پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۲۰۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۱
به گزارش اختصاصی کازرون نما و براساس آمار استعلامی مشارکت در انتخابات، از مجموع 212100 نفر از واجدین شرایط در انتخابات، تعداد 115500 نفر از همشهریان محترم در انتخابات شرکت کرده اند.

به گزارش اختصاصی کازرون نما و براساس آمار استعلامی مشارکت در انتخابات، از مجموع 212100 نفر از واجدین شرایط در انتخابات، تعداد 115500 نفر از همشهریان محترم در انتخابات شرکت کرده اند.

بر اساس این گزارش میزان مشارکت در کازرون 51648 نفر، جره و بالاده 19918 نفر، قائمیه 17077 نفر، خشت 12229 نفر، کوهمره 8826 نفر و کنارتخته 5802 نفر بوده است که مجموع مشارکت 55.2 درصدی را به ارمغان آورده است. این همه در حالی است که با توجه به عدم تجمیع رای شعبه ها در ستاد انتخابات فرمانداری ویژه کازرون، کلیه آمار اعلام شده در گروه های مجازی مینی بر میزان رای کاندیداهای محترم، غیرمعتبر است.

لازم به ذکر است آمار میزان مشارکت استعلامی بوده که به معنای بر اساس تعداد شماره های ملی استعلام شده تنظیم گردیده و دربرگیرنده آرای صحیح، باطله، باطله ماخوذه و غیرماخوذه و سفید است؛ لذا ممکن است این آمار نیز پس از نهایی شدن با تغییراتی همراه باشد.

کازرون نما در تلاش است ضمن دوری از اعلام اخبار غیر رسمی، نتیجه انتخابات را پس از نهایی شدن در اولین فرصت اعلام کند.

مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳