پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۰۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در دیدار با امام جمعه کازرون، ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات سلامت در استان را نیازمند همراهی مسوولان شهرستان ها عنوان کرد.
به گزارش کازرون نما ، دکتر «سید وحید حسینی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز که از ابتدای صبح امروز، چهارم بهمن ۱۴۰۱ و با همراهی اعضای هیات رئیسه به مناطق غرب استان فارس سفر کرده است، پس از بازدید از خدمات سلامت در شهرستان کوه چنار، عازم شهرستان کازرون شده و ابتدا با امام جمعه این شهرستان دیدار کرد.

مسوول ارشد حوزه سلامت فارس در این دیدار سلامت را مقوله ای گسترده و چند بعدی خواند که دستیابی حداکثری به اهداف این حوزه، با مشارکت و همراهی مسوولان و افراد تاثیرگذار ممکن می شود.

دکتر حسینی همدلی و همراهی با مجموعه سلامت را گامی رو به جلو در پیشرفت مسیر توسعه کمی و کیفی خدمات عنوان کرد و افزود: فرزندان خانواده سلامت فارس در حوزه های مختلف بهداشت، درمان و پشتیبانی، در روزهای بحرانی کرونا تا پای جان در کنار مردم ایستاده و همراهی بی نظیر خود را در مسیر خدمت رسانی به تصویر کشیدند.

او دستاورد این خدمت ایثارگرانه را معرفی جایگاه واقعی حوزه سلامت در جامعه برشمرد و از همکاری های صورت گرفته در این زمینه قدردانی کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به دغدغه مندی مسوولان دانشگاه برای رفع چالش های حوزه بهداشت و درمان در مناطق مختلف استان، از بررسی کارشناسانه و پیگیری برای رفع چالش های حوزه سلامت بر اساس اولویت بندی خبر داد.

امام جمعه شهرستان کازرون نیز در این نشست با بیان اینکه بهترین خبرهای شهرستان کازرون، مربوط به حوزه سلامت است؛ گفت: دستاوردهای این حوزه در خطبه های نمازجمعه اطلاع رسانی می شود.

حجت الاسلام «محمد صباحی» در این دیدار خواستار نگاه ویژه مسوولان به توسعه خدمات سلامت در این شهرستان به عنوان یکی از قطب های درمانی استان فارس شده و با اشاره به دریافت مسایل مردمی در این حوزه، نیازمندی ها و چالش های موجود را به رئیس و مسوولان ارشد دانشگاه مطرح کرد.

دکتر «مهرداد شریفی» معاون درمان دانشگاه، دکتر «عباس رضاییان زاده» معاون بهداشت دانشگاه، دکتر «محمدجواد راعی» معاون غذا و دارو، دکتر «عبدالحسین فرح بخش» مشاور معاونت توسعه مدیریت و منابع و دکتر «سالار خواجه پور» مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز دیگر اعضای این نشست هم اندیشی بودند که ضمن بیان وضعیت خدمات و چالش ها در هر حوزه، راهکارهای خود را در زمینه توسعه خدمت رسانی در این شهرستان مطرح کردند.

دکتر «سیدکاظم سراج زاده فرد » رئیس گروه ارزشیابی و پژوهش و مهندس «ابوذر پاریزی» مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز دیگر اعضای این نشست هم اندیشی بودند.

این نشست امروز، چهارم بهمن ۱۴۰۱ و در دفتر امام جمعه شهرستان کازرون برگزار شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳