پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۲۰۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کازرون:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کازرون گفت: برنامه تجلیل از خانواده شهدای روحانی در این شهرستان برگزار خواهد شد.
به گزارش کازرون نما، حجت الاسلام رسول محمدی گفت: در راستای برگزاری کنگره شهدای روحانی در قم و دیدار با ۴ هزار خانواده شهید روحانی سراسر کشور، تجلیل از خانواده ۲۷ شهید روحانی کازرون انجام خواهد شد.

به نقل از سپاه ناحیه کازرون، محمدی با یادآوری اینکه کنگره شهدای روحانی کشور خرداد ماه در قم برگزار می‌شود، گفت: در دیدار با خانواده معظم شهدای روحانی، فرش‌های مزین به عکس شهدای روحانی، لوح تقدیر از طرف مسئول نمایندگی در سپاه و چفیه متبرک از دفتر مقام معظم رهبری برای تجلیل به این بزرگواران تقدیم می‌شود.

او گفت: در جلسه هماهنگی که در دفتر امام جمعه شهرستان کازرون در خصوص برنامه تجلیل از خانواده شهدای روحانی با حضور فرمانده سپاه، نماینده حوزه علمیه و بنیاد شهید برگزار شد، برنامه ریزی برگزاری این کنگره در خرداد ماه انجام شده است.

محمدی با تاکید بر اینکه علما راه و سنگرها را بنا کردند و هدفشان ارتقای معنویات و اعتقادات در جامعه و مبارزه با استکبار و استعمار بوده است، افزود: وظیفه همه ما اینست که یاد و خاطره و نام‌شهدا را زنده نگه داریم و راه آنان را ادامه دهیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲