای ماست.حالا وجدانا کدوم رییس جمهور به اندازه احمدی نژاد مورد تنفر این رسانه های پلید بوده؟شما که کم مونده بود برای پنج تا سانتریفیوژ کل ثروت و عزت ملت رو به این نامرد ها بدید.من و تو از نظر سیاسی با هم فرسنگ ها فاصله داریم و بحث کردن ما بی فایده است.این آخرین نظر من در سایت است.فقط من چون دیدم فقط تو داری حرف می زنی و کسی هم حال نداره که اصولی جوابتو بده چند بار مطلب نوشتم که خدای نکرده فکر نکنی مخالف نداری.ولی لا اقل اعتقادت به رهبری انقلاب منو امیدوار کرد.امیدوارم روزی برسه که هممون حول همین محور متحد باشیم که تا وقتی چنین باشد دشمن شب وروز به ما فحش می دهد و این جای بسی افتخار است.اون موقع که میومدی استادیوم من هشت سال بیشتر نداشتم و چون طرفدار تیم خودمون (فجر سپاه)بودی ازت خوشم میومد.الان هم کینه شخصی ازت ندارم.من تو هیچ دولتی نه خودم و نه اقوامم مقامی نداشتیم .صرفا عقیده شخصیمو گفتم.خداحافظ دوست عزیز.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۹
0
0
امان از سانسور .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳