پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۳۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۷:۵۸
امام جمعه كازرون گفت: نظام جمهوري ‌اسلامي‌ ايران بر موضع خود ايستاده و بيدي نيست كه با اين بادها بلرزد و به فرموده امام آمريكا هيچ غلطي نمي‌تواند بكند.خرسند عقب‌نشيني برخي سران فتنه را خوب توصيف كرد، اما كافي ندانست و خاطرنشان كرد: سران فتنه بايد به طور رسمي توبه كنند و از مردم و رهبر معظم انقلاب عذرخواهي كرده و در برابر قانون پاسخگو باشند.
خبرگزاري فارس: امام جمعه كازرون گفت: نظام جمهوري ‌اسلامي‌ ايران بر موضع خود ايستاده و بيدي نيست كه با اين بادها بلرزد و به فرموده امام آمريكا هيچ غلطي نمي‌تواند بكند.

به گزارش خبرگزاري فارس از كازرون، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌هاي نماز جمعه امروز كازرون با اشاره به اختصاص بودجه 55 ميليون دلاري رئيس‌جمهور آمريكا علاوه بر بودجه‌هاي قبلي براي جنگ نرم و همراهي مخالفان نظام جمهوري‌اسلامي ايران اظهار داشت: فنته‌ها، اغتشاشات و انفجارهاي بعد از انتخابات ناشي از اين پول‌ها است و مردم با زيركي و سياستمداري بايد تحقيق كنند كه اين پول‌ها به چه كساني داده مي‌شود.

خرسند عقب‌نشيني برخي سران فتنه را خوب توصيف كرد، اما كافي ندانست و خاطرنشان كرد: سران فتنه بايد به طور رسمي توبه كنند و از مردم و رهبر معظم انقلاب عذرخواهي كرده و در برابر قانون پاسخگو باشند.

وي با تأكيد بر برخورد قاطعانه قوه قضائيه با حرمت‌شكنان روز عاشورا گفت: اين افراد محاربند و كمترين مجازات آنها اعدام است.

نماينده ولي فقيه در كازرون با اشاره به خوشه‌بندي‌هاي طرح هدفمند كردن يارانه‌ها‌ گفت: به‌نظر مي‌رسد، تقسيم‌بندي اين دهك‌ها حساب شده نبوده و باعث نگراني مردم شده است.

خرسند با بيان اينكه اين تقسيم‌بندي‌ها قطعي نبوده و جاي اعتراض دارد، اضافه كرد: دولت درحال بررسي‌هاي كارشناسي است اما عده‌اي نيز شايعه‌پراكني مي‌كنند و مردم نبايد به اين شايعات توجه كنند.

وي با بيان اينكه بناي دولت و مجلس اين است كه يارانه‌ها عادلانه بين مردم تقسيم شود، افزود: مسئولان نيز بايد از مصاحبه‌هاي گوناگون و ناهماهنگ بپرهيزند.

اين مقام مسئول در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به فرا رسيدن دهه مباركه فجر گفت: از اين فرصت‌ها بايد براي بيان دستاوردهاي انقلاب براي تقويت اعتماد به نفس مردم به‌ويژه براي نسل جوان استفاده شود.
خرسند ابراز داشت: در مواجهه با خطرات، جوانان بايد بدانند كه اين انقلاب ساده به‌دست نيامده است.
وي انقلاب اسلامي را سرآغاز تحولات جدي در منطقه و جهان دانست و افزود: اين انقلاب دنياي دو قطبي را به‌هم ريخت و براي نخستين بار يك حكومت ديني در قالب جمهوري اسلامي به‌وجود آورد و شرق و غرب را نفي كرد.

امام جمعه كازرون با بيان اينكه انقلاب اسلامي آمريكا را حقير كرد و سر آنها را به سنگ كوبيد، خاطرنشان كرد: حقير شدن آمريكا و آتش زدن پرچم آمريكا توسط برخي از مردم اين كشور از بركات انقلاب اسلامي و رهبري ولايت فقيه است.

خرسند با تأكيد بر برگزاري باشكوه هر چه بيشتر دهه فجر امسال افزود: افراد بايد در مراسم‌ دهه فجر حضور داشته باشند.

وي اضافه كرد: مردم با شركت در راهپيمايي 22 بهمن چشم فتنه‌ها را از حدقه بيرون بياورند و كور كنند.
 
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳