پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۴۱۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۲۱:۲۸
فائزه هاشمی فرزند رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به برخی اتهاماتی که از سوی تعدادی از رسانه ها منتشر شده بیانیه ای صادر کره است که بخشی از متن آن بدین شرح است :

بدينوسيله در پاسخ به اكاذيب مندرج در برخي رسانه ها مطالب زير براي تنوير افكار عمومي جهت اطلاع و استفاده ارسال مي شود:

هر چه بگندد نمك اش مي زنند            واي به روزي كه بگندد نمك

الف) روزنامه جوان مورخ 25/2/89 با چاپ عكس برجي در خيابان نياوران تهران و ارائه توضيحات و نوشته هايي كه همزمان دز چند سايت و خبرگزاري هم منتشر شده است مالكيت اين برج را مستقيما به اينجانب نسبت داده است.

ب ) سايت حقيقت نيوز در تاريخ 30/1/89 از قول يك مقام امنيتي نقل كرده كه نيمي از بودجه شبكه ماهواره اي فارسي وان توسط اينجانب تامين مي گردد و همچنين اينجانب سرمايه گذاري هنگفتي در كشورهاي اروپايي و آمريكاي شمالي كرده ام.

ج ) ماهنامه سياسي اعتقادي ايران فردا متعلق به بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد واحد رودهن در شماره دي ماه 1388 خود در صفحات 24 و25 اكاذيب زير را به اينجانب نسبت داده اند:

1- ساختمان سازي در مناطق جنگلي كانادا و داشتن شركت ساختماني
2- سرمايه گذاري در تجارت نفت
3- مالكيت شركت واردات و صادرات لوازم آرايش
4- مالكيت باشگاه اسب سواري به مساحت 3000هكتار در سيمين دشت فيروزكوه
5- مالكيت ويلاي طبقه در كلارداشت (همراه با عكس)
6-ديداربا روحاني اعظم ر‍ژيم اشغالگر قدس
7-حضور در ميدان هفت تير سوار بر موتور در روز قدس
8-ساماندهي دختران فيروزه اي و سفارش 200هزار مانتوي سبز
9-سخنراني در دانشكده علوم انساني واحد علوم تحقيقات در 16 آذر
10-و دروغ هاي بسيار ديگر

ضمن تكذيب كامل كليه مطالب فوق توجه مردم را به نكات ذيل جلب مي نمايم:

روزنامه جوان ، سايت حقيقت نيوز و ديگر رسانه هايي كه اين مطالب را مطرح كرده اند معلوم نيست كه مجوز شرعي بيان اين همه دروغ را از كجا آورده اند.

گويي از ابتداي امسال گروهي تمام همت و كار خود را در ترويج دروغ گويي و تهمت پراكني و افترا گذاشته اند كه نشان از استيصال و به بن بست رسيدن همه طرح هاي ساختار شكنانه سال گذشته آنان بوده است و سناريو را در اين سال عوض كرده اند.

براي تنوير افكار عمومي مي گويم كه بر اساس استعلام از شهرداري منطقه يك تهران برج مذكور در روزنامه جوان با شماره پلاك 281 (قديم) و 246 (جديد) در نياوران ميدان ياسر به نام "گل سنگ" و شركت آوا متعلق به شخصي به نام جواد شهسواري و بيست و نه نفر از شركاست كه پايان كار آن به شماره كامپيوتري 3237 در تاريخ 17/12/88 از سوي شهرداري منطقه مذكور صادر شده است و بنده هيچ سهمي در آن برج ندارم.
 
دی پرس : روز یکشنبه پنجم اردیبهشت 89 روزنامه جوان با انتشار یک عکس در منطقه نیاوران مدعی شده بود که مالک این برج فائزه هاشمی دختر آیت الله هاشمی رفسنجانی است اما چند روز بعد فائزه هاشمی این خبر را تکذیب کرد و اعلام کرد که این برج بر اساس استعلام شهرداری مربوط به شخصی به نام آقای شهسواری و شرکای اش است.
 
 
متن زیر گفت و گویی است که با آقای شهسواری انجام شده تا وی صحت یا عدم صحت خبر را خود توضیح دهد:
 
جناب آقاي شهسواري با توجه به عكس و مطالب روزنامه جوان كه مدعي شده اين برج از آقازاده ها (ف.ه) فائزه هاشمي است. در خصوص مالكيت اين برج توضيح دهيد.
 
بسم ا... الرحمن ا لرحيم، نخير؛ به هيچ وجه ادعاي روزنامه جوان صحت ندارد . من اين ملك را در سال 1371 از آقاي حميد حدادزاده شخصاً خريداري نمودم و در سال 1379 با چند نفر از جمله برادران مفخم، آقاي مهندس معالی و چند نفر ديگر شريك شديم. بنده 5 دانگ اين زمين را بنام شركا زده و شروع به ساخت اين ملك نموديم و تا به حال خانم فائزه هاشمي را زيارت نكرده ايم و هيچگونه آشنايي با ايشان نداشته و نداريم.
 
 
آيا مشخص است سند مالكيت برج متعلق به چه كسي است؟
 
بله، سند دارد و كاملاً مشخص است.
 
آيا پرونده تفكيكي در شهرداري موجود است؟
 
بله، پرونده در شهرداري منطقه يك موجود است. مدارك ملك هم اكنون نزد اينجانب مي‌باشد ، هم مجوز ساخت و هم پايان كار گرفته شده ، به نام خودم و شركا مي باشد . اين ملك هيچگونه خلافي نداشته و بخاطر همين هيچگونه جريمه اي نيز نشده تمام اقساط ملك را نيز به موقع پرداخت كرديم و با شهرداري هم هيچ درگيري نداشتيم.
 
 
شما فكر مي كنيد روزنامه ها كه اينطوري مي نويسند هدفشان چيست؟
 
والله من نمي دانم هدفشان چيه؟ هدفشان خراب كردن هر کسی که هست ما اینجا خودمان مي دانيم كه واقعيت ندارد ، آنها حتماً هدفي دارند مي نويسند و از حيطه من خارج است كه بتوانم دنبالشان كنم و بگويم چرا نوشتيد؟ بايد محكمه اي باشد و از آنهايي كه در رأس كار هستند از ايشان سئوال كنند كه با چه هدفي اين مطالب را مي نويسيد و ملك ما را خراب مي كنند. تمام اين ملک متعلق به ماست و غير از ما 29 نفر هيچ شريك ديگري نداريم و اين اولين باري است كه اين اسم (فائزه هاشمي) را مي شنويم. در خصوص پيگيري اين مسأله ما بايد با شركايمان مشورت كنيم تا ببينيم چه كار كرد.
 

آقاي مفخم (شریک آقای شهسواری): ما اصولاً مهندس و سازنده ايم، ما سياسي نيستيم كه وارد عرصه هاي سياسي بشويم، ما سازنده ايم، ما براي آباداني كار مي كنيم . اين پروژه تمام بشه مي رويم سراغ يك پروژه ديگر، واقعاً ما نمي دانيم كه چه انگيزه هايي پشت اين مطالب هست، به هر حال آنچه قطعيت دارد اين است كه اين ملك كاملاً شخصي است و هيچ ، متعلق به يك تعداد مهندسين و خانواده هايشان است كه الآن حدود 60 70 درصد ساكن هستند و ارتباطي هم با خانواده آقاي هاشمي ندارند.
 
آقاي شهسواري : اين ملك 13 هزار متر غير مفيد و 8 هزار متر مفيد دارد و كلاً شامل 50 واحد است كه 35 واحد به فروش رفته و 15 واحد آن مانده.
 
آيا شما شكايتي نسبت به درج اين مطالب در اين روزنامه داريد يا خير؟
 
آقاي شهسواري: ما البته ناراحتيم از اين مسأله ولي نمي توانيم تصميم فردي بگيريم، ما با دوستانمان (شركا) مشورت مي كنيم و باتفاق يك تصميم مي گيريم، ولي در هر صورت ما ناراحتي و نارضايتي خودمان ر ا به عنوان يك ايراني در اينجا اعلام مي كنيم .
 
اينها به عوض اينكه ما را تشويق كرده و يا كمك كنند، اينگونه پاداش مي دهند
 
در پاركينگ اسمي را مشاهده كرديم بنام هاشميان، در رابطه با اين نام توضيح دهيد.
 
آقاي هاشميان از همكلاسيهاي يكي از شركاست فارغ التحصيل سال 47 پلي تكنيك در رشته مهندسي ساختمان است ايشان و خانواده وي مقيم كانادا هستند . ايشان از سازندگان قديمي هستند و بخاطر دوستي كه با ما و شركاء دارند آمدند و يكي از واحد هاي اينجا را خريده اند .
 
ايشان به هيچوجه ربطي به آقاي هاشمي ندارند. حقيقتش ما كارمان فقط مهندسي است. ما اصلاً نه سياست بلديم و نه اجازه مي دهيم به خودمان كه وارد كار سياست بشيم. ما بايد كار خودمان را انجام بدهيم.
 
انشاءا... اين داستان بخير بگذره ، مي گويند آنرا كه حساب پاك است از محاسبه چه باك است؟ ما حسابمان درست است و از هيچ چيز واهمه نداريم، چون كار خلاف نمي كنيم.
 
 
 
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۷
0
0
تالار سبز چطور از مالک قبلیش خریداری شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳